Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fin den sammenligningen med parforhold. Hva om din kjære forteller alle dine vaner og uvaner til en h*n har på si, skal man tolerere det å gå videre, fordi "vi har hatt så fine stunder tidligere, så da er det greit"?...

 

Vet du at det synes jeg faktisk man skal.

 

Det er jo en ganske "far out" sammenligning, og er sikkert mange som ikke er enig, men jeg mener i alle fall at hvis du fremdeles har personen kjær og de ber om tilgivelse fordi de gjorde noe galt (noe Sony gjorde) så burde man tilgi det. Men om de da gjør det samme igjen etter at du har gitt dem den tilliten, da er det mer grunnlag for å revurdere forholdet.

 

Forøvrig vil jeg nå si at det at de faktisk hadde en på si er et verre overtramp en at de snakket om meg til den personen. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Innlegg har blitt slettet i fra tråden. Diskuter sak, og ikke person. Persondiskusjoner blir aldri belønnet. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas med undertegnede på PM eller i vårt tilbakemeldingsforum.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

 

Ble Xbox One for meg. Ikke grafikk som er viktigst for meg. Bare eksklusiver. Må inrømme at det en en kattepine. Da jeg liker Uncharted og Last of us. Osv på Ps3.

Hvilke eksklusiver da?

 

Halo, Gears of war. Fable. Forza. Rise of the Tomb Raider. osv,

Lenke til kommentar

Solgte ps4 i sted på grunn av at psn var nede. Jeg nekter å eie produkter fra selskaper som ikke kan garantere meg 100% opptid til en hver tid. De tar tydeligvis ikke brukerene sine alvorlig. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en xbox one av naboen, til jeg så at xbox live også har problemer i kveld. Da blir det pc all the fucking way!

 

Damn, ser på google at steam er nede til tider der også. Flytter i hule!

 

På tide å kjøpe en bunke kort. ;)

Lenke til kommentar

Solgte ps4 i sted på grunn av at psn var nede. Jeg nekter å eie produkter fra selskaper som ikke kan garantere meg 100% opptid til en hver tid. De tar tydeligvis ikke brukerene sine alvorlig. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en xbox one av naboen, til jeg så at xbox live også har problemer i kveld. Da blir det pc all the fucking way!

 

Damn, ser på google at steam er nede til tider der også. Flytter i hule!

godt å se du endelig bestemte deg å gå for pc, men vil du ha noe som garantert sviver uten noen som helst nedetid så bør du holde deg til eldre konsoller (som kun har lokal mp) og evt en tv som ikke har internett tilgang, ddos angrep skjer med alle platformer som krever online samme med spill :tease:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...