Gå til innhold

Kommentar: Sterk forestilling av Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig.

 

Er det latterlig at folk har meninger? Ser du bort fra de kjipe DRM-kravene til Xbox One stiller konsollen med en del interessante spill. Og med tanke på at de alt hadde vist hva maskinvaren var god for på sin første konferanse stod de nå fritt til å vise frem det de hadde å vise frem av spill.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Er det latterlig at folk har meninger?

 

Vet ikke nøyaktig hva det er Realzi synes er latterlig, men jeg er tilbøyelig til å være enig i at denne kommentaren er komisk lite i kontakt med forbrukervirkeligheten. Alle har som kjent rett på en mening, men det er ikke dermed sagt at alle meninger er jevnbyrdige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vet ikke nøyaktig hva det er Realzi synes er latterlig, men jeg er tilbøyelig til å være enig i at denne kommentaren er komisk lite i kontakt med forbrukervirkeligheten. Alle har som kjent rett på en mening, men det er ikke dermed sagt at alle meninger er jevnbyrdige.

 

Og hvem skal vurdere hvilke meninger som er "best"? Du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes ikke noen av konferansene var spesielt gode. På mange måter var det nesten Nintendo som var best med sin trygge men alltid like sjarmerende spill. FFXV og MGS er spill jeg som gammel fan har i kikkerten, men med blandede følelser.

 

Sony sin holdning til DRM var betryggende, og et viktig prinsipiell seier, men dette var en seier MS ga dem, ikke en de selv kjempet seg til. Tror ikke Sony sin konferanse ville gitt det samme positive inntrykket alene. Den må sees i sammenheng med hele opptakten mot E3, og clusterfucken rundt Xbone.

 

Angående denne kommentaren fra gamer synes jeg det er positivt at skribenten greier å se igjennom MS-hatet som regjerer, og se at det faktisk var en del bra spill i kaoset. Samtidig som det er trist å se hvor lett hele kaoset rundt DRM dysses ned. Det handler ikke først og fremst om de praktiske problemene DRMen kan medføre, men hva det har å si for, frem til nå, helt grunnleggende forbrukerrettigheter.

Endret av g.i.r.l.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det som er latterlig er i alle fall å lese alle konspirasjonsteoriene her inne mot Gamers skribenter. Her kommer en gjeng en gjeng såkalte nøytrale forumbrukere ridende på sine hvite hester, men det skinner jo så igjennom at de er Sony-fanboys på sin hals, og driver en intens korstogskampanje mot Microsoft. Det er fullstendig latterlig.

 

For en som ikke bryr seg noe om noen av konsollene, og synes de begge ser ganske dårlige ut, så er det ingen tvil om at fra et AAA og mainstream-perspektiv så hadde Microsoft det soleklart beste utvalgte av de to, om man holder DRM, bruktspillsperre og pris utenfor. Det er disse spillene folk vil ha, også dere som kjører denne latterlige kampanjen mot Microsoft. Dere vil ha AAA-actionspillene, og det er ingen tvil om at Microsoft hadde flest av dem. Skulle tro hele gjengen i kommentarfeltet kjøpte PS4 for å få spille FTL eller et annet spill man kan spille på en PC for halve prisen med bedre kontroller.

 

Om man tar med pris, DRM og bruktsperre, så vinner Sony greit, men denne kommentaren omhandler spillene, og den ligger da absolutt på Gamers linje angående hva som er bra spill, og det spiller ingen rolle om de kommer til XBox, Playstation, iOs eller Windows.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

goode poeng og kjønner ikkje helt "fanboy" hate i kommentar feltet....

 

han peiker jo ut faktisk ein god del ting som faktisk er fornuftig om vi skulle snakket om xbox i hele tat

 

mitt problem er fårsat at

 

-jeg er ikkje intresert i kinect og ikkje personlig intresert i gimmics der du veiver rundt som ein tulling (syntest eksemple dead rsing sin mobiltelefon app var bare teit...) liker mer gimmic som oco-rift

 

-jeg bytte låner ikkje mye mer og kjøper meste via nett siden er billigere og har ikkje så stor kontakt med venner og andre som før så lite byttelåne eller låne av spill

 

om butikene som jeg kjøper brukt spill får lov og drive videre er det greit for meg. mitt problem er mer at ikkje liker tung DRM og motstander av always online

 

-hater always online, ofte når jeg mister internet ein dag så fyrer jeg opp konsolen, og dette ødeleger jo hele med max 1 time spilletid, kunne sikert koblet opp med mobil for bare legitimisere men er ekstra kostnader som er unødvendig

 

selv om dei har ein del exclusive tittler klarer jeg meg uten dem og når jeg har muligheten og kvitte meg med alle disse problemene og får billigere alternativhar jeg vansklig og argumentere at jeg skal kjøpe ein Xboxone over ps4 etter min mening

 

håper derimot microsoft endrer strategi til dei skal release konsolen , siden E3 er meir eller mindre "show and tell" og har no eit stykke igjen som dei kan endre ein del på (5 månder)

 

ønsker ikkje at den tunge DRM skal bli ein standard på konsoler også...

 

 

 

 

-

Lenke til kommentar

Det som er latterlig er i alle fall å lese alle konspirasjonsteoriene her inne mot Gamers skribenter. Her kommer en gjeng en gjeng såkalte nøytrale forumbrukere ridende på sine hvite hester, men det skinner jo så igjennom at de er Sony-fanboys på sin hals, og driver en intens korstogskampanje mot Microsoft. Det er fullstendig latterlig.

 

For en som ikke bryr seg noe om noen av konsollene, og synes de begge ser ganske dårlige ut, så er det ingen tvil om at fra et AAA og mainstream-perspektiv så hadde Microsoft det soleklart beste utvalgte av de to, om man holder DRM, bruktspillsperre og pris utenfor. Det er disse spillene folk vil ha, også dere som kjører denne latterlige kampanjen mot Microsoft. Dere vil ha AAA-actionspillene, og det er ingen tvil om at Microsoft hadde flest av dem. Skulle tro hele gjengen i kommentarfeltet kjøpte PS4 for å få spille FTL eller et annet spill man kan spille på en PC for halve prisen med bedre kontroller.

 

Om man tar med pris, DRM og bruktsperre, så vinner Sony greit, men denne kommentaren omhandler spillene, og den ligger da absolutt på Gamers linje angående hva som er bra spill, og det spiller ingen rolle om de kommer til XBox, Playstation, iOs eller Windows.

Og snakke om hvilken konsoll som har mest spill blir bare latterlig nå.

 

Sony og Microsoft har mange spill og vise før konsollene lanserers.

 

Og de fleste sier at Xbox har Mest Ekslusiver, men folk går fortsatt rundt og trur at Mgs 5 er kunn for xbox.... så vi lagde en liste og det visste seg at det er veldig likt mellom ekslusiver.

 

Hvilken som har mest originale titler vet jeg ikke.

Men de sterkeste spillene til Ps4 og Xbox One viser seg og vere skyte spill -_-

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sony viste et eksklusivt spill og en konsoll som passer inn på barnerommet

 

What? Sterkere maskinvare, ingen tåpelig DRM og billigere?

 

Og ett eksklusivt spill?

 

APB: Vendetta (Reloaded Entertainment)

Basement Crawl (Blooper)

Blacklight: Retribution (Zombie Studios)

Carmageddon: Reincarnation (Stainless Games)

DC Universe Online (SOE)

Deep Down (Capcom)

Don't Starve (Klei Entertainment)

Driveclub (Evolution Studios)

Infamous: Second Son (Sucker Punch Studios)

Knack (Sony)

Killzone: Shadow Fall (Guerrilla Games)

Media Molecule's next game

Octodad: Dadliest Catch (Young Horses)

Oddworld: Abe's Oddysee - New 'n' Tasty (Just Add Water)

The Order: 1886 (Ready At Dawn Studios)

Outlast (Red Barrels)

Planetside 2 (SOE)

Primal Carnage: Genesis (Lukewarm Media)

Ray's The Dead (Ragtag Studio)

Secret Ponchos (Switchblade Monkeys)

Tiny Brains (Spearhead)

Transistor (Supergiant Games)

Warframe (Digital Extremes)

The Witness (Jonathan Blow)

 

Noen finner man på PC, noen kan finne veien til Xbox One. Men Sony har endel kort i ermet, blir spennende å se på Gamescom, da det er mange studioer som ikke har vist frem spillet sitt enda.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Noen finner man på PC, noen kan finne veien til Xbox One. Men Sony har endel kort i ermet, blir spennende å se på Gamescom, da det er mange studioer som ikke har vist frem spillet sitt enda.

Jeg føler at dette er veldig viktig å påpeke. Jeg synes at MS har gjort en bedre jobb enn Sony på E3 (spillmessig!), men Sony har definitivt en del ubrukte ess i ermet.

 

Sony Santa Monica's "A-studio" har ikke gitt ut noe siden God of War III.

Naughty Dog studioet bak Uncharted 3 arbeider sannsynligvis med noe til PS4.

Media Molecule arbeider med et PS4-spill, men vi vet ikke helt hva det går ut på.

PS4-spill fra Japan Studio og Polyphony Digital ligger sikkert litt langt frem i tid, men de kommer sikkert om 2-3 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor? Han må da få komme med sin egen mening.

 

Jeg blir stadig imponert over hva litt overivrige Sony fans greier å lire av seg gang på gang her inne, dette er sann underholdning. Hver gang det er ett skeivt ord mot ett spill eller PS så er det faen meg som man skulle tru Ragnarokk og Mannen med ljåen på samme tid stod ved dørstokken.

 

Når det er sagt ,foruten DRM og bruktspill praten ble MS kritisert for å ikke vise ett jævla spill forrige gang. På Mandag gikk det slag i slag med spill, mange imponerende sådan. Og likevel hyler og skriker folk som små barn her inne. For all del, jeg syns det er hysterisk morsomt spesielt i disse E3 tider, og en ny generasjon står på trappene.

 

Når det er sagt var det Sony som imponerte mest i år, ikke på spillfronten men pga. sin overlegne selvsikkerhet når de skameide MS de siste minuttene, en generellt godt oppbygd konferanse og ydmykhet overfor drivkraften i det de driver med, nemlig oss som kundegruppe. Det som skuffet mest var vel rett og slett designet på PS4, som jeg syns var rimelig...lite flott. Men greit nok.

 

MS leverte det de lovet, nemlig spill. Desverre har det vært så mye negativt rundt bruktspill og DRM-politikken, at noen revurderinger hadde vært på sin plass. Nintendo kan egentlig bare ryke og reise for min del, det er ikke stort mere å hente der ser jeg. Likevel har jeg vært idiot igjen, og kjøpt både Wii U og 3DS.

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

er noen grinete xbots her ja...ser tydelig hvor lande ligger her hos gamer,no... går man til de store nyhet sidene så står det at sony vant og gruset microsoft når det kom til spill og ga dem et balle spark uten like så hard at de fosvant ut av galaxen... men man får vel ikke love å skrive noe sånt her, blir vel sensurert og fjernet ?..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...