Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som venter på PS4 fra Gamezone denne måneden?

Står "Bekreftet levering 11.12.2013," men foreløpig ikke fått noen sendingsbekreftelse.

De har kanskje mye å gjøre, slik at det tar tid å få sendt ut..

 

Er så utrolig gira nå!

Tror ikke det er at de har mye å gjøre, jeg bestilte headsett igår og det ankommer etterpå :p

Lenke til kommentar

Noen andre som venter på PS4 fra Gamezone denne måneden?

Står "Bekreftet levering 11.12.2013," men foreløpig ikke fått noen sendingsbekreftelse.

De har kanskje mye å gjøre, slik at det tar tid å få sendt ut..

 

Er så utrolig gira nå!

Jeg fikk beskjed av Gamezone at de fikk de på lager i dag men var ikke sikker på om den kom til å bli sendt i dag

Lenke til kommentar

Haha, sant nok.

 

Har Gamestop fortsatt den byttekampanjen? Skulle gjerne ha bytta inn FIFA14 til ps4 utgaven for en liten sum.

 

Tenkte å plukke opp ACIV og BF4 i samme slengen.

 

Eneste som er litt surt er at familien har bare 1 brukbar tv i huset (må nesten ha køordning for å få brukt den), så noen ordentlig spilling blir det ikke før jeg kommer tilbake på hybelen min.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har lest kreves det en del i opplastings-hastighet for å spille BF4, men hvor mye aner jeg ikke.

 

Har ikke brukt wifi til gaming på nesten 8 år selv, takler ikke forstyrrelser/evt problemer som kan oppstå med tjenesten. Ethernet er jo å anbefale uansett, hvis det er mulig.

Endret av Bratbakk
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Fortsatt ikke fått noe SMS om henting, min ble sendt igår. Antok at de klarte å kjøre den til Trondheim i natt, men det ser ut som jeg må vente til i morgen. :)

Har du fått SMS i dag? Venter ennå hvileløst på SMS selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...