Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

 

 

Tv2 sumo ligger nå på PS4, ikke direkte planer for Xbox one sier sumo.........

Selvfølgelig. De lager vel apper til hvor kundene er, som i tilfellet er PS4 og PS3. Xbox One er det vel kun de interesserte som har, men var det ikke da slik at man kunne enkelt fikse apper til Xbox One som allerede er på Windows 8?

Xbox one er vel ikke offisielt lansert i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ingen av de selskapene du nevner har vært så elendige med sikkerheten at informasjon til 77m brukere har kommet på avveie. Det er helt latterlig sykt. Virker som du overser helt arrogansen til Sony-toppene, ikke nok med at sikkerheten var forferdelig, men oppførselen med å holde brukerne i skjul, utilgivelig sett fra en forbrukers ståsted. Morsomt fokuset de siste dagene har ligget så mye på forbrukerne mtp TR-avtalen til MS, men Sony kan gjøre akkurat hva de vil uten noen konsekvenser.

 

 

 

Skjønner ikke helt hva du er ute etter.

 

Hvilken konsekvenser skulle du gjerne ha sett ? og hvor lenge skal du være sur på visse personer ?

 

Skal alle sammen i verden her stoppe opp å kjøpe produktene til microsoft,nintendo,sony,apple osv når de tabber seg ut ? Kanskje en offentlig henging også ? dream on...

 

Og for å være ærlig, ingen er perfekte her i verden. Sony gjorde en stor tabbe for lenge siden og de rettet den opp.

Var langt ifra noe fare for menneskeliv eller andre alvorlige ting. Dette var et typisk "vestlig luksus problem".

Jeg valgte å si min mening der og da for å forsterke skjenneprekenen til Sony, slik at de skulle ta det ytterst alvorlig og passe på at noe slikt forhåpentligvis ikke skjer igjen. (Man kan aldri 100% kontrollere hva andre mennesker gjør, wake up).

Nå virker det som de har lært ved å forsterke sikkereheten maks, slik at det er en mye mindre sjanse for at noe slikt skal skje igjen, men man kan aldri garantere 100%, sånn er det bare min kjære mann.

Jeg har valgt for lenge siden å tilgi dem og fortsette å nyte underholdningen de serverer oss her i verden. Hvorfor skal jeg avstå fra et selskap når det selskapet har gitt meg 1000 gleder opp igjennom og bare et par blemmer som ikke har vært av betydning ? De har også rettet opp alle blemmene i stor stil.

 

P.S Et parforhold vil heller aldri være 100% perfekt. Lykke til med det. :wee:

 

Skjønner ikke hva jeg er ute etter? Det jeg er ute etter er å informere om at alle som bryr seg om sine persondata holder seg borte fra playstation. Nå vet man hvordan selskapet ser på brukerne sine, og de tar de ikke seriøst overhodet. Man prøver hele tiden å komme opp med andre tilfeller for liksom å rettferdiggjøre dette sikkerhetsbruddet, men hvor mange av andre selskaper utelot også å informere kundene? Når et slikt brudd var så alvorlig så burde alle og enhver forvente å bli varslet umiddelbart.

 

Er ikke sur på visse personer. Hvorfor tror du det, det er bare et selskap. Men av prinsipp får de ikke mine penger med slike holdninger som dem åpenbart besitter.

 

Du sier man ikke kan garantere seg mot det 100%, nei, det er kanskje riktig. Men, det man kan gjøre er å ta sikkerheten på alvor, samt brukerne, og informere til riktig tid.

 

Nei, det er jo tydelig at du ikke bryr deg nok om dette til å la vær å støtte dem. Åpenbart.

 

Fin den sammenligningen med parforhold. Hva om din kjære forteller alle dine vaner og uvaner til en h*n har på si, skal man tolerere det å gå videre, fordi "vi har hatt så fine stunder tidligere, så da er det greit"?...

 

 

Fy faen tallgutten, du er så utrolig selektiv med det du velger å svare på av det vi skriver. Det er rett og slett ekkelt å sitte å lese!

 

Regner jo med du ikke ser dette innlegget heller :)

Igjen, herseteknikk. Nei, må kanskje ignorere deg, for du har i det siste vist at du ikke klarer å fokusere på sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

 

Lurer på hva sony sier. hver femte Ps4 virker jo ikke.

Såpass, link? :)

 

 

La merke til det når jeg leste brukeranmeldelsene til ps4 på flere ulike store forhandlere.

Lenke til kommentar

 

 

 

Lurer på hva sony sier. hver femte Ps4 virker jo ikke.

Såpass, link? :)

La merke til det når jeg leste brukeranmeldelsene til ps4 på flere ulike store forhandlere.

Da så :) kan tenke meg at det er noen defekte ja, med 10 millioner solgte er det vel nærliggende å tro at en viss prosent har defekter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Fy faen tallgutten, du er så utrolig selektiv med det du velger å svare på av det vi skriver. Det er rett og slett ekkelt å sitte å lese!

 

Regner jo med du ikke ser dette innlegget heller :)

Igjen, herseteknikk. Nei, må kanskje ignorere deg, for du har i det siste vist at du ikke klarer å fokusere på sak.

 

 

Men kan du til helvete se til å svare på det folk skriver til deg da? Igjen viser jo du at du er en helt forferdelig type med skylapper som kun svarer på det du mener gagner deg. Fokuset mitt er det ikke noe i veien med, men når du elegant hopper over deler av det både jeg og andre skriver til deg viser det hvor nivået ligger.

 

Kudos dog for at du denne gangen plukket opp innlegget mitt, men det hjalp tydelgvis ikke uansett.

 

Utrolig og helt håpløst.

 

 

Lite vits å diskutere med noen som aldri blir å endre synspunkt. Om man vil argumentere for hvilken konsoll kundene vil ha, så kan vi la tallene snakke for seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

What does exclusive to Xbox mean?

It means that Rise of the Tomb Raider is coming Holiday 2015 exclusively on Xbox One and Xbox 360.

 

Does the exclusive to Xbox have a duration? Is it timed? How long is the duration? Can we expect a PlayStation 4 or PC release in the future?

Yes, our deal with Microsoft has a duration. We arent discussing details of the deal, and are focused on delivering a great game on Xbox One and Xbox 360.

 

Did Crystal Dynamics know about this deal?

Yes, Crystal Dynamics is excited to be partnering with Microsoft to make the best game possible. As Darrell mentioned in his message, we have a long history with Microsoft and they have been a very strong supporter of the franchise. They will help us grow and nurture the Tomb Raider franchise more than ever before.

 

Were the fans considered when making this decision? Are Crystal Dynamics and Square Enix aware of the franchise history with PlayStation and on PC?

Of course. We did not make this decision lightly. Our goal is to build the best game that we possibly can, and our relationship with Microsoft will help us realize our vision for the game.

 

Why didnt Microsoft, Square Enix or Crystal Dynamics say upfront it was a timed exclusive? Why all the indirect language?

We certainly didnt intend to cause any confusion with the announcement. The Microsoft Gamescom stage was a great place to make the initial announcement, but not necessarily to go into details

Lenke til kommentar

 

 

Lurer på hva sony sier. hver femte Ps4 virker jo ikke.

Såpass, link? :)

 

 

La merke til det når jeg leste brukeranmeldelsene til ps4 på flere ulike store forhandlere.

 

 

Det fine med brukeranmeldelser er at folk som regel kun tyr til dette når de har noe negativt å komme med. Søk for eksempel opp CDON på Facebook. 90% av henvendelsene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ble Xbox One for meg. Ikke grafikk som er viktigst for meg. Bare eksklusiver. Må inrømme at det en en kattepine. Da jeg liker Uncharted og Last of us. Osv på Ps3.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hva er det som hindrer deg i å skaffe begge på et tidspunkt?

Økonomien :) Men kan alltid hende at det blir begge jo på at eller annen tidpunkt.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...