Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt fantastisk animasjon på Mimiron! Fikk det kortet selv i en pakke for lenge siden, men har aldri brukt kortet i noen av deckene mine.

 

Kan vel også skyte inn at det er så utrolig digg at Concede skjer uten å vente på at animasjonene blir ferdig. Tapte nettopp mot en Patron Warrior, og det var bare å trykke Concede med en gang "CHAAAARGE FOREWARD" og "MY BLADE BE THIRSTY" kom på høytalerne(hadde allerede Patrons på bordet). Jævla drittdeck..

Lenke til kommentar

På mobil så får jeg opp "Hearthstone has been updated! Please download the latest version", blir sendt inn på Play butikk, men der kan jeg bare åpne HS, ikke oppdatere, og når jeg åpner får jeg samme meldinga :(

 

Edit: Funka nå :) Play bare litt buggy :)

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Det var vel den datoen man kom frem til via Windows klokka tidligere?

 

Fikk forresten en fæl kombo som hunter i brawl. Fikk mind control fra magens spellslinger, brukte den på en coldarra drake og med 10 dmg fra hero power så var det lethal runden etter. Selv om dette vil skje ytterst sjeldent så må jeg si denne brawlen skremmer meg litt. RNG ser ut til å øke, utrolig nok.

Lenke til kommentar

Har tapt en gang selv på hunter, har spillt ganske mange ganger også. Da jeg conseda hver gang på mage pga jeg ikke kunne spille mage for da hadde jeg completa et 40 g quest.

Kan du oversette dette til logisk? Du conceda med mage fordi du ikke ville fullføre et quest? Hva i alle dager er poenget med det?

Lenke til kommentar

 

Har tapt en gang selv på hunter, har spillt ganske mange ganger også. Da jeg conseda hver gang på mage pga jeg ikke kunne spille mage for da hadde jeg completa et 40 g quest.

 

Kan du oversette dette til logisk? Du conceda med mage fordi du ikke ville fullføre et quest? Hva i alle dager er poenget med det?

Fordi jeg aldri fullfører 40g quests da jeg taper gull på det. Jeg bytter det i 50/60/100 quests.

Lenke til kommentar

 

 

Har tapt en gang selv på hunter, har spillt ganske mange ganger også. Da jeg conseda hver gang på mage pga jeg ikke kunne spille mage for da hadde jeg completa et 40 g quest.

Kan du oversette dette til logisk? Du conceda med mage fordi du ikke ville fullføre et quest? Hva i alle dager er poenget med det?

Fordi jeg aldri fullfører 40g quests da jeg taper gull på det. Jeg bytter det i 50/60/100 quests.

Edit: ellers leste eg over det igjen, og det står veldig logisk der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...