Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge damen på kundeservice så sendte dem ut på Søndager...

 

Ja, men posten løfter ikke en finger på søndager. Har flere ganger fått sporingsnummer fra cdon på søndager, men da er ikke pakken noe mer enn "forhåndsvarslet" til posten. Skjer ingenting med pakken før mandagen kommer.

Lenke til kommentar

 

I følge damen på kundeservice så sendte dem ut på Søndager...

 

Ja, men posten løfter ikke en finger på søndager. Har flere ganger fått sporingsnummer fra cdon på søndager, men da er ikke pakken noe mer enn "forhåndsvarslet" til posten. Skjer ingenting med pakken før mandagen kommer.

 

 

Når har du bestilt når du får sporingsnummer på Søndag?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

I følge damen på kundeservice så sendte dem ut på Søndager...

Ja, men posten løfter ikke en finger på søndager. Har flere ganger fått sporingsnummer fra cdon på søndager, men da er ikke pakken noe mer enn "forhåndsvarslet" til posten. Skjer ingenting med pakken før mandagen kommer.

Når har du bestilt når du får sporingsnummer på Søndag?

Mellom torsdag og lørdag. Avhenger av pågangen til lageret.

Noen som vet om det er standard euro plug som følger med PS4 som selges ved proshop og cdon? Vurderer å bestille. Noen kilder tilsier at det er importerte maskiner.

Jeg bestillte fra cdon og fikk importmaskin. Da la de ved norsk strømkabel uten noe tillegg i pris. Så lå både britisk og norsk kabel i esken.

Lenke til kommentar

Håper virkeligt den blir sendt imåro, blei plutselig sjukt gira på PS4 :D

Spiller MGS collection på Xbox 360 atm :), men har egentligt ikkje heilt store trua på Ground Zeroes, siden dei har valgt og delt det og snakt det langt ned, med å si at The Phantom pain er 200 ganger støre, men eg trur det blir 3-4 time med mye moro, og blir sikkert ekstra hyped til Phantom Pain :)

 

Ellers har eg fonne ut at eg trenger ny hue nå i vår, når eg såg Collectors edition til Infamous :D

Lenke til kommentar

Utrolig at vi snart er halvveis ut i mars, og fremdeles sliter med å få tak i PS4. Stort sett alle butikkene i Spania var stappfulle av PS4.

 

Var noen dager i Paris sist uke, var ikke mangel på PS4 der heller, mer eller mindre bugnet av PS4 i de butikker jeg var innom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...