Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes expansjonene kommer alt for fort om dagen. Har ikke rukket å samle nok GVG til å lage noen fornuftige decks enda og har selvsagt ikke samlet alt fra orginalen heller. :(

Du spiller uten å bruke penger?

Tror jeg har nok gull til at jeg ikke trenger å bruke penger på denne utvidelsen(litt over 4000). Skal prøve og kun bruke gull i dette spillet fra nå av siden jeg har brukt litt for mye penger på det tidligere.

Lenke til kommentar

Av det jeg har sett av kort så langt så ligger dette an til å bli tidenes expansion, her kan man gjøre mye spennende etterhvert. 

 

Spesielt spent på hvordan druidkorta kommer til å se ut, føler det har vært litt kjedelig på druidfronten i de siste ekspansjonene.

 

Forresten, hvor mange av menigheten her inne er det som har nådd legendary i ranked play? Erfaringer? Hvilken klasse brukte dere?

Lenke til kommentar

Tror jeg har nok gull til at jeg ikke trenger å bruke penger på denne utvidelsen(litt over 4000). Skal prøve og kun bruke gull i dette spillet fra nå av siden jeg har brukt litt for mye penger på det tidligere.

 

 

4k gull holder jo bare til 40 packs (200 kort). Så med mindre du har griseflaks så spørs det hvor mye av denne tilleggspakka du får i starten. Eller du tenkte kanskje å bruke tid på å skaffe resten? I så fall kommer jeg til å gjøre det samme. Vil nok bare ha rundt 2500+- gull, så det vil ta lang tid før jeg får mange kort fra denne pakka.

 

Jeg synes expansjonene kommer alt for fort om dagen. Har ikke rukket å samle nok GVG til å lage noen fornuftige decks enda og har selvsagt ikke samlet alt fra orginalen heller. :(

 

Det er ikke tilleggspakkene som kommer for fort. Et kortspill må ha nye kort regelmessig, ellers blir det totalt uinteressant. Problemet er hvor lite du får igjen når du bruker gull/ekte valuta i HS. Riktignok ikke i starten, men når du har en viss mengde av vanilla/gvg kortene så skal det mye til for å få noe du mangler. Så jeg må si jeg er overrasket over at de lager enda en ny "kategori" hvor du kun får kjøpt de kortene, og pøser inn 130 nye kort i den kategorien, noe som gjør det utrolig vanskelig for nye spillere uten å bruke en månedslønn på spillet. Det overrasker meg fordi Blizzard har alltid hatt stort fokus på å gjøre spillene sine tilgjengelige for nye spillere. Nå hadde det vært et godt tidspunkt å satt ned prisen på kortpakker, gitt folk større sjanse for å få kort de faktisk mangler, eller gitt oss mer dust for å disenchante kort. Jeg har spilt siden beta, riktignok kun gjort dailies i månedsvis nå, men likevel. Jeg har brukt hundrevis av kroner, og fortsatt kjøper jeg vanilla kortpakker for å få feks Grommash og Baron Geddon til min control warrior deck.

 

Når det gjelder den kommende tilleggspakka så er det to ting som slår meg. Jeg har ikke så mye fokus på OP komboer osv, da det er vanskelig å si før man får prøvd det. Men det ene som slår meg er at jeg liker virkelig at de nå har fokus på hero power. Nå kan det virke som at det å bruke hero power ikke lenger er det samme som en svak runde, i hvert fall for noen klasser/decks. Det andre er at det blir fryktelig mye rng nå. Saraad feks, at nå alle klassene kan få spells fra alle de andre klassene synes jeg ikke noe om. Det er noe tavern brawl over det, og ikke særlig bra når HS går i den retningen at det blir så tilfeldig at det er umulig å spille rundt ting. Det er en av de få tingene som faktisk krever litt ferdigheter i HS.

Lenke til kommentar

 

Tror jeg har nok gull til at jeg ikke trenger å bruke penger på denne utvidelsen(litt over 4000). Skal prøve og kun bruke gull i dette spillet fra nå av siden jeg har brukt litt for mye penger på det tidligere.

 

 

4k gull holder jo bare til 40 packs (200 kort). Så med mindre du har griseflaks så spørs det hvor mye av denne tilleggspakka du får i starten. Eller du tenkte kanskje å bruke tid på å skaffe resten? I så fall kommer jeg til å gjøre det samme. Vil nok bare ha rundt 2500+- gull, så det vil ta lang tid før jeg får mange kort fra denne pakka.

 

 

Burde vel også nevnt at jeg har omtrent 7000 dust til å bruke på å crafte kort jeg vil ha fra det nye settet. Da GvG kom ut kjøpte jeg 60 pakker første dagen, og sikkert 20 pakker med oppspart gull. For all del, morsomt å åpne pakkene, men jeg fikk jo de fleste kortene jeg var på jakt etter første dagen. Det dreper litt av spenningen med å åpne pakker senere, så skal prøve å spre det over litt mer tid denne gangen :wee:

Lenke til kommentar

 

Ser ut som denne utvidelsen kommer til å forandre litt på ting.

http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/19819221/the-grand-tournament-hero-powers-7-23-2015

 

 

Er det permanent, eller bare så lenge kortet er i spill? I såfall vil dette kortet passe utrolig godt inn i control warrior!

 

Skal være permanent ja, ser ut til å bli en fin erstatning til en av shieldmaidens kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...