Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte min i starten av juli, men så heldig som jeg er ble jeg rammet av feilen dems, og vet enda ikke når jeg får min :(

Ble også rammet av feilen.

Fikk beskjed om at vi skulle bli kontaktet med en løsning på fredag.

Siden det aldri skjedde så kontaktet jeg de på mandag:

Hei

 

Vi jobber fortsatt intenst med en løsning. Det blir sendt ut e-post fortløpende så fort en realistisk løsning er på plass.

 

Med vennlig hilsen

Salg & Kundeservice

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble også rammet av feilen.

Fikk beskjed om at vi skulle bli kontaktet med en løsning på fredag.

Siden det aldri skjedde så kontaktet jeg de på mandag:

Hei

Vi jobber fortsatt intenst med en løsning. Det blir sendt ut e-post fortløpende så fort en realistisk løsning er på plass.

Med vennlig hilsen

Salg & Kundeservice

Når bestilte du? Har nå fått mail om att jeg skal få Killzone bundelen uten ekstra kostnad, men regner vel med at det kun er den pakken som inneholder Killzone og ikke den som har ekstra kontroll og kamera? Gudene må vite når man får denne.

Lenke til kommentar

Når bestilte du? Har nå fått mail om att jeg skal få Killzone bundelen uten ekstra kostnad, men regner vel med at det kun er den pakken som inneholder Killzone og ikke den som har ekstra kontroll og kamera? Gudene må vite når man får denne.

Bestillte 2 juli.

Fikk mail om at jeg var berørt.

Oi det nesten sjokkert at de har klart å komme med en "løsning".

Stemmer nok at det er bare killzone i pakka. Tror den skulle komme rundt 13 des?

Den burde jo komme ganske snart eller er jo vitsen borte.

Endret av default2
Lenke til kommentar

Bestillte 2 juli.

Fikk mail om at jeg var berørt.

Oi det nesten sjokkert at de har klart å komme med en "løsning".

Stemmer nok at det er bare killzone i pakka. Tror den skulle komme rundt 13 des?

Den burde jo komme ganske snart eller er jo vitsen borte.

Nå ble jeg nesten litt glad for å se att andre som bestilte på samme tidspunktet har opplevd det samme. (ikke slemt ment). Har bare trodd att jeg var den eneste som bestilte såpass tidlig som enda ikke har fått den fra Komplett. Den burde egentlig komme i løpet av uken skal det være noe vits. Hadde lett byttet bort det Killzonespillet imot å få ps4en til riktig tidspunkt.

Lenke til kommentar

Da var den endelig i hus :)

 

Si meg.. Har du tatt frem de konsollene i forbindelse med PS4 sin ankomst (evt for å ta bilde), eller har du faktisk hele to utgaver av PS1 stående fremme til enhver tid? Og hvor er PS2? :O

 

Edit: Ser ut som PS2en kanskje står helt bak til venstre der.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...