Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ett håpløst dårlig design valg, å bruke en ekstern app for noe som burde vært i spillet. Man kan heller ikke forutsette at "alle" har tilgang på en smarttelefon eller nettbrett. Uansett hvor fin og flått app'en er, så kan det aldri bli noe mer enn en tilleggs greie. Det du trenger å gjøre må kunne gjøres i spillet, og gjøres på en god måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Alle" har vel smarttelefon og nettbrett (iPad eller droid). Der kan du laste ned battlelog-appen og konfigurere load-out til du blir blå mens du spiller!! Så slutt med klaginga og bruk appen! ;)

Det er jo en revolusjon Dice har fått til her. Nå kan man få samme spillet til å kræsje på to ulike plattformer samtidig!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Redigeringen reflekterer den tiden han la ned i det.

Vett ikke hva spill du har spilt, men i BF4 ligger 97% av sniperne på en fjelltopp mens de får 3 kills på en runde.

 

Mange av killsa er headshot, da har det ikke noe å si om det er HC eller ei, dessuten er flesteparten av de resterende killsa på relativt kort avstand, noe som ikke er lett å få til med sniper på BF4.

 

Har ikke sett så mye andre videoer som viser noe som imponerer noe særlig mer, du kan vel linke til noen?

Jeg har ikke lagd noen Bf4 videoer ennå.

Lenke til kommentar

På konsoll tror jeg man kan gå til menyen og til Battlelog og se next map, men tror ikke det går på PC?

Det medfører svært liten riktighet. På konsoll må du bare gjette på next map, vente på et kvarters loadscreen for så å quitte og begynne prosessen på nytt. Bruker man appen til å finne server ender man KONSEKVENT med å joine de siste 5 sekundene av runden eller rett til scoreboard. Så må man gjette seg til om neste map er det man ville spille eller om det akkurat er ferdig, få svaret på neste kvarters loadscreen og så quitte og begynne prosessen på nytt:)

 

Siste video Jackfrags la ut, "do you know bf4" viser hvordan mab ser nextmap på pc. Til info.

Lenke til kommentar

Spytter man ikke ut incendiary med X som vanlig?

 

Releases a cloud of incendiary smoke that damages all soldiers in its area of effect.

 

Tok meg forøvrig lang tid før jeg innså at Active Protection også måtte aktiveres med X :p Der kjørte jeg rundt i timesvis og lurte på hvorfor den aldri ville virke...

 

Edit: Kjapt googlesøk avslørte at incendiary aktiveres ved å trykke 2 når man sitter i gunner seaten.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Spytter man ikke ut incendiary med X som vanlig?

 

 

Tok meg forøvrig lang tid før jeg innså at Active Protection også måtte aktiveres med X :p Der kjørte jeg rundt i timesvis og lurte på hvorfor den aldri ville virke...

 

Edit: Kjapt googlesøk avslørte at incendiary aktiveres ved å trykke 2 når man sitter i gunner seaten.

Det kan kanskje forklare hvorfor jeg aldri fikk det til å fungere. Har bindet 1 og 2 til scrollehjulet på musa :)

Lenke til kommentar

Man kan selvsagt knote seg til det ved å alt-tabbe og så gå inn på battlelog og så klikke seg videre inn i grøten for å finne server og maprotasjon og så resonere seg fram til neste map...men det er jo egentlig irrelevant.

 

Eller bare trykke på backspace og få opp battlelog og se maprotation ingame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...