Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

3 uker unna, kan vel fort stemme det. Får bare håpe de ikke slipper neste Diablo 3 patch rundt samme tid :)

 

Jaja, da har jeg i hvert fall tid til å spare opp mer gull og sånn sett få flere kort å leke med på slippdagen. Har ca 2300 for øyeblikket og tror jeg kommer til å lykkes med å ikke kjøpe kort denne gangen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, sånn ja, trodde du snakket om pakke som i en faktisk card pack, med 5 kort. Greit at det er golden om det bare er fra base, har ikke bruk for særlig mye fra det settet.

 

 

EDIT: Sto i WOW-artikkelen på gamer at expansionen til heartstone avdukes 6 august, er det riktig?

 

EDIT 2: Glem det, kan åpenbart ikke lese.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

 

 

Hmm. Vurderer å kjøpe.. Hmmm

 

Don't do it.

 

AtW

 

Hvorfor ikke?

 

Er takket være folk som oss som gjør at DERE faktisk kan få spille dette, gratis.

 

 

Jeg gir råd utifra hva jeg tror er det beste for den enkelte, og erfaringsmessig får man kortene etterhvert uansett, bare ikke så raskt som når man kjøper. Derfor er det mitt råd.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke?

 

Er takket være folk som oss som gjør at DERE faktisk kan få spille dette, gratis.

 

Tja. Jeg ville nå gitt det samme rådet, og jeg har lagt igjen mer penger i HS enn jeg gjør i de fleste AAA-titler. Men det gjenstår å se om jeg klarer å følge mitt eget råd. Det spørs vel hvor uheldig jeg eventuelt blir på slippdagen. Kommer til å ha nok gull til 25-30 packs, og nok dust til 1 legendary.

Lenke til kommentar

Spillet er jo mye gøyere hvis man har litt fete decks å spille med. Må spare dust i månedsvis hvis man skal kunne crafte alt man ønsker. Kjør på og kjøp noen pakker hvis du liker spillet!

 

Betyr det at det ikke finnes noen fete deck per i dag? Eller for å omformulere meg, man har da fete decks å spille med selv om man ikke umiddelbart har alle kort fra en ny expansion?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Spillet er jo mye gøyere hvis man har litt fete decks å spille med. Må spare dust i månedsvis hvis man skal kunne crafte alt man ønsker. Kjør på og kjøp noen pakker hvis du liker spillet!

Betyr det at det ikke finnes noen fete deck per i dag? Eller for å omformulere meg, man har da fete decks å spille med selv om man ikke umiddelbart har alle kort fra en ny expansion?

 

AtW

Trodde det var snakk om å kjøpe packs generelt, og ikke nødvendigvis for neste expansion. I så fall er jeg enig med deg. De fleste decks bruker jo for det meste kort fra classic-settet, og sånn sett er disse et bedre kjøp hvis man vil lage flere av de mest populære decksene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...