Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, det skjedde noe merkelig med PS4 fra coolshop.

 

Kobler alt til, driver med playhouse tingen, alt ser tilsynelatende bra ut. Etter en oppdatering blir jeg bedt om å restarte PS4n. Mens den restarter blir det kortslutning. Det ryker av ledningen.

 

PS4 kortsluttet rett og slett.

 

Jeg tok ut "adapter-ledningen" og bytta den med den hos PS3 og testa i rommet mitt. Der funker den fint.

 

Merkelig! Var det noe galt med strømforsyningen i huset mitt, eller var det PS4en som har problemer?

Lenke til kommentar

 

Når jeg leste dette ble jeg irritert. Overhodet ikke på dere, tvert imot. Jeg har innsett at jeg ikke får PS4 før jul, og klarer faktisk glede meg over alle folkene her inne som har fått seg en:)

 

Jeg ble irritert på coolshop. Muligens uten grunn. Jeg la inn en bestilling tidligere i uken, som ble stoppet grunnet manglende betaling. Når jeg leste at deres var på vei, tenkte jeg at jeg måtte gå inn på coolshop og sende de en e-post og spørre hva som skjer med ordren min.

Når jeg nå kommer inn, har statusen endret seg til "Behandlet" og den har fått et sporingsnummer. Wohaaaaa!!!!!!!!!!!

Basert på det dere andre har skrevet, må jo dette være positivt. Når jeg klikker på mypack sporingen, står det foreløpigg "1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon"

 

F5 kommer til å få kjørt seg i morgen....

 

Tror det skal gå fint. Min stod også under som "behandet".. Det gjør den faktisk fortsatt. Ang manglende betaling, hadde jeg også det problemet først. Chattet med en fyr i andre enden og han sa at alt så fint ut der, og den allerede var sendt (tirsdag). Trykk på status historikk og se hva som står der? Vil anbefale deg å snakke med dem på chatten imorra.

 

 

Bestilt denne uken? Altså coolshop har fått inn noen etter at markedet i Norge var støvsugd?

Jepp. Tror coolshop holder til i danmark.

Lenke til kommentar

Noe som har bestilt på spillsjappa som har fått noe?

 

Skjønner ikke at du gidder. Bestilte der fra selv, når jeg spurte om de hadde hørt noe var de frekke og jævlige tilbake. Jeg spurte altså Mandag den 25. Jeg spurte også når jeg skulle få beskjed om når de hadde planer om å sende ut, da fikk jeg bare et frekt svar tilbake før han sa Onsdag den 27. Jeg ventet og ventet, og hadde ikke hørt noe innen i går. Jeg avbestilte ordren ettersom jeg hadde skaffet meg PS4, men den kundeservicen Spillsjappa gir er så dårlig at jeg råder samtlige som leser dette til å holde seg unna. Bruk heller pengene på et sted som er behjelpelige og ikke blir sure for at folk maser.

Lenke til kommentar

Noe som har bestilt på spillsjappa som har fått noe?

Jeg har en Killzone bundle bestilling inne hos Spillsjappa som det fortsatt ikke har skjedd noe med. Står fortsatt "under arbeid"

 

Bestile 20.11.13

 

Kanskje den skifter nærmere midten av desember, har hørt de fleste killzone bundle kommer da, men når jeg snakka med de sist var det fortsatt iløpet av januar

 

Men har en bestilling inne hos coolshop også så den som kommer først vinner av de to :)

Lenke til kommentar

tøft har du Psone også, uten skjermen? Og den esken helt til venstre der som det står Sony på hva er det ?

 

Psone.jpg

Uten skjermen ja.

Det er en utvikler ps1 , den er regionfri og den har ikke kopisperre heller , kjøpte den på ebay for noen år siden for en god pris , og nå har dem økt en del siden det ( når det en sjelden gang dukker opp noen for salg)

 

Men den er ikke en "garage queen" bruker den en gang i blant hehe :-)

 

On topic: Er det flere enn meg som syns det burde vært muligheter for sortering i ps4 systemet / hovedmenyen?

post-111084-0-78161500-1386197201_thumb.jpg

Endret av boundishh
Lenke til kommentar

 

Takk for at du har forhåndsbestilt Playstation 4 hos Dustin Home.

Vi regner med å få en leveranse av Playstation 4 i begynnelsen av desember og din køplass gir deg mulighet til å kjøpe.

 

Prisen på Playstation 4 i denne leveransen kommer til å være på 4299 kr inkl. moms, da vi fikk betale en høyere pris for å kunne få inn så mange som mulig.

 

Vi har lagt en Playstation 4 i handlevognen din og du må fullføre kjøpet SENEST 2013-12-05 kl. 23.59 for å få kjøpe denne. Etter denne datoen kommer produktet i handlevognen ikke til å være gyldig. Hvis du allerede er innlogget på hjemmesiden må du logge ut og inn igjen for at handlevognen skal oppdateres.

 

For å komme til Dustin Home – klikk på banneren under.

 

Hvis du velger å ikke fullføre kjøpet kommer du til å beholde din plass i køen og få en forespørsel når vi får neste leveranse der vi forhåpentligvis kan tilby en bedre pris.

 

Vennlig hilsen

Dustin home

www.dustinhome.no

Heldigvis fikk jeg i butikk på lanseringsdagen ellers hadde jeg nok slått til selv med den litt stive prisen. Skal høre med kjente og nære om de er interessert i den før jeg lar den passere :)

Lenke til kommentar

Etter å ha sittet å lest gjennom en del av denne tråden skjønner jeg litt mer av hvorfor jeg har en PS4 i hus nå. Jeg bestilte fra Komplett 9. september og regnet ikke med å få før langt ut i neste år. Ble derfor meget positivt overrasket da det tikket inn en hentemelding forrige fredag. Tenkte først de hadde fått inn flere enn først antatt, men dette virket jo også ulogisk når alle andre fikk inn betydelig færre. Ser jo nå at jeg har

"vunnet i lotto" når det kommer til denne lanseringen.

Lenke til kommentar

Etter å ha sittet å lest gjennom en del av denne tråden skjønner jeg litt mer av hvorfor jeg har en PS4 i hus nå. Jeg bestilte fra Komplett 9. september og regnet ikke med å få før langt ut i neste år. Ble derfor meget positivt overrasket da det tikket inn en hentemelding forrige fredag. Tenkte først de hadde fått inn flere enn først antatt, men dette virket jo også ulogisk når alle andre fikk inn betydelig færre. Ser jo nå at jeg har

"vunnet i lotto" når det kommer til denne lanseringen.

 

What?!? 9 septemer? Da var du ekstremt heldig ja. Var sikkert min du fikk :p

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :w00t:

 

attachicon.gifbank1.png

 

Frem til nå nettopp stod den ubekreftet langt ute i januar 2014 :)

 

Har Sony sine sjefer fått mine digitale ballespark overlevert?

 

Edit:

 

Bestilt hos Komplett 20 august, for de som vil sammenligne bestillingsdatoer.

Jeg bestilte også 20. august og datoen har endret seg til 13.12 på min også! Jublet høyt i pausen på jobben over den meldinga :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...