Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde ha kostet 3.500, men 4.000 er jo ikke megadyrt det heller når en mobiltelefon idag gjerne koster 5.000 kroner og ikke varer i nærheten like lenge som en konsoll :).

 

Det er ikke det som er poenget. Veiledende startpris på en PS4 er i utgangspunktet 3400-3500 kr (kostnad for produksjon, fortjeneste til butikk osv), men selges for mye mer. Veiledende pris på en Galaxy S5 mobiltelefon er 5000-5400, men selges ikke for mer enn det.

Lenke til kommentar

 

 

Tilbud: Bare 500 over vanlig pris!

 

https://prisguiden.no/produkt/sony-playstation-4-173838

 

 

Det han mener er at prisen på PS4 fremdeles er kraftig overdrevet. I begynnelsen kunne man bestille konsollen til 3400 kr, og nå er 4000 kr et "godt tilbud".

 

 

Skjønte hva han mente, derfor jeg postet hva PS4 koster idag og har gjort nå i nesten 4-5 mnd. Det er vel ingen som opererer med den lave prisen lenger. Laveste pris er vel Elkjøp når dem har på lager til 3700kr om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Elkjøp Happy Hour starter klokken 08:00 i morra. Det er 400 PS4 tilgjengelig, så får vi se hvilken "happy" pris den lander på :)

 

Var 4195kr billig? Står også at de ikke får den på lager før 16 mai!? Ikke no problem for min del da jeg ikke trenger den før Watch Dogs kommer ut, men alikavel, får den vel billigere noe annet sted?

Lenke til kommentar

Hahaha Elkjøp... Og så vidt jeg kan se er det forventet på lager 16 JUNI, ikke Mai. Happy hour indeed. :rofl:

 

Ja hehe, 16 Juni sto det ja hehe, da var jo det uaktuelt hehe.

 

Noen som har erfaring fra Ludo Store? Ser de har til 3990,- !?

 

Evt noe annet sted jeg kan bestille ifra?

Lenke til kommentar

Fixed it for you:

 

 

 

Skal være skikkelig desperat hvis en støtter Ludo Store.....

 

Man skal være skikkelig teit når man ikke ønsker å spare penger på et godt tilbud.

 

Trenger heldigvis ikke tenke på sparing. Ludo Store er søppel, men det veit vel ikke du.....

 

Dette er meg:

Floyd-Mayweather-douche.jpg

Endret av Dr. Mobius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hører stadig om folk som har kjøpt på Gamestop til grei pris og med relativt kort ventetid. Ellers hadde nok ikke jeg hatt noe problem med å bestille fra LudoStore personlig.

 

Hva priser har de på Gamestop da? Fant ingen pris på nettet, men hadde på lager i "nærsjappa"

Lenke til kommentar

 

Elkjøp Happy Hour starter klokken 08:00 i morra. Det er 400 PS4 tilgjengelig, så får vi se hvilken "happy" pris den lander på :)

 

Var 4195kr billig? Står også at de ikke får den på lager før 16 mai!? Ikke no problem for min del da jeg ikke trenger den før Watch Dogs kommer ut, men alikavel, får den vel billigere noe annet sted?

 

 

Don't shoot the messenger :)

 

Jeg poster bare informasjon jeg fikk på mail, men det "tilbudet" der var jo ikke mye å hoppe i taket for akkurat..

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...