Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som bestiller fra amazon, kjøper dere en norsk strømplugg i tillegg, eller kan man bare bruke den som er med PS3? 2.700 er jo vanvittig billig.

 

Ble ca 3600 med express-frakt (Jeg bestilte på søndag, fikk pakken på tirsdag), toll og mva inkludert. Uansett knallbillig i forhold til norske nettbutikker.

UK strømkabel følger med, men det er en standard AC to-pins hunnkontakt, som det finnes lassevis av overalt til 50-60 kroner.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Dere som bestiller fra amazon, kjøper dere en norsk strømplugg i tillegg, eller kan man bare bruke den som er med PS3? 2.700 er jo vanvittig billig.

 

Ble ca 3600 med express-frakt (Jeg bestilte på søndag, fikk pakken på tirsdag), toll og mva inkludert. Uansett knallbillig i forhold til norske nettbutikker.

UK strømkabel følger med, men det er en standard AC to-pins hunnkontakt, som det finnes lassevis av overalt til 50-60 kroner.

 

Og i skuffer over det ganske land!

Lenke til kommentar

hvor mye tror dere ps4 dropper i pris fremover? fikk beskjed om at expert har fått inn ps4 etter at jeg har stått på venteliste en del uker. 3790,- tar de for den. hmm, det er jo i grunn bare fifa 14 jeg er interessert i å spille per nå. men vurderer å kline til. kommer vel flere gode spill fremover?

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar

hvor mye tror dere ps4 dropper i pris fremover? fikk beskjed om at expert har fått inn ps4 etter at jeg har stått på venteliste en del uker. 3790,- tar de for den. hmm, det er jo i grunn bare fifa 14 jeg er interessert i å spille per nå. men vurderer å kline til. kommer vel flere gode spill fremover?

Slå til! Om man trur prisen vil falle nevneverdig under det nivået der i nærmeste fremtid, kan man likegodt tro på nissen. Er jo bare snakk om småpenger å spare i forhold til den opprinnelige prisen.

 

Kjøper du spillet digitalt via US PSN sparer du noen lapper der også.

Klin til!

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Hadde jeg visst hvor dårlig FIFA 14 skulle bli på PS4 hadde jeg holdt meg til PS3 selv. Synes spillutvalget er for dårlig til å kunne forsvare et kjøp. Samme med appene tilgjengelig. Netflix appen er godkjent, men viaplay appen får stryk. Så det er faktisk ikke mye å gjøre på PS4 lenger. Blir nok en støvsamler frem til TLoU kommer i Juni

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...