Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Bestilte i slutten av juli, fikk nettopp mail fra Komplett om at PS4'en er sendt nå!

Da har du den i morgen?

 

Sitter og trykker F5 for harde livet her :blink:

Endret av Bruker-245639
Lenke til kommentar

Min står som "Plukket" nå, men jeg stresser ikke. Ettersom jeg allerede fikk PS4 den 29 November!

Heldiggris var nettopp inne på mine sider på Komplett og sjekket og alt var på lager unntatt Watch Dogs som er utsatt etter jeg bestilte og jeg måtte selvfølgelig ta samlet levering så blir nok ingen ps4 på meg før neste år da kansellering av ordren kommer ikke på tale.

Lenke til kommentar

Heldiggris var nettopp inne på mine sider på Komplett og sjekket og alt var på lager unntatt Watch Dogs som er utsatt etter jeg bestilte og jeg måtte selvfølgelig ta samlet levering så blir nok ingen ps4 på meg før neste år da kansellering av ordren kommer ikke på tale.

 

Du kan nok ordne dette her med komplett med en mail eller noe.

Lenke til kommentar

Min Komplett-ordre (fra 8. august) ble akkurat endret til "Sendt"! :) Det er vel et par timer for sent til "samme dag"-levering til Oslo (Pick-Up-point), men da burde i hvert fall konsollen være på plass i morgen. Hadde egentlig ikke så store forhåpninger etter alt rotet for to uker siden, men nå blir det altså konsoll til jul! :)

Endret av Nissenakke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...