Gå til innhold

Hva syns du om iOS 7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefales å nedgradere. Kjedelig hvis data, sms eller en samtale skulle "henge" pga en bug, og så kommer du hjem til en mega regning.

Tenkte mer på at Beta 1 gjør telefonen ubrukelig ved neste beta utgivelse. (Hvis jeg har forstått det riktig)

 

En ting jeg misliker ved det nye Notification Centeret er at jeg ikke får sett morgendagens gjøremål slik som i det gamle. I iOS6 kunne jeg se hva jeg hadde på kalenderen ett døgn før den aktuelle oppføringen.

Lenke til kommentar

De fleste betaer har en timer inkorporert, så tidlig i beta ligger vell disse aldri på noe mer enn toppen 1mnd, vil vell heller tro det er snakk om 2-3 uker og innen den tid så har det da naturligvis dukket opp en ny beta som har noe tilsvarende og sånn går det i runddans frem mot golden master som tilsvarer den endelige utgaven som slippes type en uke før offentligheten får tilgang.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

De fleste betaer har en timer inkorporert, så tidlig i beta ligger vell disse aldri på noe mer enn toppen 1mnd, vil vell heller tro det er snakk om 2-3 uker og innen den tid så har det da naturligvis dukket opp en ny beta som har noe tilsvarende og sånn går det i runddans frem mot golden master som tilsvarer den endelige utgaven som slippes type en uke før offentligheten får tilgang.

Da blir det nok en nedgradering på meg. Kan jeg oppgradere til beta 2 direkte fra 6.1.4?

 

Noen som vet noe mer om dette?

En ting jeg misliker ved det nye Notification Centeret er at jeg ikke får sett morgendagens gjøremål slik som i det gamle. I iOS6 kunne jeg se hva jeg hadde på kalenderen ett døgn før den aktuelle oppføringen.

 

Skuffende om jeg må inn i kalender-appen for å se hva som skjer i morgen.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Scroller man helt ned så står det hva du eventuelt har planlagt for i morgen.

Det står at jeg skal gjøre noe men ikke hva. Var så kjekt å kunne scrolle ned NC og se nøyaktig hva jeg skulle gjøre neste dag, uten å måtte fysisk åpne kalenderen.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Synes det ser friskt ut, jeg gleder meg til å ha et annet tema enn det gamle kjedelige iOS designet. Har bare hatt iPhone 5 i over 4 måner, men har aldri synes noe særlig om dashboard og designet generelt, jeg synes det blir for vanskelig. Jeg liker å se design som er enkle, og ikke for komplisert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...