Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer vel ann på hva serien blir basert på, om fokuset blir novelle/kort-historie samlingene The Last Wish og Sword of Destiny hvor de eksempelvis for hver episode forteller en og en historie plukket ut fra disse blir det nok ikke veldig stort og episk nei, men det har absolutt potensiale om de gjør det på en riktig måte da det er flere svært gode serier som gjør det slik. Om derimot hovedfokuset blir romanene, noe jeg håper er tilfellet har det nok meget stort potensiale til å bli ganske stort og episk da handlingene i disse er akkurat det. Men en for vente og se, jeg håper så intenst at det blir fantastisk, men tørr ikke å ha håpet oppe for det...

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Nå er det basert på bøkene, ikke spillene uansett. Så blir ikke så episk og "stort" som i spillene.

 

Det hadde nok blitt i overkant dyrt ja, men uansett så er det jo lovende at det er Netflix som ihvertfall har mye kvalitet. Så med ett greit budsjett og fokus på troverdig setting/historie/univers og gode skuespillere så er nok mye gjort. Tillater meg å være forsiktig optimist :)

 

Stod det noe om når serien starter opp?

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Da er jeg ganske godt i gang med min gjennomspilling nr 2. Første gang jeg spiller det på pc.

 

har 52 timer så langt. Denne gangen har jeg bestemt meg for å spille uten bruk av fast travel. Med unntag av når man absolutt må da, når man må bytte mellom områder. Det har noen ganger det har vært veldig fristende å "jukse", men klarer å la være. Det er som regel mer morsomt å kose seg med en liten ridetur gjennom det nydelige landskapet. Jeg har på denne måten opptaget mange fler "!" oppdrag enn første gangen jeg spilte. 

 

På hvor langt har 52 timer tatt meg med denne måten å spille på? Ferdig med Bloody Baron og ganske godt i gang med Novigrad. "?" prioriteres ikke, men tar å undersøker noen når jeg er i nærheten. Men aboslutt alt av andre oppdrag skal gjøres, inklusivt skattejakter. Jeg har ikke reist til Skellige enda.

 

Min første gjennomspilling av hele spillet med alle DLC tok meg 200 + timer på PS4. Regner med å bruke en del lenger nå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Adrenaline points gir deg en damage buff i utgangspunktet, det er noe du bygger deg opp ved å skade fienden uten å selv bli skadet.  Ellers er det eksempelvis skills som kan ta bruk adrenaline points som stamina slik du kan fortsette å kaste signs selv etter stamina baren er tom, andre skills som Undying gjør at de adrenaline points kan redde deg fra døden osv alt ettersom hvordan du bygge opp skilltree'et ditt.  

 

De heftige triksene geralt gjør tipper jeg er finishers som ikke har noe med adrenaline points å gjøre, det er mer random hendelser som skjer i det du kverker fiender. 

Lenke til kommentar

Adrenaline points gir deg en damage buff i utgangspunktet, det er noe du bygger deg opp ved å skade fienden uten å selv bli skadet. Ellers er det eksempelvis skills som kan ta bruk adrenaline points som stamina slik du kan fortsette å kaste signs selv etter stamina baren er tom, andre skills som Undying gjør at de adrenaline points kan redde deg fra døden osv alt ettersom hvordan du bygge opp skilltree'et ditt.

 

De heftige triksene geralt gjør tipper jeg er finishers som ikke har noe med adrenaline points å gjøre, det er mer random hendelser som skjer i det du kverker fiender.

Takk for svar!

 

Siste spm: hvorfor begynner adrenaline-baren å lyse lg gå nedover av og til? Hvordan aktiverer man dette?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Flere som har slitt med grafikk-bugs i witcher 3?

 

Jeg bygde meg ny PC i går. Ryzen 5 1600, GTX 1070 skjermkort. Spillet kjører uten problemer 60 fps på high/delvis ultra i 2560x1080, men jeg sliter med noe som ser ut som artifacts eller noe slik. 

 

Når jeg står rolig kan det se helt fint ut, men med en gang jeg panorerer bildet/endrer på kameravinkel får jeg et merkelig rødskjær over bakken/terrain. Har forsøkt med 2 ulike drivere fra Nvidia, samme resultat. Har også prøvd med litt ulike grafikk-innstillinger inne i spillet.

 

Har jeg rett og slett fått en defekt GPU?

 

edit: virker som terrain/lightning som lever sitt eget liv. Kan eventuelt prøve å få filmet det senere i kveld.

Endret av Niram
Lenke til kommentar

nu, jävlar! Starter ny gjennomspilling i kveld. Aldri spilt på ps4 før så blir gøy med litt trophiehunting. Denne gangen satser jeg på romanse med Yennefer, selv om Triss er finest  :love:  Usikker på hva slags build jeg skal lage. Har tidligere satset tungt på heavy attacks og byttet mellom å være defensiv med Quen eller aggressiv med en Igni/Aard kombo.

 

Usikker på hva jeg skal prioritere først. Hovedhistorien eller dlcene. Etter hele to storseilas gjennom det vanlige spillet så tror jeg det kommer til å bli dørge kjedelig. Får ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

 

Fantastisk! Mads Mikkelsen, not a bad choice  :cool:

 

Sorry, men det der er ikke en ekte trailer. Bare scener fra andre filmer. Tror de velger en mindre kjent skuespiller som Geralt.

 

 

Ååå neeeii  :(  Kjente ikke igjen noe der ifra før så var sikker på at det var the real deal jeg :p

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...