Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Haha, bestillte fra CDON bare for å spille 2 timer med Metal gear solid ground zero :)

 

Kan dere oppdatere meg på andre gode spill i nærmeste fremtid, eller spill som allerede er komt?

 

Infamous er jo rett rundt hjørnet, tror det blir bra :) Ellers er jo Tomb Raider ett helt latterlig bra spill etter min mening, husk du kan mekke deg en US PSN bruker og få rimeligere spill! Ellers er jo PS+ en tjeneste alle bør ha om de planlegger å bruke konsollen aktivt (må betale for å spille online vettu) Man får gode spill gratis i mnd. her bla. Outlast :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Bestill hos Cdon, litt dyrere enn i de andre butikkene, men det sendes raskt. Bestilte min i går kveld og den har blitt sendt nå!

Heh, gjorde det samma selv. Pakka mi står som "Motatt av lager" å jeg bestillte også igår :(

 

 

Så visst feil på ordren, fortsatt "mottatt av lager", blir vel sendt i løpet av dagen kanskje.

Lenke til kommentar

Min fra CDON er enda ikkje sent, kanskje Dustinhom hadde vært et bedre valg, men får håpe dei får inn fort, hadde vært sweet og hatt det til MGS og Infamous.

Tror cdon sliter med backlog på lageret. De siste tre bestillingene mine har vært på lager, men blir stående noen dager som mottatt av lageret før den blir sendt. Mulig de har for mange bestillinger i forhold til hvor mange som pakker. (dersom du har fått mottatt av lageret så har de varen på lager, men må bare bli pakket og sendt :-P)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Min fra CDON er enda ikkje sent, kanskje Dustinhom hadde vært et bedre valg, men får håpe dei får inn fort, hadde vært sweet og hatt det til MGS og Infamous.

Min har heller ikke blitt sendt. Sendte akkurat melding og spurte når jeg fikk den, da sa damen at jeg fikk den på Mandag!

Lenke til kommentar

Har fått motatt av lager ja, får håpe eg får den. Er din sendt nå?

Da er den på lager, bare ikke sendt enda. Spurte første gangen jeg fikk den statusen da jeg ikke hadde sett den før. Og da fikk jeg beskjed om at varen var på lager, men pga. Stor pågang på lageret gjorde at pakking og sending tok tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...