Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tolker det som at begge konsollene er rushet ut på markedet, ihvertfall Xbox One.

 

Sitter med samme inntrykk. Spillene som har blitt sluppet har vært veldig buggete og det er dårlig utvalg på spill. Når titler som skulle komme til release blir utsatt så bekrefter vel dette bare påstanden. Tipper Driveclub og watch_dog var titler som skulle være flaggskip til PS4 og at Titanfall skulle være det samme til X1.

Lenke til kommentar

 

Sitter med samme inntrykk. Spillene som har blitt sluppet har vært veldig buggete og det er dårlig utvalg på spill. Når titler som skulle komme til release blir utsatt så bekrefter vel dette bare påstanden. Tipper Driveclub og watch_dog var titler som skulle være flaggskip til PS4 og at Titanfall skulle være det samme til X1.

Ta en titt bak på esken til PS4, og se hvilke spill som blir hevet frem der :) 3/4 spill er ikke lansert en gang.

Lenke til kommentar

Hva er også sannsynligheten for at man har samme konsoll (altså day 1 konsollen) i hele dens levetid?

Jeg tror jeg hadde 4 forskjellige generasjoner av X360 på de årene den var aktiv. Jeg kunne klart meg med og kun ha den først, men det er utrolig deilig å bare ha det nyeste når den får større harddisk, bedre utslipp av luft, bråker mindre osv. Jeg er 100% at jeg kommer ikke til å ha PS4 1-gen i hele dens levetid. Den har enda noen "sykdommer" som jeg vil ha bort, men som ikke blir borte før Sony lanserer nytt design osv av den.

Hadde 1 ps1, 1 ps2 og 1 ps3. Ingen ble noen gang ødelagt. Det går ann, og blant min omgangskrets så kjøper ikke folk som ny modell om ikke den gamle er ødelagt.
Lenke til kommentar

Herregud så tåpelig. Alle kategoriene hvor Sony er klart best ender i 70/30, og alle kategoriene hvor Xbox er klart best ender i 60/40. Med andre ord er det 65% ps4 fanboys som har stemt og 35% Xbox gutter som har stemt.

 

Xbox burde vunnet i "titles" kategorien feks, mens ps4 burde fått 100% av stemmene i Hardware kategorien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det der kan umulig være en "ærlig" avstemming.

nå har ikke jeg prøvd PS4 enda.

men at PS4 vinner i alle kategorier hvor det er ganske åpenbart at xbox one ville ha vunnet blir det latterlig.

 

PS4 har bedre hardware, thats it, på alle andre punkter av det jeg har sett så er Xbox One overlegen

Lenke til kommentar

Hva er åpenbart?

 

det der kan umulig være en "ærlig" avstemming.

nå har ikke jeg prøvd PS4 enda.

men at PS4 vinner i alle kategorier hvor det er ganske åpenbart at xbox one ville ha vunnet blir det latterlig.

 

PS4 har bedre hardware, thats it, på alle andre punkter av det jeg har sett så er Xbox One overlegen

 

Hva er åpenbart?

 

Har vært en Xbox hore når det kommer til kontrollen hele 360 løpet, men Sony greidde faktisk å vippe meg over med DS4 denne gangen. En bragd i seg selv etter den fatale pissekontrollen DS3. Ikke at den hindret meg i å nytte mange av herlighetene på PS3, men den var uergonomisk uten noe logikk i komfortdesignet og føltes tvers igjennom som ett ræva nille produkt.

 

Uansett, legger ikke mye i slike avsteminger jeg ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

det der kan umulig være en "ærlig" avstemming.

nå har ikke jeg prøvd PS4 enda.

men at PS4 vinner i alle kategorier hvor det er ganske åpenbart at xbox one ville ha vunnet blir det latterlig.

 

PS4 har bedre hardware, thats it, på alle andre punkter av det jeg har sett så er Xbox One overlegen

Haha, er du seriøs nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hva er åpenbart?

 

 

Hva er åpenbart?

 

xbox live, OS, kontroller, f.eks.

 

det har vært mange slike avstemminger, men ingen har vært at en maskin har gjort rent bord.

så det er noe som skurrer med den der.

 

og hvis man skal ha en slik poll, burde alle være nøytrale fra starten av også bruke begge konsollene over tid, deretter stemme, derfor holder jeg meg unda slike da jeg bare har prøvd PS4 i 5min

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

og hvis man skal ha en slik poll, burde alle være nøytrale fra starten av også bruke begge konsollene over tid, deretter stemme, derfor holder jeg meg unda slike da jeg bare har prøvd PS4 i 5min

Vel, jeg vil si det er mye verre å komme her og si at det er (jeg siterer) "åpenbart" at Xbox One burde vunnet enn å stemme uten objektivt å ha testet som én blant 600 000.

Lenke til kommentar

Er man litt objektive så er det bare Hardware og PSN pluss Sony gruser Microsoft. Er jo helt klart opptil hver enkelt hva men liker best. Men en sånn poll går naturligvis i sony sin favør, hvor mange maskiner mer har de solgt, 1 mill flere? Ikke overrasket over resultatet i det heletatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...