Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såpass....skal bli spennende å se hvordan ting ligger an etter jul. Om PS4 fortsetter å rase ifra så er XBO og Microsoft i trøbbel rett å slett..

 

Er de virkelig det?

 

Jeg har aldri skjønt den der verdensmester-kommentaren angående at en konsoll er i trøbbel fordi en annen selger bedre. Så vidt jeg har fått med meg så selger XboxOne bedre enn Xbox360.

 

Playstation har alltid solgt bedre enn Xbox.

Lenke til kommentar

 

Såpass....skal bli spennende å se hvordan ting ligger an etter jul. Om PS4 fortsetter å rase ifra så er XBO og Microsoft i trøbbel rett å slett..

 

Er de virkelig det?

 

Jeg har aldri skjønt den der verdensmester-kommentaren angående at en konsoll er i trøbbel fordi en annen selger bedre. Så vidt jeg har fått med meg så selger XboxOne bedre enn Xbox360.

 

Playstation har alltid solgt bedre enn Xbox.

 

 

Nei, de er ikke det. Etter det jeg har skjønt, så selger Xbox One bedre enn det Xbox 360 gjorde sitt første år, og det var på ingen måte noe krise. Xbox One trenger ikke å reddes, men det er ingen tvil om at Playstation 4 gjør det svært, svært godt. Det er nok ikke er resultat av at Sony har gjort alt rett, men at Microsoft har gjort mye feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, de er ikke det. Etter det jeg har skjønt, så selger Xbox One bedre enn det Xbox 360 gjorde sitt første år, og det var på ingen måte noe krise. Xbox One trenger ikke å reddes, men det er ingen tvil om at Playstation 4 gjør det svært, svært godt. Det er nok ikke er resultat av at Sony har gjort alt rett, men at Microsoft har gjort mye feil.

 

 

Så med elendigheten til PSN er alt rett? Eller alt rett bare fordi det Sony som står bak?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Såpass....skal bli spennende å se hvordan ting ligger an etter jul. Om PS4 fortsetter å rase ifra så er XBO og Microsoft i trøbbel rett å slett..

 

Er de virkelig det?

 

Jeg har aldri skjønt den der verdensmester-kommentaren angående at en konsoll er i trøbbel fordi en annen selger bedre. Så vidt jeg har fått med meg så selger XboxOne bedre enn Xbox360.

 

Playstation har alltid solgt bedre enn Xbox.

 

 

Nei, de er ikke det. Etter det jeg har skjønt, så selger Xbox One bedre enn det Xbox 360 gjorde sitt første år, og det var på ingen måte noe krise. Xbox One trenger ikke å reddes, men det er ingen tvil om at Playstation 4 gjør det svært, svært godt. Det er nok ikke er resultat av at Sony har gjort alt rett, men at Microsoft har gjort mye feil.

 

 

Stemmer det? Tallene jeg har sett for xbone er på ca 800 000 i kvartalet? Dvs 3,2 mill i året. X360 solgte såvidt jeg kan se 1,5 millioner på den første måneden, og 10 mill de første 3,5 årene?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...