Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Har hørt igjennom hele Witcher 3 soundtracket tre ganger de siste dagene. Tror kanskje det er det beste soundtracket jeg noensinne har hørt, fordi det passer så perfekt med settingen til spillet. Musikken og egentlig hele spillet er et mesterverk uten sidestykke.

At jeg ikke kjøpte soundtracket på vinyl kommer jeg til å angre for resten av livet. Finner ikke det noen plass lenger bortsett fra Ebay som jeg ikke stoler på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt igjennom hele Witcher 3 soundtracket tre ganger de siste dagene. Tror kanskje det er det beste soundtracket jeg noensinne har hørt, fordi det passer så perfekt med settingen til spillet. Musikken og egentlig hele spillet er et mesterverk uten sidestykke.

 

At jeg ikke kjøpte soundtracket på vinyl kommer jeg til å angre for resten av livet. Finner ikke det noen plass lenger bortsett fra Ebay som jeg ikke stoler på.

Liker hvordan du er villig til å bruke resten av livet til å angre, fremfor å gamble noen kroner på Ebay :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har hørt igjennom hele Witcher 3 soundtracket tre ganger de siste dagene. Tror kanskje det er det beste soundtracket jeg noensinne har hørt, fordi det passer så perfekt med settingen til spillet. Musikken og egentlig hele spillet er et mesterverk uten sidestykke.

 

At jeg ikke kjøpte soundtracket på vinyl kommer jeg til å angre for resten av livet. Finner ikke det noen plass lenger bortsett fra Ebay som jeg ikke stoler på.

Liker hvordan du er villig til å bruke resten av livet til å angre, fremfor å gamble noen kroner på Ebay :p

 

 

Haha, men hva om jeg gambler noen kroner på Ebay og blir skuffet igjen? Det er dobbelt så ille!

Lenke til kommentar

 

Finner ikke det noen plass lenger bortsett fra Ebay som jeg ikke stoler på.

 

Som du ikke stoler på....hvorfor?

 

Stoler ikke helt på at alt er plettfritt ved videresalg selv om bildene viser det. Pluss at prisene de ber om er helt sinnsyke, og er tre ganger hva det gikk for når det ble solgt av forhandlere. Kjedelig å svi av nærmere 2000 kroner og oppdage at noe mangler eller det er rift i omslaget eller noe sånt.

 

På Finn er det bedre, da får jeg som regel sjekket varen før jeg betaler.

Lenke til kommentar

Smått frustrerende at de ikke lager flere Expansion packs mtp hvor gode de to de lagde var. Vil ha mer Witcher 3!

 

Ja virker nesten urimelig at det er helt slutt, har enda ikke kommet over noe i nærheten av Witcher 3 kvalitet. Når det er sagt så jobber jo de samme spilldesignerne fortsatt men bare flyttet fokus over på Cyberpunk2077. I forbindelse med kontroversen om at det skal implementeres multiplayer var beskjeden til engstelige fans denne :)

 

"Worry not. When thinking CP2077, think nothing less than TW3—huge single player, open world, story-driven RPG. No hidden catch, you get what you pay for—no bullshit, just honest gaming like with Wild Hunt. We leave greed to others."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er spent på Cyberpunk selv, men tror ikke det topper Witcher 3 for meg personlig. Rett og slett fordi mytologi er mer interessant enn sci-fi for meg. For mange andre er det kanskje omvendt.

Kommer uansett å kjøpe det med en gang. Utviklere som CDPR får min uforbeholdne støtte uansett så lenge de fortsetter i sporet de er i nå.

 

Håper selvsagt på at de hopper i gang med Witcher 4 etter Cyberpunk. De har vel bare sagt at Geralt sin historie er over, og selv om det blir et enormt savn tror jeg de klarer å lage noe fantastisk om de tar utgangspunkt i en annen Witcher fra en annen Witcher-skole. Om de finner opp alt fra scratch uten å ta særlig utgangspunkt i bøkene blir det uansett fantastisk. En hvilken som helst side-quest i Witcher 3 er bedre enn noen andre quester fra Bethesda og andre uansett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg misunner deg virkelig! Har fullført spillet to ganger, sist gang for to år siden. Har lyst å gjøre det igjen men det er som om all livsgnist forlater kroppen min når jeg starter en ny historie. Og det er litt synd for jeg har enda til gode å spille Blood & Wine ferdig!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg spiller fortsatt på første runde, og tar noen økter i blant med kona som tilskuer. Det er bare en håndfull spill hun gidder se på, og enda færre hun vil spille selv, men Witcher 3 går hun nok aldri lei.

 

Tror kanskje noe av grunnen til at jeg ikke bare gjør meg ferdig er nettopp at spillet er så bra.

Lenke til kommentar

Jeg brukte 200 timer på første gjennomspilling på ps4. Spiller nå gjennom spillet for andre gang og på pc. Men spiller uten fast travel (utenom når man skal bytte region selfølgelig). Har brukt 99 timer så langt, er langt unna å fullføre hoved spillet, så er spent på hvor langt tid jeg kommer til å bruke. Men på den annen side bruker jeg også mindre tid på... tull. så kanskje spill tiden blir noenlunde den samme.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...