Gå til innhold

Hva skjedde med Aliens: Colonial Marines? (PS3, WiiU, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet var nå at etter alle utsettelsene spillet allerede hadde fått, var den siste datoen så godt som risset inn i stein. Spillet måtte ut døra.
Jeg hater dette, spillet MÅ ikke ut før det er ferdig. Lag ett 100% ferdig spill SÅ kan dere gi det ut...Ikke push de som lager det til å lage søppel..

 

Spillet måtte ut døra fordi Sega var på vei til å gå rettens gang mot Gearbox. Med andre ord hadde ikke Gearbox noe valg.

 

Synes uansett det der er en naiv holdning. Driver man på å utvikler et spill år etter år vil det utarte seg til et tapsprosjekt, og det er ingen interessert i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet måtte ut døra fordi Sega var på vei til å gå rettens gang mot Gearbox. Med andre ord hadde ikke Gearbox noe valg.

 

Synes uansett det der er en naiv holdning. Driver man på å utvikler et spill år etter år vil det utarte seg til et tapsprosjekt, og det er ingen interessert i.

 

Gearbos kunne fint ha valgt å ikke male seg selv opp i ett hjørne. De skapte selv situasjonen.

 

Sant nok, og som konsument er det ingen fordel med folk som har naive ukritiske holdninger til spills kvalitet, det er slikt som dette man bør straffes hardt for økonomisk.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg hater dette, spillet MÅ ikke ut før det er ferdig. Lag ett 100% ferdig spill SÅ kan dere gi det ut...

Ikke push de som lager det til å lage søppel..

 

Alt innenfor en rimelig tidsfrist. Gearbox har kontrakt med SEGA om å levere spill. Blir på samme måte som att en entreprenør får i oppdrag å bygge ett hus. Han får en tidsfrist, og må holde den, da kan han ikke somle bort tiden på andre prosjekter som Gearbox har gjort her.

Lenke til kommentar

Gearbos kunne fint ha valgt å ikke male seg selv opp i ett hjørne. De skapte selv situasjonen.

 

Sant nok, og som konsument er det ingen fordel med folk som har naive ukritiske holdninger til spills kvalitet, det er slikt som dette man bør straffes hardt for økonomisk.

 

AtW

 

De hadde flere jern i ilden, noe som er helt vanlig for en utvikler. At Sega ikke ville gi dem mer tid - og i forlengelse bidra til et dårlig spill - er deres problem.

 

Vet ikke helt om du prøver å være moroklump her, men det jeg kan si med sikkerhet er at du feiler, helt uavhengig av hva du prøvde på. Mener det er svært viktig å kan se ting i et økonomisk perspektiv.

Lenke til kommentar

De hadde flere jern i ilden, noe som er helt vanlig for en utvikler. At Sega ikke ville gi dem mer tid - og i forlengelse bidra til et dårlig spill - er deres problem.

 

Vet ikke helt om du prøver å være moroklump her, men det jeg kan si med sikkerhet er at du feiler, helt uavhengig av hva du prøvde på. Mener det er svært viktig å kan se ting i et økonomisk perspektiv.

 

Seg hadde allerede gitt de mer tid, og de hadde en helt grei frist i utgangpsunktet, de valgte å ikke jobbe jevnt og malte seg opp i ett hjørne, det er ene og alene gearbox sin feil.

 

Eksakt, derfor må man som konsument kritisere og straffe bedrifter økonomisk for å servere dritt, i ett tilfelle som dette bør de straffes hardt økonomisk.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvor er lykketrolling? :p

 

Nei dette her er skuffende greier ja, heldigvis venter jeg på Wii U utgaven og slapp å gå på denne smellen her på de andre formatene. Spørst likevel om det er verdt å kjøpe det til Wii U da...har mine tvil om at mirakler er utført innen den tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg ACM var en skuffelse i forhold til hva vi hadde blitt lovet, men har prøvd spillet i et par timer, og synes egentlig at det er morsomt å spille. Selvfølgelig er ikke det grafiske i nærheten av Crysis, men synes allikevel det er en morsom opplevelse å plaffe ned aliens:)

Kanskje Gearbox skulle få orden i sakene sine og lage en oppfølger verdig de løftene vi ble lovet? Det hadde vært noe...

Lenke til kommentar

Hvor er lykketrolling? :p

 

 

Han skrev dette i en annen tråd; Det er derfor jeg nesten aldri forhåndsbestiller noe som helt, og de gangene jeg har gjort det har jeg aldri blitt skuffet. Og ja, det inkluderer å kjøpe Aliens: Colonial Marines dagen før det kom. Jeg leste aldri noen anmeldelser, så jeg ble ikke skuffet. Heller hvert imot, det er noe av det beste jeg har spilt på veldig lenge.

 

Man kan jo lure på om han "jobber" for Gearbox eller Sega. Eller hva slags spill han har spilt tidligere :eek:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Enig Th0mas. Noen som husker Brothers in Arms: Hell's Highway på E3 i 2006? Hvor demoen startet ut på en cafe, og Gearbox bl.a. viste fram tilfeldige hendelser som f.eks. medsoldater som snubler, granatene på kroppen som dinglet og hadde fysikk, ragdoll-effekten på tyskerne, og klokketårnet som ble sprengt i fillebiter? Ingenting av det var i spillet. Grafikken var også merkbart dårligere i den endelige versjonen.

Lenke til kommentar

Har spilt gjennom enspiller, men ble utrolig skuffet over spillet. Og jeg vurderte å legge det fra meg flere ganger i kampanjen. Når en ser demoen kontra det ferdige produktet er det nesten så en føler seg svindlet. Jeg betalte fullpris for dette spillet, men jeg leverte det fort tilbake til Gamestop.

 

Dette var årets skuffelse så langt. Shame on you Sega.

Lenke til kommentar

Rimelig sjokkerende video! Ikke rart førsteinntrykket mitt var så dårlig. Spilte nylig gjennom AVP 3 og jeg hadde ett ankepunkt mot det: Gameplayet føltes litt stivt ut. Her har vi et spill som kommer ut 3 år senere og som i grunnen føles mange år gammelt ut på selve gameplayet; stivt og treigt som pokker. For ikke å snakke om teksturene og alt det andre nå som jeg har sett den videoen.

 

Kommer til å spillet gjennom det etter hvert.. Mulig det vokser litt på meg, men synes uansett dette er veldig synd. Hadde håpet på et skikkelig bra spill satt i Alien universet. Det er et univers som fortjener et kanon-spill.

 

 

Da blir det vel å vente på dette da:

 

 

Rimelig sjokkerende video på en positiv måte! Satt faktisk å tenkte på hvor bra et Aliens spill kunne vært i Cryengine 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...