Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er morsomt at folk velger å være skeptiske til SS, som er så dønn stabil, men vurderer heller TV2 Sumo, som i tider og utider opplever svære store problemer. Det sier seg selv at det er vanskelig å holde 100% oppetid, og jeg synes heller man ikke skal forvente at et selskap som langt fra sitter på samme infrastruktur som TV2, skal være i stand til dette. Når det er sagt har jeg vært kunde på SS i 1 måned nå, og jeg har sett stort sett 4-5 kamper i helgen. Det har kun vært problemer i en kamp, hvor det da bufret hvert 10 min. 

 

I tillegg koster SS deg 280 kr for 3 måneder, mens TV2Sumo skal ha 449 for en. OM man fortsatt da er skeptisk tror jeg det er til andre årsaker en buffring.

 

Som det også er nevnt 20 ganger her tidligere har Kodi (IKKE SS) et problemet med buffring om man ikke fikser dette. Når folk er for late til å gjøre det, men heller velge å logge seg på Diskusjon.no for å klage på buffring så får det være...

Lenke til kommentar

Jeg synes det er morsomt at folk velger å være skeptiske til SS, som er så dønn stabil, men vurderer heller TV2 Sumo, som i tider og utider opplever svære store problemer. Det sier seg selv at det er vanskelig å holde 100% oppetid, og jeg synes heller man ikke skal forvente at et selskap som langt fra sitter på samme infrastruktur som TV2, skal være i stand til dette. Når det er sagt har jeg vært kunde på SS i 1 måned nå, og jeg har sett stort sett 4-5 kamper i helgen. Det har kun vært problemer i en kamp, hvor det da bufret hvert 10 min. 

 

Har begge deler for øyeblikket, men er ikke helt enig. Sumo har for meg vært helt stabil uten problemer i over et år nå, mens jeg har hatt litt problemer med SS i det siste med bufring og lite tilfredstillende bildekvalitet. For meg er det Sumo som er det mest stabile produktet, og SS det jeg har for å få sett ting som ikke er på Sumo. TV2 opererer med ulike servere for ulike plattformer og på PS4 er det dønn stabilt (i motsetning til nettleser og Apple TV som er elendig). I tillegg liker jeg TV2s sendinger, men det er jo smak og behag. Så jeg kommer nok til å fortsette med begge deler. 

Lenke til kommentar

Jo skjønner at folk synes det er merkelig at jeg er skeptisk til en stabil tjeneste, men det er fordi jeg har vært borti lignende streamer som har vært helt elendige. Har aldri hatt Sumo.

 

men det jeg har hatt og sitter nå å vurderer er om jeg skal fortsette med mitt Sky abb, via parabol, men da dette koster nå så mye at "taket" er nådd, sjekker jeg ut andre mulighet. Derfor kom jeg over denne tråden.

 

Men skal tegne abb på SS nå til helgen, så får jeg se kampen på fredag, (før storkampen på lørdag ;) ) om det er stabilt nok.

 

Det med buffring i kodi, har jeg nå lest at det er en del "tweaks" en må gjøre, for å stoppe buffring. Men har ikke har tid til å sette meg inn i dette enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...