Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kommer ikke om en måned, den kommer neste måned. Det kan selvfølgelig bli om en måned, men mest trolig før.

 

Morsomt med nye kort, men nå er det mer rng enn noen gang. Snart ligner alt på brawl virker det som :p

Jupp. ca 1 måned. blir annonsert 3-4 kort pr dag frem til da.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har straks nok dust til å crafte både Alexstrasza og Ragnaros som jeg vil bruke i en control warrior deck. Ble usikker på om jeg i stedet skal spare dem og se om det kommer noe annet og enda bedre i expansion. 50 packs blir det i hvert fall når den kommer!

Endret av Papegøye
Lenke til kommentar

Vel jeg så på kampene i streamen fra i går nå.

 

SPOILER

 

en-gb-small.png

er fullstendig ute av kontroll. 2 mana for å få nye kort hver gang en hunter bruker spells er latterlig, det samme gjelder til en viss grad

en-gb-small.png

Håper power level på de nye kortene blir justert, hvis ikke blir det ikke mye festlig fremover...

Lenke til kommentar

Maiden of the lake + Coldarra Drake = 10 hero spells neste runde(om kortene ikke blir fjernet runden i mellom).. 
Får vi se enda fler hunters nå?!  :huh: Det er 20dmg rett i trynet på en runde, uavhengig av minions på bordet..

Man kan ved rette komboer få mye mer enn ett spell i runden, Atw  :tease: 

Begynner å bli nok kort med hvis ditt eller datt så skjer noe random. Jeg vil heller ha kort med kul mekanikk og muligheter for komboer enn helt tilfeldige utfall. 

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Synes ikke den andre høres veldig op ut, er bare en 4/5, dvs lett å bli kvitt, og man får max ett spell i runden.

 

AtW

I teorien kan man få 11 (eller enda fler med druids innervate). Det skal dog en noe spesiell kombo til, og har du først de korta på bordet har du nok allerede vunnet.

 

Når det gjelder L'n'L; det gjelder jo bare dén runden. Hunter har riktig nok en del billige spells, og sammen med late game coin kan man jo dra inn en del kort, men det er da vel ikke SÅ OP?

Lenke til kommentar

Synes ikke den andre høres veldig op ut, er bare en 4/5, dvs lett å bli kvitt, og man får max ett spell i runden.

 

A

 

Maiden of the lake + Coldarra Drake = 10 hero spells neste runde(om kortene ikke blir fjernet runden i mellom).. 

Får vi se enda fler hunters nå?!  :huh: Det er 20dmg rett i trynet på en runde, uavhengig av minions på bordet..

 

Man kan ved rette komboer få mye mer enn ett spell i runden, Atw  :tease: 

 

Begynner å bli nok kort med hvis ditt eller datt så skjer noe random. Jeg vil heller ha kort med kul mekanikk og muligheter for komboer enn helt tilfeldige utfall. 

 

Heldigvis ser Coldarra Drake ut til å være et Mage kort, så trenger ikke frykte det. Hunteren må vel frem med Sylvanas eller noe i den duren for å få tak i det.

Lenke til kommentar

 

Synes ikke den andre høres veldig op ut, er bare en 4/5, dvs lett å bli kvitt, og man får max ett spell i runden.

 

A

 

Maiden of the lake + Coldarra Drake = 10 hero spells neste runde(om kortene ikke blir fjernet runden i mellom).. 

Får vi se enda fler hunters nå?!  :huh: Det er 20dmg rett i trynet på en runde, uavhengig av minions på bordet..

 

Man kan ved rette komboer få mye mer enn ett spell i runden, Atw  :tease: 

 

Begynner å bli nok kort med hvis ditt eller datt så skjer noe random. Jeg vil heller ha kort med kul mekanikk og muligheter for komboer enn helt tilfeldige utfall. 

 

Heldigvis ser Coldarra Drake ut til å være et Mage kort, så trenger ikke frykte det. Hunteren må vel frem med Sylvanas eller noe i den duren for å få tak i det.

 

Coldarra er mage kort ja så det er ikke så ofte vi får se det hos huntard heldigvis. Det jeg tenkte på var at de få kortene vi har sett nå virker veldig kraftige. Sammenliknet med GvG kortene og hvor mange av de som er med i meta deck i dag tyder det på at Grand Turnament får langt større påvirkning. Man får se hvordan det blir til slutt!

Lenke til kommentar

Maiden of the lake + Coldarra Drake = 10 hero spells neste runde(om kortene ikke blir fjernet runden i mellom).. 

Får vi se enda fler hunters nå?!  :huh: Det er 20dmg rett i trynet på en runde, uavhengig av minions på bordet..

 

Man kan ved rette komboer få mye mer enn ett spell i runden, Atw  :tease: 

 

Begynner å bli nok kort med hvis ditt eller datt så skjer noe random. Jeg vil heller ha kort med kul mekanikk og muligheter for komboer enn helt tilfeldige utfall. 

 

Jeg sa den andre, altså kortet som gir et spell når man bruker hero power.

 

Forøvrig er det stappfult av komboer i spillet som er mer eller mindre game over om man har to high kost spesielle minions på bordet som ikke blir gjort noe med i motstanderens runde.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...