Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlepacksa jeg har fått har kun gitt unlocks til våpen jeg har som jeg ikke bruker så langt...

 

 

Må man aktivere disse boostene for at de skal fungerer? Åpnet noen battlepacks hvor det var boost, men usikker på om de aktiveres automatisk.

 

 

trykk esc, nede i høyre hjørne (usikker) skal det være, der aktiverer du boosts og kan velge fra alle du har.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Battlepacksa jeg har fått har kun gitt unlocks til våpen jeg har som jeg ikke bruker så langt...

 

 

 

 

trykk esc, nede i høyre hjørne (usikker) skal det være, der aktiverer du boosts og kan velge fra alle du har.

Trykk "ESC" når du er ingame vel og merke, ikke i nettleseren.

Lenke til kommentar

Har spilt rundt 70 timer og unlocket x antall battlepacks, enda til gode å se noe høyere enn 50% XP boost jeg :(

 

Spørsmålet er vel heller hvilket level du er på. Jeg har rundte 100 timer, men er lvl 80. Tror jeg har nesten 20 ubrukte xp-boosts hvorav 7-8 er på 100 og 200%, samt at jeg har spilt de siste 40 timene med nesten konstant boost.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Spørsmålet er vel heller hvilket level du er på. Jeg har rundte 100 timer, men er lvl 80. Tror jeg har nesten 20 ubrukte xp-boosts hvorav 7-8 er på 100 og 200%, samt at jeg har spilt de siste 40 timene med nesten konstant boost.

Er rank 50, forøvrig så ser jeg nå at jeg "kun" har spilt 57 timer.

Og jeg har som regel konstant boost jeg og, men har aldri hatt noen over 50%.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Kommer jo helt an på hva du spiller som om 550SPM er "bra". Feks. en som baserer seg på mye "hardware" vil jevnt over ha endel høyere SPM enn en infanterist

 

Jeg opplever det motsatt. Med en gang jeg går engi og vehicle focused raser SPMen min. Nå har jeg nesten utelukkende spillt infantry de siste 20-30 timene og har rundt 950 SPM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...