ProphetSe7en Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 De har tydeligvis problemer idag.... > Dear Euro Users please try every server available --- Whichever works best use --- Euro stuff is under overload right now --- We're working on ordering another server in the next 48 hours [16:28] Haha. Der ser man konsekvensene av å invitere folk i hytt og pine Konsekvensene var at en måtte endre server i dag til us, og at ss øker kapasiteten i løpet av kort tid. Altså egentlig ganske kurant ☺️ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Haha. Der ser man konsekvensene av å invitere folk i hytt og pine Hva er galt med deg? Hvis du ikke er interessert i tjenesten eller å diskutere det å se PL på nett, så kom deg langt ut av tråden. Gå å spre kvalme andre steder. 9 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Både 10, 11, 21 og 108 lagger her. Noen som får noen til å fungere fint? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Fikk det til å funke når jeg byttet server (har ikke prøvd på LFC-kampen) Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Ser ut til å fungere best med US E. VA Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Ja, bruker selv US-server. De har problemer med EU-serverne. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 For å si det sånn: dette tolererer jeg helt greit til 85 kr/mnd. Sumo byr på nesten like mye frustrasjon til 399 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Ja visst. Når man bare har brukt det litt og ser hvor enkelt man kan bytte kanal eller eventuelt server, så er det jo ingen problem. Lett verd 85 kr måneden for nesten all toppfotball der ute. Har ikke gått glipp av en eneste kamp til nå, men har måtte bytte kanal en gang eller to (spesielt i dag). Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Det funker bra her også nå etter at jeg byttet til US server, selv om kvaliteten ikke er allverden på NBC. Er i hvert fall stabilt. Men hvordan setter jeg opp dette i Kodi? Aldri brukt det før. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Du googler streamtvnow (eventuelt smoothstreams) og kodi og følger en av tutorials'ene... Endret 10. september 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 (endret) For å si det sånn: dette tolererer jeg helt greit til 85 kr/mnd. Sumo byr på nesten like mye frustrasjon til 399 Er enig i at Sumo er latterlig dyrt, men igjen - fatter ikke problemene dere har med Sumo? For meg har det fungert knirkefritt med Sumo helt siden starten av forrige sesong. Ikke en eneste gang har det feila! Velger man direkte tv i stedet for linken rett til kampen så er kvaliteten gjennomgående super og bufrer aldri. Kanskje jeg har hatt flaks!? Har SS også, men Sumo er det mest stabile teknisk sett. Endret 10. september 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Sumo er utvilsomt den minst stabile streamingtjenesten jeg har vært borti. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Da har du ikke prøvd Viaplay... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Eller dplay... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Nope. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Bare synes det er rart, for jeg kjenner jo folk som har hatt problemer med Sumo og hører om det ofte. For kompisene mine har problemene med bufring blitt borte bare ved å velge direkte tv i stedet for selve kampen, eller la være å bruke Apple TV. Da er man på en annen server. Jeg har ikke spesielt bra nett, heller. Lenke til kommentar
sveiuvik Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Kodi på iphone/ipad ? Streamer SS via iphone og ipad, fungerer supert. Men skulle gjerne hatt kodi også på ipad eller iphone da kodi (på pc) gir en super oversikt over hvilke kanaler som sender hva.(men har ikke denne ekstra boksen som det er snakk om). Jeg prøver å finne ut av d på google, men virker som man må ha mac for å få det til. Noen med tips? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Plex kan være ett alternativ? Lenke til kommentar
sveiuvik Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 ok, men da må man ha en mediaserver/pc tilkoblet...? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Ja, eller en seedbox eller lignende med mulighet for plex Men er det ikke mulig å få Kodi på ipad uten Jailbreak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå