Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Utrolig at vi snart er halvveis ut i mars, og fremdeles sliter med å få tak i PS4. Stort sett alle butikkene i Spania var stappfulle av PS4.

 

Var noen dager i Paris sist uke, var ikke mangel på PS4 der heller, mer eller mindre bugnet av PS4 i de butikker jeg var innom.

 

 

Nettopp. Rart at ikke steder som Norge har større prioritet, når konsollen tross alt er en stor mangelvare.

Hva er grunnen til at alle tilsynelatende har flere konsoller enn Norge?

 

At Xbox One ble utsatt.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg bestilte også på Fredag, og hun sa at mest sannsynlig fikk jeg den på Mandag

Min er på postlageret i Oslo...DUMME helga er i veien! Bestilte på torsdag selv.

 

 

Hvor lang tid tok det før du kunne følge den med sporing?

 

Bestilte på torsdag, fikk sporingsnummer på fredag. Pakka mi har kommet seg til Fredrikstad, så håper den kommer seg til Askim snart :p

Lenke til kommentar

Etter å ha pakka opp å kobla til ps4en min fra CDON så tror jeg at dem importerer fra Frankrike. Fins ikke en eneste manual i esken som er på engelsk, bare fransk å et annet språk jeg ikke vet hva er.

 

Så langt er jeg storfornøyd, men dæven hardt det er å gå fra mus å tastatur til kontroll, men blir nok vant til det.

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Er på ventelisten til Expert i setrum i Trondheim. Tror jeg var nr 2 på listen når jeg satt meg opp for 2-3 uker siden. De sa da at de hadde fått inn PS4 nesten ukentlig - så det er jo typisk min flaks at de ikke har fått inn noen siden da. Må kjøpe fra fyisk butikk i Trondheim sentrum, spaceworld eller expert, siden jeg har et gavekort med et ganske høyt beløp som bare kan bruker der.

Håper det kommer inn i løpen av denne uken, har skikkelig lyst å få PS4 innn i stua. Har i alle fall Dark Souls 2 å kose meg med (eller eventuelt frustrere meg med) til de får inn PS4 på expert.

Lenke til kommentar

Bestilte på Fredag. nå er den i Stokke, så jeg også får den i morgen. :D

 

Ser også at CDON er tomme for PS4'er nå.

 

 

De sa til meg at det var England, men..

Er ikke no forskjell bortsett fra no papir. Playstation starter ikke på fransk, så ingenting å uroe seg for hehe.

 

 

Manglet det noe i esken din?

Lenke til kommentar

Bestilte på Fredag. nå er den i Stokke, så jeg også får den i morgen. :D

 

Ser også at CDON er tomme for PS4'er nå.

 

 

De sa til meg at det var England, men..

Er ikke no forskjell bortsett fra no papir. Playstation starter ikke på fransk, så ingenting å uroe seg for hehe.

 

 

Manglet det noe i esken din?

Ikke som jeg vet, fikk med hdmi kabel, billig headset, å euro strøm ledning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...