Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Merkelig greier, jeg fikk nå 20 forskjelige Masterdog tags når vi hadde rundt 50 tickets igjen ( etter et pistol kill) , alle våpnene jeg fikk master på er jo våpen som ikke en gang er med i betan.

Jeg også.. Tok jo flere minutter før Dog tagsa forsvant fra skjermen.. kom jo nye opp heletiden .. :p

 

pooflr.jpg

 

Edit Jeg drepte forøvrig 2 stk med et eller annet gevær når det skjedde.

Endret av Merko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også.. Tok jo flere minutter før Dog tagsa forsvant fra skjermen.. kom jo nye opp heletiden .. :p

 

 

 

Edit Jeg drepte forøvrig 2 stk med et eller annet gevær når det skjedde.

Best bug ever ;)

Neida, men jeg søkte det opp på forumet til battlefield 4, ser ut som det er en del folk som har rapportert inn buggen, men litt merkelig var den jo.

Lenke til kommentar

Hmm, må innrømme jeg ble litt skeptisk etter å ha tatt et par beta-runder i går. - Når jeg spilte BF3-betalen så var det jo i bunn og grunn en veldig god feeling i den, selv om det var mye bugs - men her føltes det som jeg hadde vaseling over skjermen hele tiden, og både våpen og char handling føltes helt forskjellig fra BF3, mer mot slik det var i MoH synes jeg - noe som ikke er en forbedring - klarte så vidt å få knertet etpar stykker :o - er det noen som opplever det samme?

Lenke til kommentar

Opplevde nøyaktig det samme da jeg startet med betaen og at det ikke er insta-win fra første sekund er vel bare en god egenskap ved spillet, synes jeg... Det tar litt tid å venne seg til de nye mekanismene. Jeg brukte vel dog ikke mer enn et par kvelder på å bli "god" igjen.

 

Edit: Vær også oppmerksom på at de skal endre en del ting til release, og char handling vil nok fremstå mer finpusset enn det er nå.

 

Edit2: Aldri gjør deg opp en mening om et spill ut fra en beta... Det er ikke det samme som en demo, beta er for bugtesting, optimalisering og justering.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Hmm, må innrømme jeg ble litt skeptisk etter å ha tatt et par beta-runder i går. - Når jeg spilte BF3-betalen så var det jo i bunn og grunn en veldig god feeling i den, selv om det var mye bugs - men her føltes det som jeg hadde vaseling over skjermen hele tiden, og både våpen og char handling føltes helt forskjellig fra BF3, mer mot slik det var i MoH synes jeg - noe som ikke er en forbedring - klarte så vidt å få knertet etpar stykker :o - er det noen som opplever det samme?

Ja, alt virket mye mindre presist og mer "slarkete". Fikk overhodet ikke noen god handling-følelse. Handlingen føltes nærmest "spinkel" dersom det gir noen mening :) Ikke solid, presis og kontant slik som i BF3.(og resten av BF)

Lenke til kommentar

Fyrte opp betaen i går, er litt sjokka over hvor dårlig det kjører.

Det er jo som du sier FEH, en beta. Men en offentlig beta i dag er jo like mye et salgstriks som noe annet. Så da skulle en jo tro at de ønsket å vise frem et noe bedre produkt.

 

Får se hvordan det ser ut når det blir lansert, jeg kommer nok til å vente med innkjøp ihvertfall.

Lenke til kommentar

Fordi det ser bra ut på youtube og fordi jeg har fast inntekt? Like merkelig svar som ditt spørsmål.

Hvorfor er det merkelig spørsmål? Hva er egentlig meningen med å forhåndsbestille ting? Noe må man jo tro at man oppnår? Er man redd for å glemme hele spillet dersom man ikke gjør det?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det merkelig spørsmål? Hva er egentlig meningen med å forhåndsbestille ting? Noe må man jo tro at man oppnår? Er man redd for å glemme hele spillet dersom man ikke gjør det?

Som jeg skriver har jeg alltid likt bf serien og så da heller ikke problemet med forhåndsbestillingn fordi det er et spill jeg skal ha fra dag 1 uansett og fordi en tuselapp ikke har noe å si. Bedre klarer jeg ikke svare.

Ikke redd for at butikkene skal gå tomme og heller ikke redd for å glemme det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Interessant lesning, takk for linkene :) SimCity 5 som blir nevt i den siste artikkelen er et godt eksempel må jeg si da jeg forhåndsbestilte dette og det var som å kaste penger ut av vinduet. Spillet var vel og bra, men levde ikke opp til forventningene så hvis jeg heller hadde ventet en dag så hadde det aldri blitt kjøpt. Har ikke fulgt så mye med, men har kommet noen oppdateringer som har fikset opp i de største problemene spillet hadde i oppstartfasen, men første inntrykket jeg fikk med spillet var såpass dårlig at jeg ikke har noen planer om å prøve det igjen med det første heller.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt litt mer, så syntes jeg faktisk at bf4 har mye potensiale. Først og fremst, så føles det litt mer realistisk og mer balansert, spesielt mellom infanteri og kjøretøy.

 

Men er fortsatt derimot en del små pirk som jeg ikke liker. Syntes feks. at det at de har satt på nasjonens flagg på våpna ødelegger litt av realismen, blant annet. Men er som sagt bare " små pirk".

 

Lyden er derimot helt rå og en god del mer realistisk en hva den er i bf3. Eksplosjoner ser også mer realistiske ut!

Lenke til kommentar

f5urbhw9.png

 

Denne testen er jo like intetsigende som den andre som svirrer rundt. 1280x720? Ikke oppgitt hvilket grafikkort som er brukt?

 

Nei. Det blir aldri noen ordentlig sammenligning før noen tar å teste clean install av W7 mot W8 i 1080 og forskjellige grafikkort.

 

Edit: Grafikkortet som er brukt er Zotac GTX 780 AMP! Nizzen: Hva kan det ha å si for testresultatet at de har kjørt spillet i 720p og ikke 1080p? Forskjellen burde vel flate noe ut på høyere oppløsninger og ikke ende opp som en nesten 50% ytelsesforbedring mellom OSene som virker helt urealistisk.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Merket at ytelsen har blitt mye bedre når patchen kom igår, har sluttet å lagge helt og fpsen er gått opp endel, og cpu forbruket gått litt ned på quad core (WIN8.0).

Det er en instilling som jeg synes er litt interessant i video settings, window resolution scale (standard er 100), når jeg justerer den opp til f.eks 110 så går cpu forbruket lite grann ned, og gpu forbruket opp fra 85% til 98%.

Merker ikke forskjell i grafikken men skjermkortet (780gtx classified) får ihvertfall kjørt seg godt ;)

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

 

Denne testen er jo like intetsigende som den andre som svirrer rundt. 1280x720? Ikke oppgitt hvilket grafikkort som er brukt?

 

Nei. Det blir aldri noen ordentlig sammenligning før noen tar å teste clean install av W7 mot W8 i 1080 og forskjellige grafikkort.

 

Edit: Grafikkortet som er brukt er Zotac GTX 780 AMP! Nizzen: Hva kan det ha å si for testresultatet at de har kjørt spillet i 720p og ikke 1080p? Forskjellen burde vel flate noe ut på høyere oppløsninger og ikke ende opp som en nesten 50% ytelsesforbedring mellom OSene som virker helt urealistisk.

Å kjøre det i høyere oppløsning er vel heller det som er intetsigende. Siden de ikke oppgir skjermkort så går jeg ut fra at det bare er "bra nok".

Når du tester forbedringer og forskjeller i CPU-ytelse, så er det 100 % uinteressant å blande inn flere variabler.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...