Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Fordi wins i Brawl har så mye å si, siden det er ranks. I en Brawl som har mechanics som tilsier at man ønsker å spille mer control og få high cost ut for mere moro så ser jeg absolutt ikke poenget med å spille rush. Til nød for å gjøre dailies men når 90% er face så er det bare idiotisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er det aller beste eller ei vet jeg ikke. Men er veldig sterk.

 

Silence for å gå forbi taunt og Bloodlust for å vinne.

 

Shaman har aldri vært det sterkeste face-decket, og de som spiller shaman spiller et deck som er tregere enn tradisjonell face (ihvertfall de jeg har møtt), men jeg skulle ønske man implementerte som jeg forslo tidligere, en slags belønning for uvanlige deck, ting blir ofte veldig homogent veldig raskt i brawl.

 

AtW

Lenke til kommentar

Virker som Face er det beste for denne ukes Brawl.

Om man liker det eller ei er en annen sak.

Det er det beste for å vinne. Men jeg ser ikke hva poenget med å grinde games i brawl med rush decks er når man ikke får noe utover quests. 

 

Noe av vitsen med Brawls er jo at folk skal få en annerledes og unik opplevelse fra de vanlige rundene gjennom nye mechanics og artige varianter på ting. At en og annen spiller rush er jo helt greit siden noen gjør quests og noen skjønner jeg spiller det for å være kuk. Men når man nesten bare møter det så ser jeg ikke helt poenget.

Lenke til kommentar

 

Om det er det aller beste eller ei vet jeg ikke. Men er veldig sterk.

 

Silence for å gå forbi taunt og Bloodlust for å vinne.

 

Shaman må da være en dårlig klasse i ukas brawl, siden du får ikke noe for det du betaler ekstra i overload.

 

Beklager forvirringen. Da jeg skrev det så var det forrige ukes Tavern Brawl. Altså den med "Deathrattle-resummon new minion" på alle minions som ble spilt.

Lenke til kommentar

 

Om det er det aller beste eller ei vet jeg ikke. Men er veldig sterk.

 

Silence for å gå forbi taunt og Bloodlust for å vinne.

 

 

Shaman må da være en dårlig klasse i ukas brawl, siden du får ikke noe for det du betaler ekstra i overload.

Vinner mye mer en jeg taper med mitt shaman deck i denne brawlen. Kjedelig å nesten barre møte mage og priest da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...