Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frosken er vel første sjef i HoS? Du kan evt starte på nytt men med gear og level som matcher den utvidelsen så slipper du å gjøre alt på nytt.

 

Det finnes og en potion som gjør til at poison healer deg, da blir frosken nesten litt for enkel.

 

 

Tja, spiller du på PC eller konsoll? 

 

 

 

takk for svar dere. Jeg spawner I hulen sammen med frosken som spytter grønn gugge, og hopper rundt. Jeg kan ikke stikke av og har ingenting å ta ham med. Jeg er på ps4. 

Lenke til kommentar

vet om en boss jeg faktisk syns var værre, men skal ikke si hvilken her for å unngå spoilere. Uansett har jeg tatt denne toad prince bossen uten items på deathmarch  så det lar seg fint gjøres om en spiller litt defansivt og aktivt bruker quen . Men for å svare på spørsmålet er vel eneste svaret til smultring være "git gud" eller spill en del oppigjen :p

 

Hadde det vært spilt på PC kunne en gjort mye med console comands, men på konsoll er det hele værre å få gjort noe med.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har veldig lyst til å spille TW3 igjen. Men er redd for at jeg skal mistrives, siden jeg er nødt til å gjøre det med Playstation.. Har bare spilt på pc tidligere.

Næ... jeg spilte det først på ps4. Det både ser bra ut og flyter godt. Witcher 3 er uansett best med en kontroller. Eneste negative er 30 fps og lenger loading tider. Men witcher 3 har heldighvis lite loadinger.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Skal begynne på dette spillet i dag, kjøpte GOTY edition of lurte på på DLc allerede er integrert i spillet eller separate games?

I menyen før spillet skal du kunne velge "DLC" eller noe. Gå inn dit, så ser du hva som er lagt inn, og hva som er aktivert eller ikke.

 

Edit: rettelse, du må inn på "Downloadable content". Nest nederste menyvalget.

 

GZ8Bxil.jpg

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Skal begynne på dette spillet i dag, kjøpte GOTY edition of lurte på på DLc allerede er integrert i spillet eller separate games?

Du kan velge. Man kan enten spille de separat, eller ta innholdet etterhvert som det dukker opp i spillet. Anbefaler det siste, da valgene dine underveis i spillet har betydning for DLC også.

 

Edit: Bør spille ferdig hele historien først, så begynne på DLC. De questene som starter DLC er tydelig merket i quest logen.

Endret av CommanderKeen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...