Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å finne noe gode Warrior deck å spille de siste dagene, men har gitt opp. Har ikke lyst til å spille aggro, men har ikke funnet noen versjon av control som ikke blir fullstendig most av det meste. Har ikke questet, men har DK warrior. Den er desverre bedriten så vidt jeg kan forstå, hero power gir liten verdi og føles som en nedgradering for control warrior...

Lenke til kommentar

Noen som opplever at spillet henger og lagger litt ? Aldri opplevd dette før. Noen ganger når jeg skal spille et kort så skjer det ingenting, må trykke end turn 2 ganger osv. Hakkete og rart, fps`n er fortsatt høy.

 

Noen tips om hvordan jeg kan løse dette ? trenger du specs for og hjelpe meg og løse problemet finner du det i min signatur.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er galt, men Hearthstone er veldig tregt. Kan liksom ikke spille flere kort fort, angripe uten og vente til animasjonen på det første kortet er over og noen ganger når jeg trykker på et kort i en "discover a card" situasjon så blir et annet valgt. 

 

Jeg har prøvd og reinnstalere spillet et par ganger men det fortsetter og være rart.  Spillet har blitt veldig tregt. Ingen andre spill på maskinen min som jeg har merka noe på, så trur ikke det er dataen det har med og gjøre.

 

Noen tips ?

Lenke til kommentar

Jeg begynner å lure på jeg har uflaks i arena, vil ikke kalle et slikt dekk elendig. (ikke spesielt bra, men elendig synes jeg er sterkt), god curve og kun et fåtall kort som er direkte dårlig.

 

AtW

 

Problemet her er at det mangler alle kortene som gjør Paladin god. Det er en samling av kort som hver for seg ikke er dårlige, men som samlet ikke er bedre enn summen av seg selv, snarere tvert imot. Det gjorde at å spille det var veldig rett fram. Spille på kurve, trykke på knappen så mange ganger som mulig (ingen card draw) og håpe at motstander ikke har bedre kort. Det gikk to ganger, hvor den ene var et tap som ble snudd til seier fordi jeg fikk DK Garrosh gjennom et discover kort som igjen kom fra light in the dark. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har noen budget decks å anbefale til en som er helt ny? Har et piratewarrior deck, men synes det virker alt for RNG basert. Opplever ofte at jeg ikke får noen 1 mana minions i starting hand og at jeg ikke får gjort noe de første 2 rundene og da er somregel løpet kjørt. Har bare spilt i 4 dager så spiller nok ikke helt optimalt selv om såvidt jeg har skjønt at slike agrodecks skal være ganske lette å spille. Har ikke kommet høyere enn rank 16 ennå ihvertfall. Hjelper jo selvsagt ikke at jeg ikke er kjent med hva andres spells gjør osv heller.

Lenke til kommentar

Noen som har noen budget decks å anbefale til en som er helt ny? Har et piratewarrior deck, men synes det virker alt for RNG basert. Opplever ofte at jeg ikke får noen 1 mana minions i starting hand og at jeg ikke får gjort noe de første 2 rundene og da er somregel løpet kjørt. Har bare spilt i 4 dager så spiller nok ikke helt optimalt selv om såvidt jeg har skjønt at slike agrodecks skal være ganske lette å spille. Har ikke kommet høyere enn rank 16 ennå ihvertfall. Hjelper jo selvsagt ikke at jeg ikke er kjent med hva andres spells gjør osv heller.

Hvis du synes Pirate warrior er for RNG basert, kan du egentlig pakke sammen med en gang og finne deg et annet spill. Pirate warrior er et av de mest konsistente deckene som du kan spille. Med lav mana-curve er sjansen for en spillbar hand mye høyere enn andre deck. Pirate Warrior er det enkleste budget-decket du kan spille. Du kan prøve aggro Druid som også er billigere og enda bedre, men aggro Druid er vanskeligere for en nybegynner.

Lenke til kommentar

Ultimate infestation og Nourish som ramp fungerer fremdeles. Takk blizzard... Jade druid kommer bare til å hard-mulligane for wild growth og jade blossom som vanlig.

 

Ja, de er litt svakere mot aggro, men siden innervate skader aggro druid også, og 3 mana war axe slower Pirate Warrior, så har Jade druid en større sjanse å overleve early game.

Lenke til kommentar

Kan være greit å låse opp Arthas som hero-portrait før de endrer Murloc Warleader. Låste han opp i kveld, og jeg brukte Murlocs med de fleste klassene. Utrolig kjedelig "grind", og til tider særdeles frustrerende, men nå er det om ikke annet over. Verste av alt er at jeg sikkert ikke blir å bruke han fremover uansett :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...