Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Folk er så vant med "instant gratification" at å bruke et par timer på å venne seg til nye ting tydeligvis er en helt uoverkommelig terskel for ganske mange.

 

Har snart fått 20 timer med spillet og synes måten heli vs. PLD+RPG fungerer på er helt konge. Hvis helikopterne flyr i rapemodus og bare svirrer rundt fienden blir de fort tatt ned. De gode pilotene vet å bruke overraskelsestaktikker, og å fly vekk etter et gjennomført angrep for å ikke bli skutt ned. Det resulterer i at piloter som prøver å dominere et område dør fort, og at de faktisk er nødt til å fly vekk og ta seg en runde for å ikke bli tatt, noe som resulterer i en bedre balanse mellom hvor ofte og hvor mye helikopterne kan angripe en gruppe fiender av gangen.

 

Hadde også et nydelig attack-heli kill med tanksen i går. Kjørte fra B mot D, og ved den siste broen før D kom et attack heli og prøve å ta meg forfra. Kjørte so over broen, og "brekksladdet", kjørte opp på den buen/arcen som går på midten av broa slik at jeg fikk bedre dekning i høyden med primary gunen på tanken og planta et skutt midt i frontruta på heliet i det det hadde snudd og var på vei tilbake for å sprenge meg.

 

attachicon.gifarc.jpg

 

Syns det er helt fantastisk effektivt, og død over helikopter jævlene! Men det er nitrist når man havner i ett game der ikke en kjeft evner å bruke dette her effektivt. sitter 4 nisser rundt om med sniper og bare gir faen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått spilt litt mer nå og er ikke fult så kritisk; syntes blant annet at lyden er blitt litt oppgradert og at den høres mer realistisk ut! Men syntes derimot at soldatene virker mindre autentiske og har mindre karakter en hva de har i bf2/3, noen flere som er enig der?

 

Liker heller ikke at fienden blir rød etter at han har skutt deg og at man ser alt i tredje person!:(

Lenke til kommentar

 

Nå slipper man vel å besøke komplett eller CDon, man får det sendt i posten, og det er smått nok til å få plass i postkassa. Som regel kommer det også noen dager før release. Om noen synes det er et ork å gå til postkassa, trenger de trolig hjelp.

 

Regel Nr. 1 Gi EA så lite penger som overhodet mulig.

Enda enklere er det bare å få en kode på e-mail å laste det ned.

Lenke til kommentar

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'RobinFJ' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Corrupted File/Memory [81495]

 

Får denne erroren hver gang jeg joiner en server etter at Battlefield 4 oppdaterte seg idag. Har prøvd å oppdatere PB manuelt uten hell. Noen som vet hvordan jeg løser dette? Takk :)

Endret av Korka
Lenke til kommentar

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'RobinFJ' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Corrupted File/Memory [81495]

 

Får denne erroren hver gang jeg joiner en server etter at Battlefield 4 oppdaterte seg idag. Har prøvd å oppdatere PB manuelt uten hell. Noen som vet hvordan jeg løser dette? Takk :)

For lite RAM??

Lenke til kommentar

For lite RAM??

 

Neinei. Har 8GB, så det skal ikke være noe problem. Dette kom etter patchen som ble installert idag.

 

På battlelog har de nå lagt ut en melding.

 

"WE ARE AWARE THAT PC PLAYERS GET A PUNKBUSTER ERROR WHEN TRYING TO JOIN GAMES. WE ARE HOPING TO HAVE A SOLUTION ROLLED OUT SHORTLY."

"
Lenke til kommentar

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH

 

Har kjørt clean install av Windows, og nå åpner BF4 på feil skjerm, og jeg får faen ikke til å flytte over til andre skjermen. Prøver jeg det, får jeg deployment screen opp på rette skjermen, men jeg deployer på den andre og alt er helt føkka. Noen som skjønner hva som er galt?

 

EDIT: Kan se ut som at det var noe så enkelt som verktøylinjen i W8 som ødela - denne strekte seg over begge skjermene.

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH

 

Har kjørt clean install av Windows, og nå åpner BF4 på feil skjerm, og jeg får faen ikke til å flytte over til andre skjermen. Prøver jeg det, får jeg deployment screen opp på rette skjermen, men jeg deployer på den andre og alt er helt føkka. Noen som skjønner hva som er galt?

 

EDIT: Kan se ut som at det var noe så enkelt som verktøylinjen i W8 som ødela - denne strekte seg over begge skjermene.

Fikk du ytelses forskjell mellom W7 og W8?

Lenke til kommentar

 

Battlefield skal ikke spillet på PS3 eller Xbox 360. Konsollene begynner å bli altfor gamle til den slags. Det merker man spesielt på noen spill.

 

Er det noe eg har misforstått når det kommer til Vsync? Eg spiller på High/Medium med noen drops. Så eg tenkte at Fps skulle bli en del høyere om eg tok av Vsync, men er ingen forskjell. Virker ut som spillet enda er låst til 60 fps etter Vsync er av.

Battlefield 3 var laget for Xbox 360 og Playstation 3.

 

Selv om Master Race folka har bedre grafikk, så ødelegges det av unger som griner i chatten fordi en dreper de fra 100-200 meter med en assault rifle. Kjedelig å måtte disable en chat-funksjon.

 

Har PC som kjører BF3 Ultra med 90 FPS og PS3, og jeg foretrekker PS3 lol. Master Race forblir master race. Gaming er ment for stua, etter min mening.

Lenke til kommentar

Blir statsen man har på betan overført til full versjon av spillet?

Ja, foreløbig er det dét, men er ikke bestemt enda.

 

Vet ikke hvor du har lest dette, men statsen fra beta blir ikke overført til fullversjonen og det har aldri vært snakk om noe annet.

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siste han skriver i den tweet chainen der.

 

Som igjen ble fiksa på. I DICE så har de akkurat nå det slik at Betaen sine stats vil være en option når du kjøper det fulle.

 

http://bf4central.com/2013/09/battlefield-4-open-beta-starts-october-1

 

Jeg linker ikke til meldinger fra DICE devs, fordi jeg har ikke lov til det. Så må bare finne ulike linker på nettet som omhandler det samme.

Endret av ImagineAnarchy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...