Gå til innhold

Hva syns du om iOS 7?


Anbefalte innlegg

Fant en liten morsom ting under meldinger, og det er når du er inne i en samtale og drar fingeren fra høyre til venstre, så kommer det opp tidspunkt på når meldingen enten ble sendt eller mottat :)

 

Å sjå når meldingar er sendt/mottatt er noko av det lille eg har sakna i meldingsappen egentlig. Godt dei endeleg har fått det på plass i lag med nummerblokkering.

 

 

Er spent på å sjå batteritidene etter kvart. Viss det ikkje er for gale, kjem eg sikkert til å teste ut beta 2!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er spent på å sjå batteritidene etter kvart. Viss det ikkje er for gale, kjem eg sikkert til å teste ut beta 2!

 

Batteritiden for meg er ikke endret som jeg kan se i hvertfall. Det går fortsatt greit for ned mot 0%. Leser at hvis man legger inn iOS 7 uten å gjennopprette gammel data, så får man bedre batteritid, men jeg vil gjerne ha med meg mine ting, så har ikke testet dette.

Lenke til kommentar

Merker ingen stor forskjell på beta1 og beta2 ift batteriet. Forøvrig synes jeg den virker mye mer stabil, så er veldig godt fornøyd så langt!

 

Gode ting:

- mye raskere multitasking

- lydopptak tilbake

- raskere Siri

- færre apps som kræsjer

- generell bugfixing

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å nedgradere til iOS 6 uten å miste data? Fungerer iCloud evt iTunes BU bra på betaen?

 

Litt for mange apper jeg bruker jevnlig som krasjer :)

 

Da jeg nedgraderte til 6.1.4 så måtte jeg bruke den backupen jeg tok før jeg oppgraderte til iOS 7. Så du mister det du eventuelt har av data etter at du oppgraderte til iOS 7..

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Du må deaktivere automatisk backup i iTunes, slik at den siste backupen du tok med ios 6 ikke blir overskrevet. Da kan du bruke den til å få tilbake dataene dine dersom du nedgraderer. Jeg hadde ikke gjort det, og derrmed var alle dataene fra ios 6 borte da jed nedgraderte. Hedigvis hadde jeg backup av sms gjennom et tredjepartsprogram, og som gmailbruker, var det lett å få tilbake mail, kalender og kontakter.

 

Jeg lurer på om dette kan unngås ved å ta all backup med icloud istedetfor på maskinen.

 

Det går muligens også an å sette opp telefonen med ios 7 som en ny relefon, slik at en backup med ios 7 ikke overskriver gamle ios 6 backuper. Men dette har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar

Me too. Trenger noen som kan legge til min UDID.

 

Fikk testet Beta 1, men har nå ny telefon (iphone 5). Håper Apple etterhvert gjør noen endringer på et par av ikonene, men ellers er jeg imponert over iOS 7. Btw, noen som har testet skype på beta 2? Noen sier den kræsjer som i Beta 1, andre sier det går fint å ringe, men at det kræsjer ved bruk av meldinger.

 

Uansett, liker iOS 7 veldig godt, en flott fornying.

Endret av ForzaSGE
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...