Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg jeg også. Gleder meg faktisk mye til campaign mode i BF4. Syns BF3 var veldig bra. Online var stor bonus selvsagt.

Singleplayer var helt ok, ikke noe CoD singleplayer kvalitet, men helt greit å spille gjennom før man begynte med online delen. man mister riktignok litt fordeler dersom man ikke er med online fra første dag, men så viktig er ikke spillingen for meg lenger. :)

Lenke til kommentar

Noen flere som opplever crash til skrivebordet når man endrer settings? Litt irriterende...

Hadde det tidligere, det var en enkel sak å fikse (kun en fil som inneholder dine settings som måtte slettes). Det er mange som har opplevd dette tidligere, og du finner fort en løsning om du goolger.

Lenke til kommentar

Tenker jeg skal forhåndsbestille nå, men har ikke lyst til å betale opp til 1000 kroner for et spill. Så tenkte jeg skulle kjøpe gjennom noen andre steder hvor det er mye billigere og koster litt over 600. (Dette gjelder BF4 + Premium)

 

Har noen av dere brukt g2a.com før? Vil være sikker på at det er en bra butikk først :p

 

https://www.g2a.com/battlefield-4-china-rising-ea-origin-cd-key-eu-preorder.html?___store=english&___currency=EUR&adid=CDKEYWATCH&id=32

 

https://www.g2a.com/battlefield-4-premium-origin-cd-key-preorder-eu.html?___store=english&___currency=EUR&adid=CDKEYWATCH&id=32

Lenke til kommentar

Jepp!

Jeg trodde det var universell enighet om at singleplayer-delen av Battlefield 3 var elendig :p

Jaja, personlig ønsker jeg at EA deler opp BF4 i to deler: multiplayer og singleplayer + coop, så kunne de sett akkurat hvor mange som er interessert i å "spille" en skriptet cutscene med et utall QTEs og jeg som kunde kunne være sikker på at mine penger ikke gikk til å støtte dette.

Lenke til kommentar

Tenker jeg skal forhåndsbestille nå, men har ikke lyst til å betale opp til 1000 kroner for et spill. Så tenkte jeg skulle kjøpe gjennom noen andre steder hvor det er mye billigere og koster litt over 600. (Dette gjelder BF4 + Premium)

 

Har noen av dere brukt g2a.com før? Vil være sikker på at det er en bra butikk først :p

 

https://www.g2a.com/battlefield-4-china-rising-ea-origin-cd-key-eu-preorder.html?___store=english&___currency=EUR&adid=CDKEYWATCH&id=32

 

https://www.g2a.com/battlefield-4-premium-origin-cd-key-preorder-eu.html?___store=english&___currency=EUR&adid=CDKEYWATCH&id=32

Har ikke noen erfaring med g2a.com men hvorfor har du tenkt å kjøpe BF4 + China Rising dersom du likevel har tenkt å kjøpe Premium?

Lenke til kommentar

Utenom QTEs så var det helt greit. Men hvilken kronidiot er det som legger til QTEs i slike spill? Finnes det noe i det hele tatt som synes QTE er en interessant/morsom/underholdende "spillform"?

Fjerner du QTEs fra BF3s singleplayer sitter du igjen med 50% film, 40% skriptet utstilling av hva spillmotoren klarer, og 10% skyting fra fastmontert maskingevær.
Lenke til kommentar

Fjerner du QTEs fra BF3s singleplayer sitter du igjen med 50% film, 40% skriptet utstilling av hva spillmotoren klarer, og 10% skyting fra fastmontert maskingevær.

Var da ikke så mye cutscenes/scripting etter det jeg husker? Dessuten er ikke skripting i seg selv noen dårlig ting. Nærmest samtlige spill lages med scripting untatt rene MP spill selvsagt, men selv de innholder det av og til. BF4 har jo minst en skriptet event i demoen vil jeg tro.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Var da ikke så mye cutscenes/scripting etter det jeg husker? Dessuten er ikke skripting i seg selv noen dårlig ting. Nærmest samtlige spill lages med scripting untatt rene MP spill selvsagt, men selv de innholder det av og til. BF4 har jo minst en skriptet event i demoen vil jeg tro.

Det er minimalt du trenger å skyte i BF3s singleplayer, det er bare det spillet peker på at du må skyte det er vits i å skyte. For eksempel på den første banen, du kommer til en parkeringsplass, og havner under ild og må trykke space ørten ganger, det eneste du som spiller må skyte er de tre folka med RPG, alt annet vil dine NPCs ta seg av. Ettersom jeg allerede hadde spilt Medal of Honor, Bad Company 2, og Modern Warfare syntes jeg dette var fantastisk kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...