Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

Ser den! Personlig har jeg ingenting til overs for folk som spiller recon. Greit nok om du er med i spillet, men hvis du ligger 500 meter unna på en kran eller lignende blir jeg bare irritert. Du bare er der for min del. Du hjelper ikke til med å capture flagg. I stedet ligger du der som et naut og får et par kills av og til...

Er jo blant annet derfor battlefield er battlefield, liker man kun intens hardcore morro så finnes det plenty med andre fps titler, det at alle kan spille det, å en kan til og med kjøre en rolig chill runde langt langt borte med rifla si er jo konge.

 

Garantert mange som syntes Battlefield er verdt penge for de 2-3 "episke" killene de av og til får av å være "far away recon" av og til, og den gleden burde jo absolut folk få ha uten å bli kalt noob osv.

 

Men det er alltid noen som tar det litt for seriøst, det finnes alltid kompetitiv spilling for de som kun ønsker å kjøre objective.

Hadde det bare vært ett par som var recons så hadde det jo ikke vært noe problem. Recon limit er ganske digg egentlig. Skulle hatt egen server hvor dmr's og snipers var forbudt. Evig digg med slike servere.

 

 

Ser den! Personlig har jeg ingenting til overs for folk som spiller recon. Greit nok om du er med i spillet, men hvis du ligger 500 meter unna på en kran eller lignende blir jeg bare irritert. Du bare er der for min del. Du hjelper ikke til med å capture flagg. I stedet ligger du der som et naut og får et par kills av og til...

Recons er kjempebra å ha på laget de, hvis de spiller det riktig. Legg merke til at klassen heter recons, og ikke sniper.

 

Smell på en bra carbine eller dmr og vips er du nyttig. Sett ut spawnpoints, lock vehicles og spot fiender. For meg er det usansynelig nyttig å se fiendene på kartet i alle fall.

Skrev jo recon, og jeg vet hva det innebærer! I 90% av mine tilfeller ligger han ofte for seg selv med et spawnpunkt bak seg. Da snakker vi gjerne om en bolt action rifle av ymse type. Har fortsatt tilgode å møte på en recon som faktisk bidrar i det tilfellet du snakker om ;)

Sa burde du se meg spille recon med shotgun ;-) meget effektivt på rush.

Lenke til kommentar

 

Sa burde du se meg spille recon med shotgun ;-) meget effektivt på rush.

 

 

Spiller mye recon med shotgun selv for tiden, mest på TDM, men det er helt genialt i forhold til å roadkille snipere som står rundt om kring på åsene med SUAV :)

 

- Men er det noen som har funnet noen god grunn til å bruke noen annen hagle enn QBS-09???

 

Ser ut for meg som denne er best på alle mulige måter til CQB, og det er jo da du bruker hagle ....

Lenke til kommentar

Har gode erfaringer med Saiga 12K. Ligger på 2. plass over mine mest brukte våpen med 291 kills. 1,87 kills pr minute og en accuracy på 73.02% Har ikke mer enn 85 timer playtime though ;)

 

ja, sier ikke at den funker, men i forhold til QBS-09 så har altså saiga 70 dmg mot 95, og bedre accurancy, men det har neppe noe å si på 5m avstand? - Eneste er at du har 3 flere skudd, men hvis du ikke clearer på 6 skudd så er du som oftest død uansett.

Lenke til kommentar

 

 

Sa burde du se meg spille recon med shotgun ;-) meget effektivt på rush.

 

 

Spiller mye recon med shotgun selv for tiden, mest på TDM, men det er helt genialt i forhold til å roadkille snipere som står rundt om kring på åsene med SUAV :)

 

- Men er det noen som har funnet noen god grunn til å bruke noen annen hagle enn QBS-09???

 

Ser ut for meg som denne er best på alle mulige måter til CQB, og det er jo da du bruker hagle ....

 

Bruker Hawk 12g her fordi den er den kraftigste med 14 pellets. Full Choke og flechette rounds så kan den faktisk brukes på medium range.

Lenke til kommentar

 

Bruker Hawk 12g her fordi den er den kraftigste med 14 pellets. Full Choke og flechette rounds så kan den faktisk brukes på medium range.

 

Har egentlig flechette noe å si på range her? Ser for meg at man kan være like effektiv, eller kanskje mer, med vanlig hagl?

 

Vanelig hagl har høyere damage drop over range en flechette, så den vil ikke vere like bra på medium range. og når du først løper rundt med hagle ender du ofte i situasjoner der du ønsker at du hadde bare litt mere range.

 

spilte selv litt med hagle med slug, funket fint med ACOG som kort range sniper. slugs føltes litt tregt ut til å begynne med, men det ble fort vandt til det.

Lenke til kommentar

 

Bruker Hawk 12g her fordi den er den kraftigste med 14 pellets. Full Choke og flechette rounds så kan den faktisk brukes på medium range.

 

Har egentlig flechette noe å si på range her? Ser for meg at man kan være like effektiv, eller kanskje mer, med vanlig hagl?

 

Flechette har litt lengere drop off distance samt litt høyere minimum damage. Up close så gjør du uansett 175 damage med Flechette visst alle pellets treffer, så ser ikke noen grunn til å bruke buckshot med full choke.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Slug i bf4 er bare en vits i forhold til hva den var i bf3, men så fins det kanskje to maps der shotgun funker i bf4, så er jo ikke akkurat noe stort poeng i å bruke shotguns meste parten av tiden.

De fleste maps og Domination fungerer fint med hagle. Dawnbreaker er f,eks et supert map for hagle. Fikk 52/8 i en runde med Hawken :)

Lenke til kommentar

 

Slug i bf4 er bare en vits i forhold til hva den var i bf3, men så fins det kanskje to maps der shotgun funker i bf4, så er jo ikke akkurat noe stort poeng i å bruke shotguns meste parten av tiden.

De fleste maps og Domination fungerer fint med hagle. Dawnbreaker er f,eks et supert map for hagle. Fikk 52/8 i en runde med Hawken :)

 

 

Og dette var vel en runde med 1000 tickets ller 500+ kills på tdm?

Jeg gidder sjelden eller aldri spille tdm eller domination, jeg kan til nød spille rush.

 

Slug og shotguns var bedre i BF3, men jeg syns generelt shotguns i alle spill er latterlig dårlige egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...