Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

bf4beta.png

 

Dette er med 4770k @ 4800mhz på Asrock OC formula med 2666mhz cl10 minne + et par Titan

 

Hvem sa at det er lite cpuload med bf4 beta? Får teste 4960x en i kveld også for å se load på den.

 

Fuu, ligger på 60 fps ish maks med alt på max unntatt post aa. Enten så nekter CFX å virke skikkelig eller så har jeg ett merkelig problem. På en server med 60 spillere.

 

Det kan da ikke være fordi jeg har 1600 mhz minne? :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer BF4-premium, men forstår jeg det riktig at jeg må først kjøpe selve spillet, og deretter kjøpe premium medlemskap for 449,- i tillegg?

 

Blir forvirret slik som de har satt opp siden her :omg: : http://www.battlefield.com/battlefield-4/buy

Gjør deg selv en tjeneste å bestill fra G2Play.net. Der får du Premium Edition til litt over 600kr mot Origin som skal ha over 1000kr. Premium Edition inneholder både spillet og Premium.

Lenke til kommentar

For de som ikke har sett det enda; her er symthic sine oppdaterte weapon charts, for BF4 beta.

Dette er selvsagt veldig 'subject to change' - noe både BF3 open beta, og de første ukene etter BF3 retail har lært oss.

 

Uansett, interessant lesing.

 

Håper det kommer noe håndfast, vedrørende weapon attachments fra battlepacks. Jeg lever i troen på at de blir kosmetiske varianter av eksisterende attachments - overdreven RNG og/eller mulige mikrotransaksjoner kler liksom ikke battlefield - spør du meg, da.

Herre Jemini, MASSIVE FACEPALM

Endret av Sintfisk
Lenke til kommentar

Hvis dere opplever feil, så kan dere kose dere med tanken på at betaen ble laget i juli. Fikk det bekreftet av en i DICE. Spillet vil være totalforandret til release.

Totalforandret? så det vi fikk testet er et Battlefield som ikke egentlig er?

Trodde BETAer var for å få en forrett på hele pakken. Tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...