Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MiniMXIII

 

Den går opp og ned i pris hos Gearbest hele tiden, som oftest ligger den på rett under 40$ når jeg har sjekket. Jeg fikk to bokser i går, begge var satt med en verdi godt under 350 kr grensen. Er en i tvil kan en jo bare be de om å sette en lavere verdi på pakken også.

 

Så får det være opp til hver enkelt om de vil kjøpe fra Gearbest, eller om de vil kjøpe den fra en privatperson på Ebay.

 

Det er nylig kommet en nyere modell, men da får en ikke inn Elec som jeg virkelig vil anbefale om en skal kjøre Kodi og den er langt dyrere. Den jeg linket til over fungerer helt strålende og blir gang på gang foretrukket fremfor min 1 år gamle stuepc.

Lenke til kommentar

MiniMXIII

 

Den går opp og ned i pris hos Gearbest hele tiden, som oftest ligger den på rett under 40$ når jeg har sjekket. Jeg fikk to bokser i går, begge var satt med en verdi godt under 350 kr grensen. Er en i tvil kan en jo bare be de om å sette en lavere verdi på pakken også.

 

Så får det være opp til hver enkelt om de vil kjøpe fra Gearbest, eller om de vil kjøpe den fra en privatperson på Ebay.

 

Det er nylig kommet en nyere modell, men da får en ikke inn Elec som jeg virkelig vil anbefale om en skal kjøre Kodi og den er langt dyrere. Den jeg linket til over fungerer helt strålende og blir gang på gang foretrukket fremfor min 1 år gamle stuepc.

 

 

Er denne boksen best til å kjøre kodi på eller?? Vil denne boksen fungere bedre å kjøre kodi på denne enn for eks å kjøre kodi på en laptop med HDMI kabel til TVen. Hva er det som gjør denne boksen anbefalt? Hva er Elec?

 

Takker for svar..

Lenke til kommentar

 

MiniMXIII

 

Den går opp og ned i pris hos Gearbest hele tiden, som oftest ligger den på rett under 40$ når jeg har sjekket. Jeg fikk to bokser i går, begge var satt med en verdi godt under 350 kr grensen. Er en i tvil kan en jo bare be de om å sette en lavere verdi på pakken også.

 

Så får det være opp til hver enkelt om de vil kjøpe fra Gearbest, eller om de vil kjøpe den fra en privatperson på Ebay.

 

Det er nylig kommet en nyere modell, men da får en ikke inn Elec som jeg virkelig vil anbefale om en skal kjøre Kodi og den er langt dyrere. Den jeg linket til over fungerer helt strålende og blir gang på gang foretrukket fremfor min 1 år gamle stuepc.

Er denne boksen best til å kjøre kodi på eller?? Vil denne boksen fungere bedre å kjøre kodi på denne enn for eks å kjøre kodi på en laptop med HDMI kabel til TVen. Hva er det som gjør denne boksen anbefalt? Hva er Elec?

 

Takker for svar..

Om du har en fungerende løsning trenger du ikke denne. Dette er ett billig alternativ til dem som ønsker å få SS på tv med enkel styring med fjernkontroll via kodi. I tillegg gir jo kodi en del andre fordeler når det gjelder filmer og serier.

 

LibreElec er et os som ikke gjør mer enn å kjøre kodi. Legger en dette på minnekort og booter fra det så får en mer stabil kodi installasjon enn om en kjører via Android. I tillegg kan en boote til Android om en heller ønsker det da LibreElec ligger på minnekort, og en slipper risikoen med å flashe direkte på boksen.

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Jeg leser "du finner invite i signaturen til Prohetse7en..."! lest d flere ganger,,, men skjønner ikke helt d. MEN... Har har fått meg konto, logget inn, Kjører airplay til tv. VELDIG god kvalitet. er ikke helt som TV, men hadde seff ikke forventet d. har ikke sett noe fotball enda, men svært lovende. Mye bedre kvalitet enn jeg hadde forventet meg... :)

 

oppdatert; fant d etterhvert,,, ler av meg selv... ganske utrolig at jeg ikke skjønte den :)

Endret av sveiuvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...