Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk 4-3 med en topptung arena-warrior. Lite bemerkelsesverdig (selv om Varian var deilig som win condition), men tror 3 av kampene var mot Shaman. Mer eksperimentering etter kara?

Niks, kun litt flere "dårligere" folk som spiller + at Heartharena ikke er 100% oppdatert på de nye kortene. Det fikser seg nok snart tilbake igjen til det kjedelige dårlige normale, med stort sett mage + rogue og paladin...

Lenke til kommentar

Har ikke spillt Standard mode på etpar mnd, holdt meg til Wild fordi jeg var så sykt lei metaen i standard. Begynte på igjen i standard nå med Protect the King + Bolster Taunt Warrior fra Trump (minus Varian + Malkorok) og må si det har vært morsomt så langt. Fungerer flott mot aggro og bruker mye kort man vanligvis ikke ser. 

 

Nå skal det sies at det har vært litt varierende kvalitet på motstanden, siden jeg startet på rank 23, men har møtt både totalt nybegynnere og huntere med gullportrett og har ikke tapt en kamp ennå. Regner med det blir verre etterhvert, men håper det går et stykke til ned på stigen :)

Lenke til kommentar

Verste Tavern Brawl EVER

 

Denne også? :tease: Jeg synes den var ganske bra, en forlegnet versjon av den forrige samarbeidsgreia? Var kanskje i overkant langvarig til at jeg spiller den så mye mer, men ikke så verst.

 

UriasX: Tenkte å prøve samme deck, men er ikke spesielt gira på standard for tiden. Metaen er forferdelig når Blizzard legger opp til kjappe kamper og lite healing sånn generelt sett. Møter så mange som bare kaster minions på brettet uten å spille rundt noe og de blir belønnet gang på gang på gang. Det hjelper så klart ikke at jeg har kronisk dårlige åpningshender heller da men :hm: 

Lenke til kommentar

 

UriasX: Tenkte å prøve samme deck, men er ikke spesielt gira på standard for tiden. Metaen er forferdelig når Blizzard legger opp til kjappe kamper og lite healing sånn generelt sett. Møter så mange som bare kaster minions på brettet uten å spille rundt noe og de blir belønnet gang på gang på gang. Det hjelper så klart ikke at jeg har kronisk dårlige åpningshender heller da men :hm:

 

Aggro shaman og Zoo var grunnen til at jeg forlot Standard sist gang, det var det eneste jeg møtte og alle andre deck enn tilsvarende raske deck var håpløse å spille med. Hjelper ikke å ha boardclear på runde 4-5 når den gjør 2-3 skade og minions enten har nok liv, deathrattle eller divine shield for å stå imot. Dessuten fyller de bare på igjen på sin runde.

 

Har ikke møtt skikkelige representanter fra denne gjengen ennå, så vi får se hvordan Protect King Bolster står seg mot dem! 

 

Alternativt blir det full Healadin, satser på motstander går lei og conceder :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...