Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Du har faktisk betalt med pesos.

 

Skruballspørsmål. Om en skulle crafte en legendary som ikkje var av den mest spelte/likte, typisk rag, sylvanas osv. Ka skulle det vert, og koffor?

 

Hadde tenkt å crafte en neutral legendary, og har vel dei mest normale legendaries ++

 

Men innrømmer at eg har lyst å teste lock med både jaraxxus og malganis (mangler begge). 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trur det er samme pris overalt. Jeg har kjøpt med kroner på iOS, med pesos på Android og med euro på PC. Alt be konvertert til euro og trukket derfra.

 

Prisene du ser på skjermen i NOK, stemmer mest sannsynligvis ikke.

Prisene i NOK på iOS er det man faktisk betaler jo.

For å illustrere prisforskjeller:

For 40 packs:

Battle.net: 45 euro = ca 403 kr

iOS: 489 kr

Amazon: 62,5 dollar = 510kr

 

For 1 ny hero:

Battle.net: 9 euro = 80kr

iOS: 95kr

Amazon: 12,5 dollar = 102 kr

Du har faktisk betalt med pesos.

 

Skruballspørsmål. Om en skulle crafte en legendary som ikkje var av den mest spelte/likte, typisk rag, sylvanas osv. Ka skulle det vert, og koffor?

 

Hadde tenkt å crafte en neutral legendary, og har vel dei mest normale legendaries ++

 

Men innrømmer at eg har lyst å teste lock med både jaraxxus og malganis (mangler begge).

Vanskelig spørsmål, de fleste legendaries som faktisk er verdt å crafte har jo et bruksområde. Jaraxxus og Mal'Ganis er jo som nevnt brukt i en del decks. Jeg tror kanskje jeg ville craftet Hogger dersom jeg potensielt hadde alle faktisk nyttige legendaries fra før. Hogger er kul, og det er gøy med taunts.

 

Edit: når man snakker om solen, åpnet nettopp Jaraxxus ^^ hadde han ikke fra før heller

Endret av Papegøye
Lenke til kommentar

Du har faktisk betalt med pesos.

 

Skruballspørsmål. Om en skulle crafte en legendary som ikkje var av den mest spelte/likte, typisk rag, sylvanas osv. Ka skulle det vert, og koffor?

 

Hadde tenkt å crafte en neutral legendary, og har vel dei mest normale legendaries ++

 

Men innrømmer at eg har lyst å teste lock med både jaraxxus og malganis (mangler begge).

Jeg bor på filippinene. :) Men på kontoutskriften min stod det oppført i euros, selv om det stod pesos på skjermen.

 

Neutral legendary? Dr. Boom. Uten det fnugg av tvil. Ubalansert, og passer i veldig mange decks.

Lenke til kommentar

Du har faktisk betalt med pesos.

 

Skruballspørsmål. Om en skulle crafte en legendary som ikkje var av den mest spelte/likte, typisk rag, sylvanas osv. Ka skulle det vert, og koffor?

 

Hadde tenkt å crafte en neutral legendary, og har vel dei mest normale legendaries ++

 

Men innrømmer at eg har lyst å teste lock med både jaraxxus og malganis (mangler begge). 

Cairne ville jeg gått for. Han spilles ikke nå pga at han er slow som en skilpadde, men etter GT, så kan det virke som om Blizzard prøver å dra metaen i en litt treigere retning, vekk fra Aggro. Da vil Cairne (mest sannsynlig) bli bra igjen. Men, han var jo ganske standard, så du har han vel :)

Lenke til kommentar

Har både cairne og boom. Boom er vel omtrent den mest spelte legendaryen? Sneeds ser eg nesten for meg no som mest festlig.

 

Jeg synes personlig Troggzor er blant de festligste. Eneste kortet jeg har som får folk til å gi opp kampen bare ved synet :)

Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe mer om utgivelsesdato for "The Grand Tournament"? Har funnet en video på nettet av en som prøver å åpne forhåndsbestilte pakker ved å stille wondows-klokka frem i tid. Den 24. august får han flyttet kortpakka til midten av skjermen, men spillet fryser. Håper utgivelsesdato er tidligere enn dette, noen som har lest andre rykter?

Lenke til kommentar

Det er litt over en uke siden de kunngjorde neste expansion, og så langt har du vist fram cirka en fjerdedel av de nye kortene. Sånn sett virker 24. august plausibelt. Likevel, når GvG ble sluppet så ble en relativt stor andel av kortene vist kort tid før lanseringen, så det er jo alltids en mulighet for at det slippes tidligere.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe mer om utgivelsesdato for "The Grand Tournament"? Har funnet en video på nettet av en som prøver å åpne forhåndsbestilte pakker ved å stille wondows-klokka frem i tid. Den 24. august får han flyttet kortpakka til midten av skjermen, men spillet fryser. Håper utgivelsesdato er tidligere enn dette, noen som har lest andre rykter?

Det kan nok stemme at den 24. august er datoen du må merke av i kalenderen om du venter på utvidelsen. Kripparian forklarer dette fenomenet med å stille klokka i Blizzard-spill:

 

 

 

Kort fortalt: I løpet av Blizzards historie har denne teknikken vært ganske så presis. Å stille klokken frem har mange ganger vist seg å være en ganske så presis måte å spå utgivelses-datoer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...