Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva går Obliteration-mode ut på?

Det blir nesten som en blanding av omvendt CTF og toveis Rush - en bombe spawner "random" midt på kartet og begge lag prøver å ta denne, for å så ta den til en av fiendens 3 baser, plante den og vente på at alt går i lufta. De som "forsvarer" kan desarmere bomben dersom de er kjappe, og ta den over til fiendens base igjen. Blir man skutt og drept mens man har bomba, droppes den og fienden eller en lagkamerat kan plukke den opp. Bomba kan også fraktes med alle typer kjøretøy, så det kan gå veldig fort. Når et lag mister alle tre basene sine er runden over.

 

Prøvde dette et par runder, og første gangen ble vi direkte rævkjørt fordi fienden hadde én fungerende squad/klan som gjorde alt. Potensielt interessant game-mode, dersom man har en full squad og VoIP. Random public virker å funke særdeles dårlig. Finner du en server der begge lag har hver sin gode squad, tror jeg du vil få noen meget underholdende runder.

Lenke til kommentar

Får ikke til å komme ingame, får loading screen opp men blir kicket før jeg kommer ingame

 

"Failure: PnkBstrB.exe initial. Stated reason: PunkBuster kicked player 'FREWSEN' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed"

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Hvor mener dere det er best å forhåndsbestille fra?

Har selv funnet et par sider:

 

Coolshop: BF4 + China Rising, kode på e-post. 389,-

Coolshop: BF4 (Vet ikke om China Rising følger med), kode på e-post. 369

Coolshop: BF4 + China Rising, fri frakt. Fysisk kopi. 399,-

Platekompaniet: BF4 + China Rising (Fri frakt t.o.m. 20 okt. med rabattkode "TAKK") Fysisk kopi. 399,-

 

Er det noen som har noen andre forslag, eller vet om China Rising følger med på alle? Så det til 248kr på biit.no, men ble masse ekstrakostnader der, og usikker på om China Rising følger med. Forresten koster BF4 premium 349kr på Coolshop: Fysisk kopi/Kode på e-post

 

Noen som kan hjelpe her?

Kommer China Rising med på den til 369 fra Cool?

Premium er ikke selve spillet men bare tilleggsgreier, right?

Lenke til kommentar

Ok, fant ut, man må betale litt ekstra for china rising, og man får visst med litt ekstra greier i tilegg til det 389 på cool.

 

Men jeg er usikker på om det er vits å kjøpe premium enda. Er det flere utvidelser ute ved release enn china rising? Og når kommer flere?
Hva pleier en utvidelse å koste alene?

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Det blir nesten som en blanding av omvendt CTF og toveis Rush - en bombe spawner "random" midt på kartet og begge lag prøver å ta denne, for å så ta den til en av fiendens 3 baser, plante den og vente på at alt går i lufta. De som "forsvarer" kan desarmere bomben dersom de er kjappe, og ta den over til fiendens base igjen. Blir man skutt og drept mens man har bomba, droppes den og fienden eller en lagkamerat kan plukke den opp. Bomba kan også fraktes med alle typer kjøretøy, så det kan gå veldig fort. Når et lag mister alle tre basene sine er runden over.

 

Prøvde dette et par runder, og første gangen ble vi direkte rævkjørt fordi fienden hadde én fungerende squad/klan som gjorde alt. Potensielt interessant game-mode, dersom man har en full squad og VoIP. Random public virker å funke særdeles dårlig. Finner du en server der begge lag har hver sin gode squad, tror jeg du vil få noen meget underholdende runder.

 

Jeg hadde et par heftige runder med obliteration igår, det er ganske syk rush å springe rundt med bomben og prøve å ta seg fram til målet med et lag rundt seg som prøver å holde en i live!

 

Jeg holdt meg i live over en 300m lang løpetur, og døde i det jeg skulle plante bomba, så kom en kar å "stjal æren" rett etter meg. Det var litt bittert gitt..

 

Alt i alt en ganske hektisk mode som er meget underholdende! Men man må ha litt flaks med folka på serveren.

Lenke til kommentar

Vel, spille med folk du kjenner gjorde veldig stor forskjell la jeg merke til i går (på Obliteration).

 

Samme her. Jeg synes først moden virket utrolig kjip, men det var fordi laget mitt sugde hesterompe og var mer opptatt av å fly rundt på egenhånd enn å passe på bomben. Tok meg ca. 10 sekunder å finne ut hva objectives på moden var, men noen hadde tydeligvis vondt for det. Byttet server og det ble mye mer morsomt med en gang. Er vel litt som med CTF - uten at hele laget hjelper til funker det bare ikke i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...