Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevd å ikke fått drept gunneren i ett helikopter? Traff han i hodet flere ganger og det kom ingen hitmarks (m40a5), bare litt blodsprut. Piloten og forsåvidt, men var ikke sikker på om jeg traff han siden vinkelen jeg skjøt han fra var helt på trynet.

 

Mener jeg hørte på en youtube video at vinduene i fronten av helikoptrene er mer resistente mot skudd, muligens også skuddsikre. Skal man drepe piloten må man visst angripe han fra siden (scout heli), mulig at også dette funker på attack heli og transport.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjer med at helikopter har blitt dønn lett å fly? jeg har aldri klart å gjøre noe fornuftig med dem i bf3, eller aldri orkte å begynne på det, fordi det var bare skikkelig vanskelig ( i motsetning til jet) men i battlefield 4 så klarte jeg meg faktisk utrolig bra første runde jeg prøvde kamp helien, det var faktisk null problem å ha kontroll på det.

Tyder jo bare på at det er blitt mer realistisk. Samme med jet, er egentlig utrolig lett å fly i virkeligheten.

 

Gir bare bedre gameplay i seg selv når en slipper tanken på at 9/10 som går i chopper suger balle.

Lenke til kommentar

Hadde vært enda bedre gameplay om alle sniperene kunne forstått hvor viktig rolle de har når det kommer til å eliminere de jævla helikoptrene :p

 

Slik jeg har forstått det er det vel bare å bruke PLD og få den "lock-on" greia også fikser resten seg selv? Jeg gjør det iallefall, øyeblikket jeg legger merke til en tanks eller heli drar jeg den opp, poeng er poeng. Også veldig handy når C har rasert og du skal spotte/finne folk gjennom all røyken. :p

 

Mener jeg hørte på en youtube video at vinduene i fronten av helikoptrene er mer resistente mot skudd, muligens også skuddsikre. Skal man drepe piloten må man visst angripe han fra siden (scout heli), mulig at også dette funker på attack heli og transport.

 

Jeg skjøt piloten fra siden, jeg så selve ansiktet. Litt blodsprut her og der, samme som gunneren. Jaja, ingen varige men, helikopteret sto i ro så det hadde ikke vært noe å skryte over uansett. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg har blitt skutt igjennom ruten i heli med AK-12, så det skal gå.

 

Det samme har jeg, men ikke av sniper...

 

Same story: Defendet B i dag, tok ned shutterne inne i "butikken" fordi det kom en tanks ned. 2ndary gunen på tanken kunne ikke skyte meg gjennom gitteret, men en soldat med carbine skjøt meg rett ned... Jeg dunno om tank gunen faktisk traff der jeg stod eller om han bommet, men han skjøt såpass lenge at han må ha vært full hvis han ikke klarte å treffe meg.

Lenke til kommentar

 

Ser ingen grunn til det...

Håper heller ikke det er det.

 

Så negativ da? :wee:

Det er SoS og Paracel Storm vi har fått se i action per nå, noe som tyder på at kartene er "klare". Og som vi så i BF3-beta ble kart nr.2 sluppet helt mot slutten av betaen - så man kan ikke se helt bort i fra at det kommer en patch om noen dager som har "MP_Paracel" med seg!

 

Noen grunn til at du ikke vil se Paracel Storm? Jeg ble ikke helt blåst bort av SoS, så for min del kan jeg prøve ut ett nytt kart i beta.

 

 

edit: Per nå spilles Obliteration kun på Siege of Shanghai

Endret av TB-GORGONPLEX
Lenke til kommentar

 

Så negativ da? :wee:

Noen grunn til at du ikke vil se Paracel Storm? Jeg ble ikke helt blåst bort av SoS, så for min del kan jeg prøve ut ett nytt kart i beta.

 

 

:)

Egentlig bare at jeg ikke vil ha så mange spoilere før release..

Men er jo ingen som tvinger meg til å spille Parcel om det blir tilgjengelig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...