Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Skulle gjerne gjort det samme men var på elkjøp i går og prøvde xbone kontrolleren og den var helt horrible å holde med hendene mine :/ Merkelig at de har gjort den mindre enn 360 kontrolleren da skulderknappene var umulig å trykke på med mindre jeg kroket fingrene mine :(

Det er smått utrolig spør du meg. Hvorfor skulle de fikse noe som var perfekt?

 

360 kontrolleren er episk bra, og den nye til X1 har de gjort mindre. Sliter ekstremt med å trykke på skulderknappene jeg også, men det ble bedre med litt øving. Ikke nok med det, men den klikkelyden fra dem er ekstremt høy i tillegg. Fatter ikke hva de har tenkt på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Skulle gjerne gjort det samme men var på elkjøp i går og prøvde xbone kontrolleren og den var helt horrible å holde med hendene mine :/ Merkelig at de har gjort den mindre enn 360 kontrolleren da skulderknappene var umulig å trykke på med mindre jeg kroket fingrene mine :(

Det er smått utrolig spør du meg. Hvorfor skulle de fikse noe som var perfekt?

 

360 kontrolleren er episk bra, og den nye til X1 har de gjort mindre. Sliter ekstremt med å trykke på skulderknappene jeg også, men det ble bedre med litt øving. Ikke nok med det, men den klikkelyden fra dem er ekstremt høy i tillegg. Fatter ikke hva de har tenkt på!

 

Delvis enig. 360 kontrolleren er kanonbra, men i mine øyne er Ds4 bedre og mer komfortabel å holde for min egen del :)

 

Har forresten aldri skjønt meg på hvorfor det er så fantastisk med mye rumble funksjon? Synes det som er i Ds4 er helt kurrant, er ikke interessert i at kontrollen skal hoppe ut av hendene mine heller :p

Lenke til kommentar

Synes XBO kontrollen er nærmest perfeksjon jeg. Eneste jeg savner er at stikkene har mer motstand som på PS4 kontrollen. Da hadde det vært perfeksjon!

 

Mange meninger om disse kontrollene gitt :D

 

Jeg drog frem med Xbox 360 kontroll som fulgte med min første Arcade maskin fra 2006 i kveld. Tenkte å bruke den på PC`en som omsider endelig fikk ett spill den også, Alien: Isolation. Ettersom jeg ikke lenger har den trådløse 360 kontrollen måtte denne duge.

 

Det slo meg med ett hvor mye bedre denne er enn One kontrollen når det kommer til ren ergonomi! Og skulderknappene er så utrolig mye bedre her. Motstanden i stikkene var faktisk veldig tight og fin de også!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Når vi først er inne på kontrollere. Noen som har erfaring med scuf kontrollerne? Ser litt interessant ut, men er jo himla dyre!

 

Jeg har 2 stk. til 360, og har bestilt Scuf One, men den er ikke sendt enda.

Er det noe spesielt du lurer på?

Veldig fornøyd med mine. Ser veldig bra ut, føles veldig bra osv.

Litt misfornøyd med at jeg klarte å knekke den ene paddle-greia (knappen på baksiden), samt at Scuf Grip-greia har flasset litt av.

Lenke til kommentar

 

Når vi først er inne på kontrollere. Noen som har erfaring med scuf kontrollerne? Ser litt interessant ut, men er jo himla dyre!

 

Jeg har 2 stk. til 360, og har bestilt Scuf One, men den er ikke sendt enda.

Er det noe spesielt du lurer på?

Veldig fornøyd med mine. Ser veldig bra ut, føles veldig bra osv.

Litt misfornøyd med at jeg klarte å knekke den ene paddle-greia (knappen på baksiden), samt at Scuf Grip-greia har flasset litt av.

 

 

Lurer litt på hvordan de er sammenliknet med originalen. Snuser på å bestille meg en Scuf One. Syns det ser behagelig ut med den "gripen" de har satt på bak. Synd det ikke er noen fysiske butikker i nærheten som fører de. Kunne tenkt meg å prøvd en.

 

http://scufgaming.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/05/Sidewinder-blog-edit-e1399060061947.jpg

Lenke til kommentar

Nå har jeg null erfaring med Scuf One så langt (og derfor nada erfaring med de håndtakene bakpå), men jeg kan gi tilbakemelding på dette når min kommer i posten.

Men er det kun derfor du er interessert i å kjøpe Scuf?

Du kan jo kjøpe disse og sette de på selv:

http://eu.scufgaming.com/shop/accessories/scuf-pro-grip-handles/

 

Edit: Og Scuf grip:

http://scufgaming.com/shop/accessories/gamer-grip-prevents-hands-from-perspiring/

 

Tror dog det er noe annet de sprayer på kontrollene. Det du ser på innersiden av kontrollen på det bildet du postet. Jeg hadde sånn på begge 360-kontrollene mine, og det flasset som sagt litt av etterhvert.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Nå har jeg null erfaring med Scuf One så langt (og derfor nada erfaring med de håndtakene bakpå), men jeg kan gi tilbakemelding på dette når min kommer i posten.

Men er det kun derfor du er interessert i å kjøpe Scuf?

Du kan jo kjøpe disse og sette de på selv:

http://eu.scufgaming.com/shop/accessories/scuf-pro-grip-handles/

 

Selvsagt ikke _bare_ derfor. Men et av punktene. Mye av det de har gjort med kontrolleren som frister.

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg har lyst på Call of Duty Advanced Warfare. Men er i tvil på hvilken platform jeg skal forhåndsbestille til. Er noen fordeler og ulemper ved begge konsoller.

 

PS4: Fordeler er at spillet kjører 1080p @ 60fps og at det er annonsert noen eksklusiver til denne konsollen.
Ulempen her er PSN som i det siste har vært så ustabilt at jeg er redd for at det vil ødelegge online-gleden ved spillet. I tillegg har PSN veldig ofte vedlikehold kontra Xbox Live.

 

Xbox: Fordelen her er Xbox Live som er en tjeneste som er bunnsolid. Ulempen er da at spillet kjører 1600x900 @ 60fps, kilde: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-hands-on-with-cod-advanced-warfare-multiplayer

 

 

 

Hva mener dere? Stabilitet vs. oppløsning? Sitter på en FullHD 55" LED-tv. Vil jeg merke til stor forskjell i oppløsningen på Xbox One?

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...