Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

at man får spill har jo ikke noe med det å gjøre, om PSN er bra eller ikke.

jeg uttaler meg fordi jeg kan ikke fatte at PSN plutselig har blitt bedre enn xbox live som har vært på haugen veldig lenge, og PSN var bare drit på PS3.

 

har ikke PSN dedikerte servere til alle spill er xbox live overlegen..

Lenke til kommentar

De har en bra chatfunskjon + at du får spill for pengene, og da gjerne nye titler. Stabil er Psn også. Hvorfor uttaler du deg om du ikke har peiling på?

Vært bra på de punktene de siste 4 årene på xbox live. Kan være det faktisk er ganske likt mellom PSN og Xbox live. Eg prøvde PSN på Ps3, hjelper fint lite om de kaster spill etter meg når online tjenesten er totalt ubrukelig for en som er vane med Xbox live.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt Xbox i alle år (fikk meg PS3 i fjor, men brukte den lite) og jeg kan ikke skjønne på hvilke områder det er så fordel Xbox Live. På PS4 er i alle fall tjenesten dønn stabil. Hva mer kan jeg forlange?

 

Jeg får spill gratis i tillegg, og hvordan du ikke det gjør tjenesten bedre viser bare hvor inngrodd man er i "Xbox er best uansett"-prinsippet.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Xbox i alle år (fikk meg PS3 i fjor, men brukte den lite) og jeg kan ikke skjønne på hvilke områder det er så fordel Xbox Live. På PS4 er i alle fall tjenesten dønn stabil. Hva mer kan jeg forlange?

 

Jeg får spill gratis i tillegg, og hvordan du ikke det gjør tjenesten bedre viser bare hvor inngrodd man er i "Xbox er best uansett"-prinsippet.

aldri sagt noe som tyder på at eg er fans av Xbox. Nå har ikke eg prøvd Ps4 så skal ikke si så veldig mye om online tjenesten. Eg prøvde Ps3 og det var forferdelig dårlig. Tviler ikke at ting er bedre. Men blir fort at når en ting er bedre er alt bedre. Nå er alt med Ps4 mye bedre i følge majoriteten.

Lenke til kommentar

at man får spill har jo ikke noe med det å gjøre, om PSN er bra eller ikke.

jeg uttaler meg fordi jeg kan ikke fatte at PSN plutselig har blitt bedre enn xbox live som har vært på haugen veldig lenge, og PSN var bare drit på PS3.

 

har ikke PSN dedikerte servere til alle spill er xbox live overlegen..

Det har jo alt å gjøre med PSN, fordi det er jo PSN. Du må huske at du fortsatt ser på alt som har med PSN og Xbox Live å gjøre. Avstemmingen var ikke kun online-gaming, men PSN vs Xbox Live. Det er stort sett enighet om at Xbox Live som på Xbox 360 var bedre enn PSN, men de fleste reviews sier at det har blitt en del mer tungvint å spille enklest mulig på Xbox Live. Rett og slett så virker det som om den biten har blitt verre. De fleste sier det motsatte om PSN(skulle dog bare mangle).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

synes det blir feil å dra inn at man får gratis spill, det har jo egentlig ikke noe med selve tjenesten å gjøre.

den blir ikke noe bedere eller dårligere av den grunn.

 

når man snakker om Xbox live vs PSN mener jeg det er det tekniske og hvordan det fungerer som burde ligge for grunn.

 

poenget mitt var bare at den avstemmingen er bare tull, PSN har nok kommet mye nærmere Xbox Live, men bedre neppe, like, mulig. så da har vi allerede kommet fram til at to av kategoriene er bullshit.

Lenke til kommentar

synes det blir feil å dra inn at man får gratis spill, det har jo egentlig ikke noe med selve tjenesten å gjøre.

den blir ikke noe bedere eller dårligere av den grunn.

 

når man snakker om Xbox live vs PSN mener jeg det er det tekniske og hvordan det fungerer som burde ligge for grunn.

 

poenget mitt var bare at den avstemmingen er bare tull, PSN har nok kommet mye nærmere Xbox Live, men bedre neppe, like, mulig. så da har vi allerede kommet fram til at to av kategoriene er bullshit.

Nei, du har i din benektelse kommet fram til at du mener at to av kategoriene er bullshit. Ta noen google-søk du, så får du kanskje litt mer nyanserte meninger.

Lenke til kommentar

Man bli aldri enig om hva som er best uansett hva men legger frem. Online tjenesten går veldog på behov også. Sikkert dem som mener at Ps3 sin online var bedre enn xbox live også. Eg sitter med en Xbox one men gjør meg ikke blind av den grunn. Flere ting eg er misfornøyd med som må fikses med oppdatering. Er et par her som mener alt er perfekt på den konsollen dem spiller på.

Lenke til kommentar

synes det blir feil å dra inn at man får gratis spill, det har jo egentlig ikke noe med selve tjenesten å gjøre.

den blir ikke noe bedere eller dårligere av den grunn.

 

når man snakker om Xbox live vs PSN mener jeg det er det tekniske og hvordan det fungerer som burde ligge for grunn.

 

poenget mitt var bare at den avstemmingen er bare tull, PSN har nok kommet mye nærmere Xbox Live, men bedre neppe, like, mulig. så da har vi allerede kommet fram til at to av kategoriene er bullshit.

 

Spørsmålet var hva som var best av PS Plus og Xbox Live. Da vil selvsagt det man får inkludert i tjenesten, som f.eks gratis spill selvsagt være med i vurderingen, siden det er totalinntrykket av noe det er spørsmål om.

 

Jeg har forøvrig ikke fått noe inntrykk av hverken PS Plus eller Xbox Live da jeg hverken har spilt PS4 eller Xbox One enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...