Gå til innhold

Hva syns du om iOS 7?


Anbefalte innlegg

Nokon som merker forskjell på lyden med hodetelefonar på? Syns lyden på iPhone 5 var svak sammenlikna med 4S. Er det kanskje hardwaren som set begrensingar på maksvolum?

 

Edit: La til noken ord.

Jeg hadde det problemet at lyden var helt jævlig, og funket bare på en ørepropp. Orket ikke å høre i det hele tatt. Vet dog ikke hva problemet var, prøvde Youtube, musikkappen på telefonen og Spotify. Utrolig irriterende, fordi jeg bruker spotify vanvittig mye.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke rotet med noen innstillinger? Aktivert farenheit istedenfor celsius eller lignende? Værdataene kommer jo rett fra Yahoo sine servere, ser ikke helt hvordan de plutselig skulle bli helt feil selv om det er snakk om BETA1.

 

59 farenheit tilsvarer jo 15 grader celsius, og 47 tilsvarer 8 grader celsius så det er jo fult mulig at kan stemme avhengig av hvor du er i landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg tenkte med en gang også, så sjekket at jeg ikke hadde endret fra celsius til fahrenheit med et uhell, men den sto faktisk på celsius. Prøvde også å bytte over til fahrenheit også tilbake til celsius igjen, men feilen var der fortsatt, så fort jeg fikk skrudd telefonen av og på virket temperaturene litt mer troverdige :hmm:

Lenke til kommentar

Er det en iOS 7 spesifikk bug? For jeg har aldri hatt problemer med 3G i Sverige, men det er klart at BETA1 kan inneholde mange snodige feil.

 

You sir, are lucky. Jeg bare nedgraderte til 6.1.4 igjen..

 

Får vel bare vente.

 

Hos meg har lydnivået økt en god del med iOS 7, både høyttalerne på telefonen og mine noe tungdrevne ørepropper spiller høyere enn noengang.

Lenke til kommentar

En ting jeg håper de fikser på, er at det ikke er mulig å skru av og på mobildata fra notification center. Du kan skru av og på wifi, bluetooth osv, men ikke mobildata.

 

Utrolig irriterende for oss som er litt batteribevisste. Er det noen sted jeg kan klage på dette for å forhåpentligvis få det med i fullversjonen?

(Ikke at jeg tror Apple hører så veldig på oss. De vet jo bedre enn oss hva vi selv trenger og vil ha ;) )

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har lastet ned iOS 7 Beta på iPhone 4S'en min nå, og alt ser ut til å gå helt fint.Men når jeg åpnet appen, Snapchat, så kommer dette opp

 

Jeg har bryr meg egentlig ikke så veldig mye om de varslene, så når jeg klikker på "ok", da kommer det bare en ny boks, med det samme, har prøvd å koble til iTunes, men hva skal jeg liksom gjøre innpå der for å fjerne den lille boksen og få push-varsler til å funke.

 

Trenger all hjelp <3

 

Hilsen SL

Lenke til kommentar

Control centeret skulle selvfølgelig vært fullt mulig å velge selv hvilke snarveier vi kan bruke der.

 

Forsåvidt enig, men valgmuligheter er virkelig ikke Apples greie. (Jeg er fan av produktene deres, ingen brannfakkel intended)

 

Synes det er genialt å tilgang til både lysstyrke- og musikkkontroll. Enig i at volumkontroll kanskje er litt unødvendig, men det blir kanskje greit hvis en av de fysiske volumknappene slutter å funke?

 

Jeg blir uansett fornøyd hvis de beholder det som det er i dag, men at de legger en knapp til for å skru av på mobildata. Roaming, LTE vs 3G og sånt må du fortsatt inn på innstillinger for å endre selvsagt. Men har lyst å skru av selve mobildataen fra kontrollpanelet.

Lenke til kommentar

Lysstyrke er kjekt å endelig få lettere tilgjengelig, har savnet det i mange tilfeller og oftest når jeg ønsker å sette den ned til laveste. Lydstyrke er totalt unødvendig da man har det både på handsfree og som egne knapper på enheten. Men dette er jo Beta1 så det kan endre seg.

 

Ellers håper jeg det kommer muligheter for inverted night-skin slik at man kan få hvit tekst med mørk bakgrunn for tilfeller hvor dette er ønskelig og praktisk.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Lastet ned som Developer, digger den nye "looken" på IOS, det er nok fordi jeg har alltid likt android telefoner.

Control center er helt rått, men synd vi ikke kan legge til de snarveiene vi vil selv.

Liker også den nye "dropdown" menyen på telefonen, som viser hvilke hendelser som kommer opp, og når du har alarmen satt på.

Det nye kameraet er flott, virker ut som det er raskere enn det gamle.

Batteritiden; usikker på om den er bedre enn IOS6, men jeg lader telefonen min hver natt uansett.

 

Apper jeg bruker som ikke funker perfekt:

-NSB: Når du skal kjøpe billett via applikasjonen må du skrive inn ditt passord, her kommer det ikke opp noen mulighet for å skrive inn passordet.

 

Ellers fungerer de fleste apper jeg har prøvd fint, t.d: Snapchat, Instagram, Facebook, Zedge, Gmail, Vine :)

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig, men valgmuligheter er virkelig ikke Apples greie. (Jeg er fan av produktene deres, ingen brannfakkel intended)

 

Synes det er genialt å tilgang til både lysstyrke- og musikkkontroll. Enig i at volumkontroll kanskje er litt unødvendig, men det blir kanskje greit hvis en av de fysiske volumknappene slutter å funke?

 

Jeg blir uansett fornøyd hvis de beholder det som det er i dag, men at de legger en knapp til for å skru av på mobildata. Roaming, LTE vs 3G og sånt må du fortsatt inn på innstillinger for å endre selvsagt. Men har lyst å skru av selve mobildataen fra kontrollpanelet.

 

Ja i utgangspunktet er det jo helt merkelig at mobildata mulighetene ikke en gang er på plass. Dette er jo den store synderen når det kommer til å tappe batteriet. En annen ting som kunne vært tilføyd:

 

Om man holder inne ikonet (f.eks mobildata, NÅR det kommer Apple?) så skulle det enten ha dukket opp ett valg der man kan velge mellom Edge/3G/LTE. Eller man blir videreført til selve instillingsskjermen for dette (vet dette har blitt gjort på android). Syns første varianten er mere intuitiv dog. Kjappt å bytt mellom disse da.

 

Holder man f.eks inne blåtann ikonet,burde det dukket opp hvilket utstyr som evt. ligger tilgjengelig. I stedet for å først måtte aktivere blåtann her, for og så måtte gå inn under blåtann innstillingene og velge f.eks ett headsett (om det ikke kobler seg til automatisk)

 

Håper dere er med på tankegangen her, litt kronglete lagt frem kanskje ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...