Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Stem på en champion til HCT Spring og vinn packs. Husk å gjøre det før 5. juli:

 

https://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20852984/watch-the-spring-championship-6-28-2017

Ser de har blitt gjerrigere med packs: 

"If your champion plays in the finals, for example, you would earn four total packs (including your participation pack)"

 

Var det ikke langt flere tidligere? Nuvel, noen som har gode tips? Sist gang gikk det skeis...

 

Jeg valgte Neirea. Han har kommet top 8 de siste to store turneringene, og var deck- og statistikkman da de spilte team games-turnerigen (3vs3). Muzzy er en av de beste deckbuilderne, men han sliter noe med nervene når han spiller i turneringer. Hoej er en erfaren spiller som ofter klarer å kvalifisere seg, men mangler litt for å komme til top 8.

Lenke til kommentar

 

 

 

Stem på en champion til HCT Spring og vinn packs. Husk å gjøre det før 5. juli:

 

https://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20852984/watch-the-spring-championship-6-28-2017

Ser de har blitt gjerrigere med packs: 

"If your champion plays in the finals, for example, you would earn four total packs (including your participation pack)"

 

Var det ikke langt flere tidligere? Nuvel, noen som har gode tips? Sist gang gikk det skeis...

 

Jeg valgte Neirea. Han har kommet top 8 de siste to store turneringene, og var deck- og statistikkman da de spilte team games-turnerigen (3vs3). Muzzy er en av de beste deckbuilderne, men han sliter noe med nervene når han spiller i turneringer. Hoej er en erfaren spiller som ofter klarer å kvalifisere seg, men mangler litt for å komme til top 8.

 

Da har jeg også valgt Neirea, og så skylder jeg på deg hvis det går galt ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen av som kan tipse om et Bra mage deck ? Driver og bygger om en Free 2 Play account og skal gå for mage. Har vunnet mye i arena og fått tatt mange runder siden det er double gold nå så jeg har en god del kort allerede + en hel haug jeg kan disenchante.

 

Trenger tips om et mage deck som er balansert og ikke noe spesielt mye wombocombo for og fungere. ( Til standard)

Takk for tips :)

Lenke til kommentar

Typiske secret mage decks med mirror entity og counterspell kan være rå. Synergien i early game med Kabal lackey -> en secret -> Medivhs Valet er ganske brutal. Mulig freeze er sterkere da.

 

så litt på secret mage, kan hende jeg starter der. er ikke så dyrt og crafte + at det decket har flere kort jeg kan bruke i andre deck om jeg skulle lage noe annet senere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...