Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som igjen ble fiksa på. I DICE så har de akkurat nå det slik at Betaen sine stats vil være en option når du kjøper det fulle.

 

http://bf4central.com/2013/09/battlefield-4-open-beta-starts-october-1

 

Jeg linker ikke til meldinger fra DICE devs, fordi jeg har ikke lov til det. Så må bare finne ulike linker på nettet som omhandler det samme.

Når han skriver for 15 timer siden at det ikke skal kunne overføres stats, så regner jeg med at det teller mer enn tweet fra 15 sept. Virker rimelig teit uansett å få overført stats fra en beta versjon. Det endelige spillet vil jo være en god det forskjellig fra betaen. Da kunne man like gjern fått overført stats fra BF3 også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når han skriver for 15 timer siden at det ikke skal kunne overføres stats, så regner jeg med at det teller mer enn tweet fra 15 sept. Virker rimelig teit uansett å få overført stats fra en beta versjon. Det endelige spillet vil jo være en god det forskjellig fra betaen. Da kunne man like gjern fått overført stats fra BF3 også.

Plis! vi skulle dratt med staten i fra bf2 også mens vi var i gang! :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra kaoset er komplett. Alan Kertz sier samme dag som det ImagineAnarchy linket til at stats ikke kan overføres. Tydeligvis litt dårlig internkommunikasjon hos DICE.

Er det samme som de sliter med 'Classic Mode'. Noen i DICE vil ha det med fra start, men andre ikke. Er ikke hundre prosent bestemt det heller.

 

Alan Kertz har på en måte startet et hieraki i DICE, og han er ene og alene grunnen til at DICE sine spill blir dårligere og dårligere.

Lenke til kommentar

Vet dett er en beta, men uansett om jeg kjører low eller high grafikk så får jeg sånn ca samme FPS. varierer fra 30-70. Dermed har jeg smålagg hele tiden, merker stoor forskjell på om jeg treffer ved lav og høy fps.

Dette er veldig rart siden tester viser at gtx 770 skal klare bf4 greit.

Maskin specs: i7 4770K, EVGA Superclocked GTX 770, 16GB Ram, Windows 7 PRO, SSD disk.

 

Har nå alt justert på LOW, og jeg har lav fps fortsatt. Bruker også Beta driveren fra Nvidia.

Lenke til kommentar

Kan det ha noe med dette å gjøre?

 

According to Andersson, the specific feature of Direct X 11.1 that Battlefield 4 will take advantage of on Windows 8 involve “constant buffer offsets, dynamic buffers as SRVs”, which return a slightly better CPU performance.

 

DX 11.1 er som kjent kun tilgenglig for W8.


 


 

Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd å ikke fått drept gunneren i ett helikopter? Traff han i hodet flere ganger og det kom ingen hitmarks (m40a5), bare litt blodsprut. Piloten og forsåvidt, men var ikke sikker på om jeg traff han siden vinkelen jeg skjøt han fra var helt på trynet.

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

skjer med at helikopter har blitt dønn lett å fly? jeg har aldri klart å gjøre noe fornuftig med dem i bf3, eller aldri orkte å begynne på det, fordi det var bare skikkelig vanskelig ( i motsetning til jet) men i battlefield 4 så klarte jeg meg faktisk utrolig bra første runde jeg prøvde kamp helien, det var faktisk null problem å ha kontroll på det.

Lenke til kommentar

Hvor mener dere det er best å forhåndsbestille fra?

Har selv funnet et par sider:

 

Coolshop: BF4 + China Rising, kode på e-post. 389,-

Coolshop: BF4 (Vet ikke om China Rising følger med), kode på e-post. 369

Coolshop: BF4 + China Rising, fri frakt. Fysisk kopi. 399,-

Platekompaniet: BF4 + China Rising (Fri frakt t.o.m. 20 okt. med rabattkode "TAKK") Fysisk kopi. 399,-

 

Er det noen som har noen andre forslag, eller vet om China Rising følger med på alle? Så det til 248kr på biit.no, men ble masse ekstrakostnader der, og usikker på om China Rising følger med. Forresten koster BF4 premium 349kr på Coolshop: Fysisk kopi/Kode på e-post

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...