Gå til innhold

PlayStation 4 er annonsert


Anbefalte innlegg

Jeg bruker min PS3 kun til spill - likevel skulle jeg gjerne hatt en hurtigknapp for lasting av videoer til Youtube eller noe. Videoene som forsvinner til EA sine servere er dårlig kvalitet på, korte og nær sagt umulig å finne for andre enn den som eier videoen. Selv når jeg vet hva jeg leter etter må jeg logge inn på brukeren min for å finne videoene jeg har lastet opp.

 

Jeg driter egentlig ikke i fjaset rundt med skyer, nettflix, twitter og facebook. Så lenge jeg slipper å alltid være online, samt får redusert lastetiden på spill er jeg fornøyd. Jeg hater å bruke 5 minutter fra jeg starter maskinen til jeg er kommet inn i en kamp på FIFA. Ofte tar det mer enn 5 minutt.

 

Kontrolleren ser ikke ut til å endre seg nevneverdig - bortsett fra et litt bedre design. Jeg tipper de faller tilbake på Sixaxis før release uansett. Jeg fryktet mer fokus på move, eyetoy, eller hva det nå heter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt skeptisk til båndbredde når det gjelder et par av momentene de nevner. Dersom man bruker "share" over en lav sko og dette lastes opp automatisk i bakgrunnen, så vil man måtte spille online med høyere latency til det er ferdig. Det samme gjelder med greia om at PSN skal lære seg dine vaner, og preloade spill den mener du kan være interessert i. Jeg vil helst være herre over min egen båndbredde, thankyouverymuch.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
tja holder meg nå til pcen. Ser pcgamer gjorde en lite mattestykke på hva en pc med samme spec koster i dag og de ente opp med ca 600 dollar. Og p4 skal vist koste 470 sier de. Og ja hvis man regner et år frem så stemmer nok den prisen noenlunde på det. NEi ikke brukte min ps3 så mye så blir nok ikke flere konsoller med det første. Spilte en del gode japanske rollespill på ps2 men syntes det er kommet få av de til ps3. Spent på hva som kommer til ps4 med tiden
Og da har du ikke tatt med spill, kjøper du bare ti spill er det fort 1000 kr eller mer, dyrere på konsoll.AtW

 

Og etter de 10 spillene er det på tide å oppgradere PCen ;)

Lenke til kommentar

Jeg er litt skeptisk til båndbredde når det gjelder et par av momentene de nevner. Dersom man bruker "share" over en lav sko og dette lastes opp automatisk i bakgrunnen, så vil man måtte spille online med høyere latency til det er ferdig. Det samme gjelder med greia om at PSN skal lære seg dine vaner, og preloade spill den mener du kan være interessert i. Jeg vil helst være herre over min egen båndbredde, thankyouverymuch.

Jeg har også tenkt litt på det der. Ser ut til at jeg må planlegge fiber-tilkobling i neste bolig ;)

Lenke til kommentar

Ikke sett noe film eller lest noe om denne, men ny PS? Da skal jeg ha den!

 

Hehe, that's the attitude ;)

 

Ender nok opp med en jeg også, men bare om det kommer gode eksklusive spill. Gir blaffen i konsollprodusent og grafikk, men vil ha de nyeste spillene så da blir det fort å kjøpe de konsollene som kommer!

Lenke til kommentar

Må si jeg er skeptisk til den nye kontrolleren. Selv om det i utgangspunktet er veldig positivt at de har lagt til et berøringspanel, siden den slags kan gi langt bedre presisjon og hurtighet i forbindelse med sikting i diverse spill sammenliknet med tommelspaker, er jeg veldig skeptisk til hvor det er plassert.

 

Ser ikke for meg at det er særlig behagelig å bruke det berøringspanelet til spilling når det er plassert såpass langt inn og opp på kontrolleren, med tommelspakene stående "i veien" rett nedenfor på hver sin side.

 

Skal bli interessant å teste den håndkontrolleren når konsollen endelig kommer ut her til lands, forhåpentligvis er den mer behagelig i bruk enn det jeg har fått inntrykk av så langt.

Lenke til kommentar

Må si jeg er skeptisk til den nye kontrolleren. Selv om det i utgangspunktet er veldig positivt at de har lagt til et berøringspanel, siden den slags kan gi langt bedre presisjon og hurtighet i forbindelse med sikting i diverse spill sammenliknet med tommelspaker, er jeg veldig skeptisk til hvor det er plassert.

 

Ser ikke for meg at det er særlig behagelig å bruke det berøringspanelet til spilling når det er plassert såpass langt inn og opp på kontrolleren, med tommelspakene stående "i veien" rett nedenfor på hver sin side.

 

Skal bli interessant å teste den håndkontrolleren når konsollen endelig kommer ut her til lands, forhåpentligvis er den mer behagelig i bruk enn det jeg har fått inntrykk av så langt.

 

Fordelen er jo at spillprodusenter trygt kan bygge inn touch-funksjoner i spillene siden de vet at alle har paden, også kan de som trenger mer presisjon (forhåpentligvis) kjøpe tredjepartskontrollere med annen layout.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke de som hyler og skriker over bakoverkompabilitet. PS2 er vel første og eneste konsollen som har hatt 100% bakoverkompabilitet så det er jo ikke noe som har vært standard.

 

Antar det er snakk om folk som spiller multiplayer på nett og som derfor ikke vil legge fra seg alle gamle spill når det kommer ny konsoll?

 

Jeg spiller kun enspiller og har ingen problemer med at man kutter ut bakoverkompatibilitet. Det er vanskelig å få til og jeg er egentlig glad om de bruker energien på noe annet.

Lenke til kommentar

Følte mye av denne "annonseringen" var litt sånn "FIRST POST! OMG!... bare for å slå Microsoft.

 

Mange flotte idéer, men det var vel også det. Mye av det som var sagt var jo rett og slett ikke-eksisterende pr nåværende tidspunkt. Men, for all del - hvis de får til alt det de lover og ønsker, så blir det nok muligens en PS4 i stua. Så får tiden vise om det blir en ny Xbox også :)

Endret av KriFos
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...