Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mulig dette er ett litt dumt/lat spørsmål, men så nå i GoG launcheren min at Witcher 3 GoT edition hadde blitt lagt til i listen min som et spill jeg kunne installere separat fra det vanlige spillet med alle expansions. Prøvde meg et kjapt søk for å finne ut om det er noe forskjell fra GoT edition og det vanlige spillet med alle tilleggspakkene men slet litt. Noen som vet? Virker litt meningsløst å laste ned GoT Edition vist det er 0 forskjell, noe jeg kanskje tror er tilfelle? Er vel kanskje bare for å gjør det litt lettere for de som ikke har spillet installert allerede, såpass en slipper å installere alle pakkene hver for seg. 

Lenke til kommentar

Mulig dette er ett litt dumt/lat spørsmål, men så nå i GoG launcheren min at Witcher 3 GoT edition hadde blitt lagt til i listen min som et spill jeg kunne installere separat fra det vanlige spillet med alle expansions. Prøvde meg et kjapt søk for å finne ut om det er noe forskjell fra GoT edition og det vanlige spillet med alle tilleggspakkene men slet litt. Noen som vet? Virker litt meningsløst å laste ned GoT Edition vist det er 0 forskjell, noe jeg kanskje tror er tilfelle? Er vel kanskje bare for å gjør det litt lettere for de som ikke har spillet installert allerede, såpass en slipper å installere alle pakkene hver for seg. 

Det er vel bare alt samlet i en download, er den versjonen jeg eier nå, kjøpte på salg nå nylig. 

Lenke til kommentar

Når man får taket på det, er kampene nesten for lette, så lenge det ikke kommer 20+ fiender samtidig. Jeg bruker Quen stort sett for å ikke bli skadet de få gangen jeg blir truffet. Utenom det bruker jeg knapt potions eller andre signs. Jeg bare danser rundt (jeg ruller heller aldri - husker nesten ikke hvilken knapp det var) og slår fienden bakfra. Jeg har en mix mellom quick og strong attacks. Siden jeg nesten ikke bruker potions eller signs har jeg nok poeng å bruke på sverd-skills.

 

Jeg gikk nesten bare Quen når jeg spilte det første gangen, nå bruker jeg det nesten ikke, (eneste når jeg slåss mot golums og troll.

 

For det meste setter jeg fyr på ting, løper inn og slår før jeg løper ut igjen, Vet ikke  hvorfor ting går lettere nå,  men jeg koser meg mer med denne spillinga en første. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har spilt litt Gwent i det siste og kan med hånden på hjeret si at jeg er dårlig i dette spillet. Hahaha. Taper langt mer enn jeg vinner foreløpig.. har til og med kjøpt en 20 kegs, mest for å støtte CDPR, da de fortjener alle pengene man kan kaste etter dem. Kommer seg vel med mer spilling. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.gamer.no/artikler/intervju-modutviklar-kjem-med-epilog-til-the-witcher-serien/376021

 

dette kan bli veldig spennende :) Har selv nylig startet å lese gjennom bøkene, komt meg gjennom the last wish, sword of destiny og skal nå til å starte på romanene. Så min livslange drøm om å bli en av de irriterende "snobbene" som faktisk har lest bøkene å kan kritisere ting i deres moderne tolkning kun for å vise at en har lest bøkene er i ferd med å gå i oppfyllelse :ninja: . Men in all seriousness så kan jeg varmt anbefale vertfall de 2 første bøkene som er samlinger med kortere historier om livet til geralt som gjør en helt fabelaktiv jobb med world building som får en til å sette enormt mye mer pris på spillene og alle de små detaljene de har lagt inn der for folk som har lest disse. Romanene kan jeg ikke si så mye om da jeg ikke har lest dem enda.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

https://www.gamer.no/artikler/intervju-modutviklar-kjem-med-epilog-til-the-witcher-serien/376021

 

dette kan bli veldig spennende :) Har selv nylig startet å lese gjennom bøkene, komt meg gjennom the last wish, sword of destiny og skal nå til å starte på romanene. Så min livslange drøm om å bli en av de irriterende "snobbene" som faktisk har lest bøkene å kan kritisere ting i deres moderne tolkning kun for å vise at en har lest bøkene er i ferd med å gå i oppfyllelse :ninja: . Men in all seriousness så kan jeg varmt anbefale vertfall de 2 første bøkene som er samlinger med kortere historier om livet til geralt som gjør en helt fabelaktiv jobb med world building som får en til å sette enormt mye mer pris på spillene og alle de små detaljene de har lagt inn der for folk som har lest disse. Romanene kan jeg ikke si så mye om da jeg ikke har lest dem enda.

 

Jeg kan med hånden på både hjerte og sverd si at jeg skal spille igjennom dette her :) Kult fans og moddere gjør det beste ut av det på tross av manglende REDkit 3, kudos til dem for det!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

https://www.gamer.no/artikler/intervju-modutviklar-kjem-med-epilog-til-the-witcher-serien/376021

 

dette kan bli veldig spennende :) Har selv nylig startet å lese gjennom bøkene, komt meg gjennom the last wish, sword of destiny og skal nå til å starte på romanene. Så min livslange drøm om å bli en av de irriterende "snobbene" som faktisk har lest bøkene å kan kritisere ting i deres moderne tolkning kun for å vise at en har lest bøkene er i ferd med å gå i oppfyllelse :ninja: . Men in all seriousness så kan jeg varmt anbefale vertfall de 2 første bøkene som er samlinger med kortere historier om livet til geralt som gjør en helt fabelaktiv jobb med world building som får en til å sette enormt mye mer pris på spillene og alle de små detaljene de har lagt inn der for folk som har lest disse. Romanene kan jeg ikke si så mye om da jeg ikke har lest dem enda.

Hvor kjøper du bøkene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...