Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Nå kan det hende jeg spør litt dumt... Men dette virket litt for godt til å være sant.

 

Bestilte PS4 fra Amazon.co.uk nå, lot amazon behandle "Import Fees Deposit"

Dette er vel å betrakte som toll,mva etc.?

For da blir totalpris med levering på lørdag 3954,-

Dette var det billigere enn du finner i de fleste norske nettbutikker.

Kommer det moms på 25 % i tilegg til dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kan det hende jeg spør litt dumt... Men dette virket litt for godt til å være sant.

 

Bestilte PS4 fra Amazon.co.uk nå, lot amazon behandle "Import Fees Deposit"

Dette er vel å betrakte som toll,mva etc.?

For da blir totalpris med levering på lørdag 3954,-

Dette var det billigere enn du finner i de fleste norske nettbutikker.

Kommer det moms på 25 % i tilegg til dette?

 

Nei, da får du ikke 25% mva på toppen :) Du får sannsynligvis noen kroner tilbake fra Amazon, da depositumet alltid dekker litt mer enn det du faktisk skal betale.

Lenke til kommentar

Nå kan det hende jeg spør litt dumt... Men dette virket litt for godt til å være sant.

 

Bestilte PS4 fra Amazon.co.uk nå, lot amazon behandle "Import Fees Deposit"

Dette er vel å betrakte som toll,mva etc.?

For da blir totalpris med levering på lørdag 3954,-

Dette var det billigere enn du finner i de fleste norske nettbutikker.

Kommer det moms på 25 % i tilegg til dette?

 

Takk for dette tipset!

Gjorde det samme og fikk knallpris med levering 1 april!

Kake til deg!

 

post-8633-0-79697400-1396081196_thumb.jpg

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Jeg var så uheldig at jeg fikk gavekort på komplett.no til jul, og bestilte derfor PS4 der 25. desember.

Har vært i gjennom disse forventede sendingsdatoene:

 

januar/februar

2. mars

17. mars

13. april

og nå til slutt 25. mai

 

Hadde kansellert ordren min for lenge siden om jeg ikke hadde gavekortet. Noen som vet om det er mulig å få tilbake pengene fra komplett?

Endret av Uncredible Haak
Lenke til kommentar

Jeg var så uheldig at jeg fikk gavekort på komplett.no til jul, og bestilte derfor PS4 der 25. desember.

Har vært i gjennom disse forventede sendingsdatoene:

 

januar/februar

2. mars

17. mars

13. april

og nå til slutt 25. mai

 

Hadde kansellert ordren min for lenge siden om jeg ikke hadde gavekortet. Noen som vet om det er mulig å få tilbake pengene fra komplett?

Samme her, jeg bestilte også 25 des. Samme historie med sendingsdatoer også, men jeg fikk i tillegg 25 mars.

Likevel, min ble sendt i går. Din er nok rett rundt hjørnet ;)

Endret av ChristR
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Amazon.co.uk har fremdeles et lass med PS4 på lager. Både standard og masse forskjellige bundles. Det er så JÆVLIG provoserende at PS4 ikke finnes i butikk i Norge! Men bare vent, når Xbox kommer så vil plutselig butikkene renne over av PS4 her. Forbanna rævhøl Sony.

Lenke til kommentar

Da får du ta og handle fra amazon og ikke suttre så jævlig.

Etter det jeg ha fått med meg i denne tråden i det siste så er det ikke alt for lang ventetid hvis man svipper innom en gamestop sjappe og setter seg på lista

 

Selvfølgelig så prioriterer Sony land som England, Tyskland, Spania og Frankrike. Der er det vel noe sånt som 250 millioner pluss/minus, Norge 5 millioner, hva hadde du prioritert?

Er vel stort sett samme problemet i hele skandinavia vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Amazon.co.uk har fremdeles et lass med PS4 på lager. Både standard og masse forskjellige bundles. Det er så JÆVLIG provoserende at PS4 ikke finnes i butikk i Norge! Men bare vent, når Xbox kommer så vil plutselig butikkene renne over av PS4 her. Forbanna rævhøl Sony.

Sony er så rævhøl at de har lansert PS4 i Norge. Uffda.

Lenke til kommentar

Da får du ta og handle fra amazon og ikke suttre så jævlig.

Etter det jeg ha fått med meg i denne tråden i det siste så er det ikke alt for lang ventetid hvis man svipper innom en gamestop sjappe og setter seg på lista

 

Selvfølgelig så prioriterer Sony land som England, Tyskland, Spania og Frankrike. Der er det vel noe sånt som 250 millioner pluss/minus, Norge 5 millioner, hva hadde du prioritert?

Er vel stort sett samme problemet i hele skandinavia vil jeg tro.

 

Jeg har PS4 men det er uansett ganske dårlig at konsollen ikke er å oppdrive i Norge når den ble lansert for et halvt år siden. Det er første gangen i historien jeg har sett.

Lenke til kommentar

Igjen, Norge er ikke verdens navle. Så vi burde vel være ganske happy for at de i det hele tatt lanserte konsollen i Norge og ikke gjorde som MS og droppet oss helt.

 

Det ironiske er jo at det har vært lettere å få tak i Xbox One helt siden lansering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere som bestiller fra amazon, kjøper dere en norsk strømplugg i tillegg, eller kan man bare bruke den som er med PS3? 2.700 er jo vanvittig billig.

 

Litt dyrer blir det, må legge på mva og litt gebyr, men er jo bare å gange med 1,25 og gebyret hos posten er vel på 230 kroner eller noe sånt. Så prisen blir vel rimelig lik som her når du får den over.

Regner med at du kan bruke samme kabel som på ps3.

 

Bare husk at du ikke får 5 års reklamasjonrett når du handler fra utlandet.

Lenke til kommentar

 

Dere som bestiller fra amazon, kjøper dere en norsk strømplugg i tillegg, eller kan man bare bruke den som er med PS3? 2.700 er jo vanvittig billig.

 

Litt dyrer blir det, må legge på mva og litt gebyr, men er jo bare å gange med 1,25 og gebyret hos posten er vel på 230 kroner eller noe sånt. Så prisen blir vel rimelig lik som her når du får den over.

Regner med at du kan bruke samme kabel som på ps3.

 

Bare husk at du ikke får 5 års reklamasjonrett når du handler fra utlandet.

 

Joda fult klar over mva og tollgebyr, men selve konsollen koster jo fortsatt egentlig kun 2.700 kroner når en trekker ifra engelsk VAT.

 

Jeg glemte at man mistet reklamasjonsretten når man kjøper fra utlandet, så jeg får vel hellerfor vente litt lengre da og kjøpe fra cdon...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...