Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får nytt random deck hver gang du spiller. Det var ikke jeg klar over og ble sånn smått forbanna da jeg spilte Warlock og fikk noen kort som er bedre egnet i klasser som spiller med våpen. Southsea Deckhand og Dread Corsair var blant kortene, og jeg kunne ikke fatte å begripe hvorfor Blizzard ønsket at vi skulle spille med de kortene som Warlock.

 

 


Encounter at the crossroads! Pick a class. Let's see what's in your decks this time!

The decks are randomized, pick a class and brawl with 30 random cards.

• You can have 2 or more of the same legendaries.

• the chance to get a legendary is higher than getting a non-legendary.

• Cards you get from the adventures are also in the card pool.

• Class cards are limited to their class

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Denne ukens brawl virker å være rettet mot nye spillere. En slags gratis og enda mer tilfeldig arena. Temaet var kanskje ikke spesielt interessant, men det var likevel litt morsomt å gjøre det beste ut av det man får tildelt. Uansett en bedre måte å gjøre dailies på enn ranked :p

Lenke til kommentar

Tror alle 12 wins jeg har er paladin, kommer alltid lengst med den. Er usikker, men trur jeg klarte det med priest en gang også. Men et annet spørsmål: Kommer Dr. Boom til og bli nerfet? Har ventet på det lenge nå siden jeg har en ekstra, men skjer jo aldri :)

Har etter eg fekk installert track-o-bot køyrt 109 arenas. jevnt fordelt på alle classes, med vilje for å takle alle classes.

Sidan den gang har det blitt 3 12wins. Druid, hunter og no i går Rogue. Felles for alle 3 var 2 tap som alltid kom tidlig.

 

Winraten min er best dog med pala med rundt 69%, og ironisk nok minst med Mage rett over 60,7%.

 

Track-o-bot er heilt fantastisk. =)

Lenke til kommentar

Hvilken iPad har dere? Har en iPad2 selv, og den er ubrukelig til HS (egentligt til alt annet også).

 

Spiller mest på telefonen nå, men merker jeg gjør mer feil der av en eller annen grunn.. Muligens for det er mindre oversiktlig.

Si det, var hvertfall den som var nyest for 1/2 år siden. ingen problemer med å kjøre HS. Er mye bedre å spille det på padden en på PCen.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt 40-50 kamper denne brawlen. Den passer helt perfekt til å spille på jobb. Jeg sitter for det meste stille og venter på at noe skal skje, så da er det veldig lettvint å bare brawle i vei, og hvis det skjer noe på jobben, så bare legger jeg fra meg spillet og lar det time ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...