Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Komplett får garantert nok maskiner før den tid til å dekke forhåndbestillingene/etterspørselen.

Bullshit. De har levert PS4 i langdrag allerede i snart 4 måneder.

Hvorfor skal de plutselig løse det i løpet av de 2 neste?

Jeg mistet troen på Komplett allerede 1 måned etter release.

2 måneder etter gav jeg opp, etter 3 måneder skjønte jeg ikke at det er mulig for en så stor leverandør, og nå skjønner jeg at det faktisk er mulig å være så dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett får garantert nok maskiner før den tid til å dekke forhåndbestillingene/etterspørselen.

 

Ikkje med mindre dei begynner å importere fra UK. Hvorfor i alle verden skal Sony sende konsoller til et land der dei ikkje trenger kjempe med XBone. CDON er klart det beste stedet skal man ha konsollen kjapt.

Lenke til kommentar

Bestill Xbox One Titanfall edition direkte fra Microsoft istedet.

 

Kjøpte min andre Xbox One konsoll fra Microsoft UK sist torsdag. Mottok konsollen fra DHL på døra dagen etterpå, Fredag.

 

399£, grovt regnet 4000kr. Gratis frakt.

Haha fanboy alert. Koffor skal han kjøpe Xbox One når det er PS4 han vil ha :)

 

Eg likte Xbox 360 mye bedre enn PS3, men har alltid vært åpen for å forandre mitt syn. Og denne generasjonen er det jo knock out til nå. Hvertfall før 2015 så er det litte av gode spill som kommer til Xbox som frister.

 

 

Men ja det var jo super rask levering :) nesten for rask :p

Lenke til kommentar

Jeg bor i Oslo, bestilte kun CoD i tillegg som var på lager.

 

Oppdatering: Nettopp hentet min PS4 fra CDON på posten, oppdaget når jeg pakket opp at jeg har fått "mikke mus"-strømkabel med britisk plugg. Hadde heldigvis en overgang liggende, men greit å vite...

Endret av arokh
Lenke til kommentar

Jeg bor i Oslo, bestilte kun CoD i tillegg som var på lager.

 

Oppdatering: Nettopp hentet min PS4 fra CDON på posten, oppdaget når jeg pakket opp at jeg har fått "mikke mus"-strømkabel med britisk plugg. Hadde heldigvis en overgang liggende, men greit å vite...

lå en norsk kabel i en hvit plastpose med min ps4 fra cdon. Så jeg fikk med begge typer kabel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om leveringer til expert?

Har vært på venteliste hos de her i byen nå i ~5-6 uker ( -3 uker, ansatt som gjorde feil, sjekka opp 3 uker etter for å finne ut at jeg ikke var på venteliste allikvel -.-).

Lurer på om jeg skal skrive meg av ventelista og bestille fra f.eks cdon

Lenke til kommentar

 

PlayStation 4 Supply Constraints to Remain Till Summer

However, with April almost around the corner, the statement of Sony’s PlayStation head has broadened that window to a few more additional months. This means Sony continues to face problems and the issue may prolong further than what is being stated by the officials.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Sjekket amazon.co.uk nå og de har pakker med bare konsoll og to forskjellige bundles på lager. Er det rart jeg driter i å kjøpe noe mer fra Sony når de rævpuler Norge på dette viset?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...